Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par Christophe » 05/02/20, 20:24

Ik vraag me af of al deze hulp niet met opzet wordt gedaan om corrupte en incompetente scharrels aan te trekken ... en daarom mensen walgen van econologie? Er waren al antecedenten met de windturbines van gevels, de zonnepanelen... etc etc...

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par Exnihiloest » 05/02/20, 21:19

Christophe schreef:Ik vraag me af of al deze hulp niet met opzet wordt gedaan om corrupte en incompetente scharrels aan te trekken ... en daarom mensen doen walgen van econologie? ...

Beproeving van opzet. Heb je bewijs van je beschuldigingen?

Natuurlijk zit het vol boeven. Het is alweer een jaar geleden dat ik tot wel 5 telefoontjes per dag telefonisch werd lastiggevallen door al die € 1 isolatieframbozen die maar op één ding hopen: profiteren van staatssteun.
Deze boeven zijn niet de staat, maar gewetenloze bazen, meestal van kleine of middelgrote bedrijven, die telefonische acquisitie uitbesteden aan hotliners, met name in de Maghreb. Les hot-liners sont aussi pourris que leurs mandataires, il suffit de voir comment ils vous raccrochent au nez si vous demandez à être retiré de leur liste d'appel, ou à parler à un de leurs responsables (il n'en n'ont nooit : Roll: ), of zodra ze zien dat ze niets van je krijgen.

De houding om alles te bekritiseren als het de staat is die het op zijn plaats heeft gezet, of te insinueren, wordt vermoeiend en erg ongezond.
Gewetenloze mensen zijn er ook vol van onder het volk, en als de heersende klasse zo rot is dat je het presenteert, kunnen we zeggen dat het representatief is voor het volk! Zij is het niet die in Frankrijk jaarlijks 400.000 fietsen en 600.000 smartphones steelt, dat zijn gewone mensen. Ca of Cahuzac die geld in Zwitserland verbergt, is allemaal hetzelfde, amoraliteit en schurkenstaten. Veel gewone mensen geven niet zoveel om andere gewone mensen als de staat, en vaak nog meer.
En waarom zouden ze zichzelf ervan beroven? Ze kunnen alles doen, er zullen altijd mensen zijn die hen verontschuldigen door te beweren dat het de schuld van de staat is, of zelfs de bedoeling van de staat dat ze dit gedrag vertonen. Door haro te schreeuwen tegen de staat, zelfs als deze er niets mee te maken heeft, iedereen te ontlasten door zondebokken te zoeken, altijd de echte boosdoeners te zuiveren zodra ze van je clan zijn of ze "zwak" zijn, mag je niet kom achteraf klagen dat de boosdoeners zich vermenigvuldigen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par Christophe » 05/02/20, 21:24

Proef van opzet? Je begrijpt niet wat in "Ik vraag me af of..." : Cheesy:

Ben het eens met de rest...maar eerlijk gezegd is 1€ belachelijk en zal het onvermijdelijk intriganten, oplichters en andere hackers aantrekken...isolatie voor 500€ of 80% belastingvermindering VOOR de klant en zelfs in AUTO POSE zou het veel zijn geweest effectiever en zou geen boeven en margouilins hebben aangetrokken...

Je denkt dat het goed is voor de werkgelegenheid in Frankrijk: nee, al dit werk wordt gedaan door Roemenen of anderen!

Maar laten we in plaats daarvan naar het rapport van Lucet kijken, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par GuyGadebois » 05/02/20, 21:30

Exnihiloest schreef:Zij is het niet die 400.000 fietsen per jaar steelt in Frankrijk en 600.000 smartphones, het zijn gewone mensen.

MDR, ik hou van je humor met een vleugje ironie!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par izentrop » 05/02/20, 21:55

Er is een veiligheidsafstand tussen de buis en brandbare materialen, maar glaswol is dat niet. :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par plasmanu » 05/02/20, 22:03

En wie zal een klacht indienen voor € 1, zelfs als de heffingskorting is verdwenen (het is pijnloos)
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par Christophe » 05/02/20, 22:33

izentrop schreef:Er is een veiligheidsafstand tussen de buis en brandbare materialen, maar glaswol is dat niet. :?


Ja, dit geval is vreemd... het waren geen rollen, het was gevlokte wol, misschien is het gevoeliger voor vuur (na verloop van tijd)??

Achteraf ligt er altijd stof en vuil op zolder...misschien resten van de bouwplaats die tegen de koker zijn gedrukt of vastgehouden + isolerende werking...dat kan alles verklaren...

Er is nog steeds 250°C nodig om hout te ontsteken...iets minder voor papier/karton...

Dit zou zeker niet zijn gebeurd met rollen die de duct minder zouden hebben bedekt.

Dan € 20 voor reparaties... met gapende gaten die overblijven en de vloer is nog steeds kromgetrokken... uh... wat hebben ze gerepareerd? Alleen het frame?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par Christophe » 05/02/20, 22:36

plasmanu schreef:En wie zal een klacht indienen voor € 1, zelfs als de heffingskorting is verdwenen (het is pijnloos)


Sorry, maar dit ding van € 1 stinkt naar 15!

Het moet doodsbang zijn... valse factuur, fictieve bouwplaats, valse getuigenis, reeds uitgevoerde isolatie en opnieuw gefactureerd enz enz... Ik vraag me af of Lucet deze misstanden vermeldde!

Ik kan me voorstellen dat de Staat niet elke bouwplaats ter plekke controleert!
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par jean.caissepas » 06/02/20, 01:00

izentrop schreef:Er is een veiligheidsafstand tussen de buis en brandbare materialen, maar glaswol is dat niet. :?


Het probleem is dat de glaswol zich in dit geval gedraagt ​​als een oven die de warmte concentreert (vermindering van de stralingsverspreiding van de warmte). Dit lijkt op het principe van de vuurvaste steenoven (zie tuinpizzaoven...): je hebt niet veel brandstof nodig om de hitte snel te laten stijgen...

Doe wat glaswol om een ​​uitlaatpijp en je ziet hem blozen!
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Isolatie voor 1 euro: Elise Lucet demonstreert escrologie!




par izentrop » 06/02/20, 01:51

jean.caissepas schreef:Het probleem is dat de glaswol zich in dit geval gedraagt ​​als een oven die de warmte concentreert (vermindering van de stralingsverspreiding van de warmte).
Yeah!
Tegenwoordig wordt geïsoleerde dubbelwandige roestvrijstalen buis aanbevolen, vooral wanneer de buis door de zolder loopt zonder zich in een korenmaat te bevinden.

Omdat het duur is, heb ik voor een inzetstuk dat in een ruimte wordt geïnstalleerd die af en toe wordt gebruikt, een gladde buis geplaatst die ik op zolder heb geïsoleerd met harde steenwol, bedekt met een speciale aluminium schermschoorsteen. Ik hield het vast met draad.

Ik heb een geweldige trek en je kunt de ventilatieopening pakken zonder je te verbranden en zonder brandgevaar. : Wink:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 353 gasten