Minto wiel en bingo brandstoffen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
vincent27
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 111
Inschrijving: 20/05/05, 19:20
Plaats: Eure




par vincent27 » 14/10/05, 09:04

Hallo,

Ik had deze zomer en herfst (reizen) niet veel tijd om verder te gaan met mijn minto-wielprojecten.
Om verder te komen in mijn berekeningen, heb ik formules nodig voor het berekenen van warmtewisselingen door een muur. Dit zou me in staat stellen om de haalbaarheid van een prototype te overwegen of niet (momenteel slechts één tank, als de vloeistof in de vereiste tijd beweegt, is het geen wrijving (klein gezien de rotatiesnelheid die het wiel zal voorkomen) draaien).
Aan de andere kant vind ik het nutteloos om een ​​model van het project te maken. Zonder koppel en vermogen wordt het wiel gedwongen te draaien, aan de andere kant bestaat alle moeilijkheid in het overbrengen van voldoende warmte in een korte tijd om te komen tot de verandering van de toestand van de vloeistof.
Voordien wil ik valideren door middel van berekening, dan zal het blijven om de goede vloeistof, de goede drukken en temperaturen te vinden.

In de hypothese van vertrek vertrok ik op een hete bron bij 45 ° C en een koude bron bij 25 ° C, de hoeveelheid over te dragen warmte is al belangrijk, in vrij korte tijd !!!

Hulp voor cule mieren van warmteoverdracht door een muur.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 215-gasten