Vergelijkende Tabel van de isolatie

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/07/11, 14:49

Ok, zal opnieuw doen, want ik nam foto's van elke stap.
Ik denk dat er zijn manieren om een ​​goede klusjesman om het zelf te doen.
Isolatie Dikte: cm 10
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/07/11, 16:47

Ondertussen:
Beeld

En na:
Beeld
1 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/07/11, 19:11

Je hebt niet kleiner te zijn goed gezien !! : Cheesy: : Cheesy:

Je hebt alles alleen gedaan? Chapeau!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/07/11, 19:36

Christopher zei:

Moet een import bedrijf te starten


Ja en nee:

1) om te zien of u de technische conformiteit certificaten (waaronder brand gedrag kan krijgen), anders kan de profs kan niet worden gebruikt

2) Let op: de ene is soms verrast door snel vaste kosten, soms duurder dan de goederen.

Voor meer informatie, breng een 38 ton (Turks, Turkse bestuurder) van Turkije kostte ongeveer 2500 2008 euro. Ik spreek van de vervoersprijs en ik weet niet of de truck niet terugkeerde geladen of.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/07/11, 19:42

elephant schreef:Christopher zei:

Moet een import bedrijf te starten


Ja en nee:

1) om te zien of u de technische conformiteit certificaten (waaronder brand gedrag kan krijgen), anders kan de profs kan niet worden gebruikt

2) Let op: de ene is soms verrast door snel vaste kosten, soms duurder dan de goederen.

Voor meer informatie, breng een 38 ton (Turks, Turkse bestuurder) van Turkije kostte ongeveer 2500 2008 euro. Ik spreek van de vervoersprijs en ik weet niet of de truck niet terugkeerde geladen of.

Fire gedrag?
Sociale woningen werden geïsoleerd op deze manier naast mijn huis.
vaste kosten, geen grote verrassingen, maar er is een truc.
De truck? 1000 euro ik betaalde. (Vervoer Pools)
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
DC
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 46
Inschrijving: 01/07/11, 23:58
x 2

Re: Isolerende table




par DC » 18/08/11, 12:11

bolton069 schreef:Hallo,

Tot slot, hier is mijn vergelijkingstabel isolatoren. (Beloofde een lange tijd geleden naar Christopher op een andere thread) Het vergelijkt mijn prijs die ik kreeg van verschillende isolatie warmteweerstand gelijk aan !!

Dit is het gevolg van de kleine marktstudie I uitgevoerd in oktober 2006, voor mijn zolder isolatie (regio Luik, België.). En echt voelt, deze isolatie, ook al is het slechts het begin. 8)

Beeld

Bij nader inzien, ik ben niet helemaal op de prijs van geëxtrudeerd PS (piepschuim), moest ik een nota van het besluit fout maakt, lijkt laag naar me. En ik voel me een beetje dom om links 4 decimalen hebben in een Excel-formule : Oops:


Bedankt aan Bolton069 voor deze vergelijking!

Ik heb een meer "gericht" probleem over dit onderwerp, waarvan de oplossing CRUCIAAL voor mij is!

Hoe de dikte van één of meer isolatie gecombineerd om de temperatuur van koud leidingwater (koperen buis diameter 15 en 22 mm) boven 0 ° C in een onverwarmde ruimte brengen waar de temperatuur in de winter zou bepalen door expl van -5 ° C?

Welke technische gegevens en formules wat toe te passen?

Dank u voor uw suggesties, is het dringend aan mijn doos van de bescherming pijp bouwen voordat het slechte seizoen!

Ik denk aan de wanden van multiplex 18 mm inwendig bekleed met een plaat (dikte ??) Polystyreen (piepschuim minder dicht) of polyurethaan (Dichtere isolatie = minder en duurder ??).
Binnen de glaswol en polyethyleen climatubes alle lijnen.

Is het beter om de warmwaterleiding naar de radiatoren te laten SANS climatube?

In dezelfde geest, een Franse deur dubbele beglazing isoleert zo goed of niet dat een dikte van een houten deur?

DC
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 18/08/11, 12:32

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 14/07/12, 13:55

2 Extra tafels zijn hier gepubliceerd: http://www.isolation-chauffage.com/theo ... -courants/
0 x
sitiger
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/07/15, 13:47

tafel nutteloos, onjuiste en onvolledige




par sitiger » 01/07/15, 13:53

Deze tabel spreekt niet van een aantal isolatoren.
Deze foto spreekt alleen van isolatie tegen de kou, terwijl voortaan het grootste probleem zal isolatie tegen hitte.
De glaswol lobby is zeer krachtig.

Ik heb niets contyre hennep wol, hennep en kalk (ik heb), maar ik denk dat het beste duurzaamheidsverslag en de waarde van vandaag is niet in deze zogenaamde natuurlijke isolatie.

Glaswol of rock is de grootste zwendel van het gebied van huisvesting.
Inderdaad de man vreesde veel minder koud dan warm.
Sommigen zouden niet stoppen om lambda, R = 6 of Arreuh = mc2 praten om u te vertellen over de isolatie.

Gaan wonen in de vloeren van alle vrijstaande woningen in glaswol in het late voorjaar, zomer of vroege herfst. onmogelijk; je moet de airco (= energieverbruik, zet de ventilator, sluit de luiken etc ...) te zetten. De energie opgeslagen in de winter wordt doorgebracht in de zomer. Goed gedaan de wiskunde.

Ik zou graag willen weten van al deze lambda einde rekenmachines die van glaswol in termen van isolatie tegen hitte. Het is waarschijnlijk minder 100.

Geen van deze calculator lambda nooit in de bergen kampeerden door 25 minste dertig of minder; bivak betekent slapen onder de sterren.

Nou hier hoe het te doen:

Het graven van een ruimte 20 om 40 cm diep in de sneeuw (dat wil zeggen, wind)
Zet haar kleren en schoenen in de naar beneden (dat is voor het invriezen)
Vraag was flat in het gat een survival deken (dunne aluminiumfolie in feite) (dat is om de koude te isoleren - ik zou er rekening mee dat we niet sjouwen met een glaswol roll)
Stel een vierkante mat (dat is voor comfort)
En heel goed te slapen in zijn slaapzak

De kwestie van de isolatie van invloed op zowel, zie meer in de toekomst met de opwarming van de aarde (die zal leiden tot een langere warme periodes en koude periodes kouder) de kwestie van de isolatie van de kou dan de warmte.
En warmte er zijn slechts zeer weinig eenvoudige keuze.

Dus ja, de beste isolatie tegen warmte is dunne multilayer isolatie (niet nodig airconditioning, geen fans en luiken wijd open - het is zo leuk daglicht)

Natuurlijk moeten we het in de regels van de kunst te zetten en niet als overal leggen glaswol tussen de spanten bijvoorbeeld.

En voor de winter deze isolatie is ook heel effectief, hoewel de lambda is iets lager dan die van glaswol. Daarnaast voorkomt allergie, laat geen koudebrug etc ...

Nee er is geen foto eigenlijk.
Stop deze glaswol vuil te installeren.

Ik zal nooit een vrijstaand huis te kopen in de glaswol, ooit.

De mijn is in meerdere lagen in Seine-et-Marne en ik ben zeer tevreden. Maar ik herhaal dat het de cursus moet vragen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: nutteloze beeld, onjuiste en onvolledige




par Christophe » 01/07/15, 14:10

sitiger schreef:De glaswol lobby is zeer krachtig.


By the way: je wilt het bericht ontvangen van een advocaat door Rockwool 16ieme benoemd zien: cheesy: : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 206-gasten