Meer informatie: het maken van een hybride auto

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 06/06/09, 23:52

beledig me haastig


heb je dit gezien of jij? Ik heb liever de indruk van het tegenovergestelde ...

en aangezien u het zo opvat, laten we uw anneries ontwikkelen
U kunt een driefasige AC-variabele regeling rechtstreeks op uw generator gebruiken. en gebruik uw motor zonder enig probleem, maar zoals ik al zei, zult u geen prestaties hebben bij het bergopwaarts en accelereren.


eigenlijk gebruik je de variator op een heel lager vermogen, dat is wat ik net zei in de vorige post


Uw generator is meestal gelijkstroom en geconverteerd naar drie fasen wisselstroom


waarom zou je het simpel maken .. een ongemak waardoor gelijkstroom wordt omgezet in een sorteeralternatief met extra apparatuur terwijl een goedkopere dynamo hetzelfde werk doet!

Ik weet het omgekeerde, maar dan de ...

en kan normaal gesproken compenseren

je boekt veel vooruitgang op dit punt, misschien is dat waarom normaal

de man maakt het leven een beetje ingewikkelder omdat hij AC gebruikt en een oplader die heel goed te zien is in de kofferbak die de batterijen oplaadt of helpt

het kan zijn omdat het netwerk om de batterijen op te laden is ingeschakeld

het verbruik telt niet de elektriciteit om de batterijen op te laden, die op zichzelf eraan moeten worden toegevoegd voor een werkelijke verbruiksmeting.

dit is zeker de enige zinvolle zin van uw antwoord
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 07/06/09, 00:17

goedenavond lamure
een elektrisch voertuig dat een stroomgenerator gebruikt voor een lager brandstofverbruik dan huidige voertuigen


als uw ongemak stookolie is, zult u noodzakelijkerwijs meer consumeren
bij elke overdracht van energie heb je verliezen

Mechanische energie maken met behulp van een warmtemotor om er elektrische energie van te maken die vervolgens wordt omgezet in mechanische energie is onzin, omdat er bij elke transformatie verliezen optreden (wrijving, ijzerverlies, joule-verlies enz. ..)

je kunt net zo goed direct een warmtemotor hebben. dit is het geval bij de meeste auto's

het enige belang van een thermische generator aan boord van een auto is in het geval van een elektrische auto om de "droge" storing te voorkomen (lege batterijen)
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/06/09, 00:31

boubka

Excuses als ik je beledigd heb.


De kwaliteitsgenerator gebruikt de gelijkstroom die wordt omgezet in wisselstroom en maakt gebruik van spanningsregelaars die het mogelijk maken om geen spanningsverlies te hebben wanneer men een apparaat start dat meer verbruikt in verbruik.

Ik ben niet bepaald van plan een eindeloos debat aan te gaan dat ertoe zou kunnen leiden dat we elkaar afwijzen, maar als je over een of ander onderwerp wilt discussiëren, heb ik geen probleem.

lamure vroeg of het mogelijk was met een beperkt budget en voor een gebruik zonder vergunning om zijn gen en een 12 Kw-motor te gebruiken en ik antwoordde hem ja, het is natuurlijk niet de beste oplossing en de prestaties zullen niet de beste zijn. MAX maar ik heb geprobeerd te reageren op het verzoek geformuleerd zoals ik het begreep.

Zonder harde gevoelens.

Alain

:?
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 07/06/09, 01:07

ok geen pb
0 x
parfaitelumiere
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 05/08/09, 14:39




par parfaitelumiere » 05/08/09, 14:59

Hallo, ik verdiep me in dit onderwerp, ik ben nieuw en het idee van de brandstofmotor als generator is al bij me opgekomen.
Waarom, want in plaats van 25% output van het vliegwiel zou ik liever 90% elektrische output hebben voor de wielen.
En in plaats van de batterijen zou ik een brandstofmotor zien die berekend is om op zijn optimale snelheid te draaien en die zo min mogelijk zou verbruiken voor de maximale geleverde elektrische energie.
Ik zag het cleanova-systeem dat erg interessant lijkt, maar waarvan de elektromotor nog steeds in het motorcompartiment blijft, met een versnellingsbak en een transmissie, koppeling, in plaats van rechtstreeks aan de wielen te zijn gekoppeld.

Voor een elektromotor zag ik dit:

http://www.thunderstruck-ev.com/marskit.htm

de enige zorg is 250AH, tenzij u de bedrijfsintensiteit kunt verlagen nadat het voertuig is gestart, om het verbruik te verminderen?

Anders heb ik geleerd dat we een voertuig met vier wielen van minder dan 4 kg exclusief batterijen kunnen homologeren, op voorwaarde dat het vermogen niet hoger is dan 400 kW

Ik denk dat het goed zou zijn om het hele lichaam opnieuw te doen om de cx te verminderen!
Ik hoop dat uw projecten vooruitgang boeken
0 x
Sap kan!
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2




par netshaman » 18/04/10, 00:29

En door de generator in een trailer te plaatsen, zou dat homologatie niet voorkomen?
Wat gebeurt er op deze manier met een elektrisch ondersteunde velomobiel?
: Idee:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten