Vortex om brandstof te besparen?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Nikolaj » 17/11/17, 05:47

Gildas schreef:+1, Gezien deze turbine op een benzine Ibiza, betere acceleratie opgemerkt door de eigenaar.. :)

Hallo, dit is een getuigenis van echte observaties van de gebruikelijke gebruiker van het voertuig...
zodat de binnenkomende lucht er sneller en sterker in lijkt te komen?
en daardoor de brandstof/luchtmengsels homogener zijn? Ja ! beter geconsumeerd door de lucht, die een gasvormig complex is, maar wees voorzichtig op hoogte, waar zuurstof zeldzamer is...zoals in de bergen, dankzij de turbines lopen de motoren daarom beter, omdat er snel meer lucht wordt toegelaten...
bepaalde "testbanken/besturingen" kunnen daarom op testfouten worden gezet, als deze criteria voor installatie van de turbine (in een luchtslang) niet zijn ingesteld of gemeten...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Nikolaj » 22/03/19, 08:53

Janic schreef:
Janic schreef:
NB: ik wacht op je koffers met 0.00% CO!

Zo indrukwekkend dat ik het moeilijk te geloven vind... 0 tot twee decimalen???
Zelfs LPG-voertuigen, waar gas zich van nature vermengt met lucht, zijn verre van deze score...
Nu je het gelooft, heb ik niets te zeggen. Ik spreek mijn twijfel uit. Jezus loopt over het water, maar ik niet!

Ah, deze machines die onzin praten! De TC-manager geloofde het nauwelijks. Als je echter naar de cijfers kijkt die op de 25 staan, zul je zien dat er 3 cijfers achter de komma staan, wat dus niet betekent dat er een perfecte nul is, maar dat de meting niet tot de honderdste komt. Dus op de 25 waar de CO van 0,78 naar 0,018 ging, d.w.z. gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na de wacht, voor een voertuig van meer dan 25 jaar oud, zonder enige bijzondere aanpassing (vervanging van bougie, filter, olie) was de daling (en verbruik) nog steeds duizelingwekkend.
VOOR WONDEREN zul je ergens anders moeten zoeken!

geweldig debat, bedankt allemaal, dus ik maak vorderingen... dankzij jullie...
toebehoren
humor.PNG
humor.PNG (47.79 KiB) 3120 keer bekeken
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Nikolaj » 09/10/23, 09:11

nikolaj schreef:
Janic schreef:
Zo indrukwekkend dat ik het moeilijk te geloven vind... 0 tot twee decimalen???
Zelfs LPG-voertuigen, waar gas zich van nature vermengt met lucht, zijn verre van deze score...
Nu je het gelooft, heb ik niets te zeggen. Ik spreek mijn twijfel uit. Jezus loopt over het water, maar ik niet!

Ah, deze machines die onzin praten! De TC-manager geloofde het nauwelijks. Als je echter naar de cijfers kijkt die op de 25 staan, zul je zien dat er 3 cijfers achter de komma staan, wat dus niet betekent dat er een perfecte nul is, maar dat de meting niet tot de honderdste komt. Dus op de 25 waar de CO van 0,78 naar 0,018 ging, d.w.z. gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na de wacht, voor een voertuig van meer dan 25 jaar oud, zonder enige bijzondere aanpassing (vervanging van bougie, filter, olie) was de daling (en verbruik) nog steeds duizelingwekkend.
VOOR WONDEREN zul je ergens anders moeten zoeken!

geweldig debat, bedankt allemaal, dus ik maak vorderingen... dankzij jullie...

hier is een van de wonderen onder de economische, ecologische, aerodynamische Air Star-cyclonen:
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 219-gasten