Stanley Meyer Video: Geweldig !!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45

Stanley Meyer Video: Geweldig !!!




par Logan » 31/03/03, 10:38

Ik kende de uitvinding van Meyer, maar niet de video.
Het bluft.
Als deze kerel gelijk heeft, zijn de gevolgen van zijn uitvinding astronomisch !!!
Iedereen kan zijn energie goedkoop produceren (water is bijna gratis).
Bovendien zie ik niet hoe de heersers en andere magnaten deze technologie kunnen verbieden, maar mensen zullen niet accepteren dat ze zo'n goedkope energiebron niet hebben.

Weet iemand of Meyer vooruitgang heeft geboekt?
0 x
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 31/03/03, 10:42

gevonden op het net
"In december 1996 verloor Meyer een rechtszaak tegen hem door teleurgestelde investeerders en hij geeft niet toe dat hij is geslagen.
0 x
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 31/03/03, 10:50

... zou interessant zijn om deze video te krijgen:

Ze zullen de planeet redden
van Jean-Pierre en Laurence LENTIN

uitgezonden op kanaal + in het oog van de cycloon
1ERE DIFFUSION: zaterdag 10 Mei 1997 naar 13h30 in duidelijke staat

Ik weet het, het is een beetje oud, maar goed ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 31/03/03, 12:34

Sorry dat ik Logan teleurstel, maar Stanley Meyer stierf in 1998

The March 29 1998, Eugene Mallove Infinite Energy editor bevestigd op het internet de dood van Stanley-oude 57 jaar, na het aanroepen van de uitvaart bij Evans (informatie opgenomen door W. Bahman PACE en DVS).


Van mijn kant heb ik de heer Lentin ontmoet en hier is zijn antwoord (dat in mijn PRT-rapport staat):

"Eerlijk gezegd, en hoewel ik Stanley eens heb geprezen
Meyer, dit nummer lijkt me een doodlopende weg. Meyer stierf 2 jaren geleden, zijn
paranoia en zijn obsessie met geheimhouding laten serieuze twijfels over
de echte efficiëntie van zijn systeem. Zijn broer moest vervolgen
zoekopdrachten, maar sindsdien hebben we geen nieuws meer. "

JP Lentin (auteur van "Deze golven die doden, deze golven die behandelen" Ed. Albin Michel), e-mail van 9/01/01 verzonden naar C.Martz in reactie op een zoektocht naar een project voor het einde van de studie op het WFC
0 x
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 31/03/03, 13:12

Chiééééé :(
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 31/03/03, 16:08

Er zijn er steeds meer ... persoonlijk denk ik dat we ons op dit moment moeten concentreren op de Pantone, ook al is de watermotor niet al een heilige vooruitgang !! (technologisch & vooral mentaal: water in zijn motor plaatsen kan parraitre gek zijn op de gemiddelde persoon ... en toch ..)
0 x
looping85
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 19/10/04, 12:18




par looping85 » 23/10/04, 13:04

Mouaih, niet al deze vreugde, AmSi het belet niet dat me heeft cotinu zoeken myens, verwacht ik een elektronische curcuit zal premettre me in staat zijn om e Vertragen versnellen, Ik hou jullie op de hoogte over de voortgang van mijn onderzoek .. .......
0 x
Avatar de l'utilisateur
bojourvous5094
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 212
Inschrijving: 20/03/05, 20:11
Plaats: Levis, QUEBEC




par bojourvous5094 » 31/10/05, 22:25

Ik heb wat onderzoek gedaan naar MEYER's INVENTIONS ...
In mijn persoonlijke mening was deze man een genie ...: rolleyes:
Hij heeft zo'n 40 patenten op zijn naam staan. Hij werkte met NASA.
Hij werkte voor de Battelle Foundation in Ohio, ontwikkelde het Gemini-project bij NASA en ook het energietoevoersysteem op het EBED-concept voor het Star Wars-project.
Verschillende pogingen zijn gedaan om Meyer zowel in zijn werk als persoonlijk te 'kopen' en hij is het slachtoffer geweest van provocatie. Het is gemakkelijk om de voorzichtigheid ervan te begrijpen, omdat het lijkt te wachten voordat het handelt, dat het idee dat water een brandstof kan zijn wijd verspreidt. In plaats daarvan is hij van plan zijn technologie onder controle te houden om ervoor te zorgen dat zijn uitvinding wordt overgedragen aan het welzijn van de mensheid.

Hij alleen financierde zijn wetenschappelijk werk, erkend en toegekend door nationale en internationale organisaties, en werd uitgeroepen tot de uitvinder van het jaar in 1993's Who'Who. (Hij kreeg vervolgens aanzienlijke steun van Canada, Engeland en Zweden.

DE DOOD VAN STANLEY MEYER
The March 29 1998, Eugene Mallove Infinite Energy editor bevestigd op het internet de dood van Stanley-oude 57 jaar, na het aanroepen van de uitvaart bij Evans (informatie opgenomen door W. Bahman PACE en DVS).
In maart 21 had Stanley samen met andere mensen in een restaurant in Grove City gegeten. Hij verliet de tafel abrupt en zei dat hij vergiftigd was, rende toen naar zijn auto op de parkeerplaats en stortte in.
Zijn familie, zijn vrouw Marylin, zijn tweelingbroer Stefen Foster, een andere broer Henry, zijn zus Barbara Feret, een zwerm neven en nichten die zelf geen kinderen hadden, moesten zich neerleggen bij de afwezigheid van begrafenis. Haar lichaam werd meegenomen voor autopsie. De eerste bevindingen wezen uit dat zijn overlijden het gevolg was van een arteriële aandoening, maar omdat de aanstootgevende ziekte zeer zelden tot de dood leidde, werd een andere toxicologische beoordeling bevolen, waarvan de resultaten nog steeds niet werden gemeld in april 1998.
Inge en Adolf Schneider van het NET Journal (die we bedanken voor toestemming om de foto hierboven te publiceren) bezochten Meyer in september 1997. Stanley verzekerde hen dat hij contracten had gesloten met Amerikaanse bedrijven om zijn auto op de markt te brengen. Jerry Decker had van Stanley zelf geleerd, ontmoette in Denver dat zijn auto bijna klaar was. Hij was gezond en vol energie. : Huh:
In maart stond hij aan de vooravond van een groot succes als de eerste steen voor een onderzoekscentrum van $ 50 miljoen in Grove City.
: Rolleyes:

Ik voeg een samenvatting toe van de gevonden documenten op INTERNET ....
0 x
We oogsten wat we zaaien ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 29/06/07, 10:35

bojourvous5094 schreef: Ik heb wat onderzoek gedaan naar MEYER's INVENTIONS ...
In mijn persoonlijke mening was deze man een genie ...: rolleyes:
Hij heeft zo'n 40 patenten op zijn naam staan. Hij werkte met NASA.
Hij werkte voor de Battelle Foundation in Ohio, ontwikkelde het Gemini-project bij NASA en ook het energietoevoersysteem op het EBED-concept voor het Star Wars-project.
Verschillende pogingen zijn gedaan om Meyer zowel in zijn werk als persoonlijk te 'kopen' en hij is het slachtoffer geweest van provocatie. Het is gemakkelijk om de voorzichtigheid ervan te begrijpen, omdat het lijkt te wachten voordat het handelt, dat het idee dat water een brandstof kan zijn wijd verspreidt. In plaats daarvan is hij van plan zijn technologie onder controle te houden om ervoor te zorgen dat zijn uitvinding wordt overgedragen aan het welzijn van de mensheid.

Hij alleen financierde zijn wetenschappelijk werk, erkend en toegekend door nationale en internationale organisaties, en werd uitgeroepen tot de uitvinder van het jaar in 1993's Who'Who. (Hij kreeg vervolgens aanzienlijke steun van Canada, Engeland en Zweden.

DE DOOD VAN STANLEY MEYER
The March 29 1998, Eugene Mallove Infinite Energy editor bevestigd op het internet de dood van Stanley-oude 57 jaar, na het aanroepen van de uitvaart bij Evans (informatie opgenomen door W. Bahman PACE en DVS).
In maart 21 had Stanley samen met andere mensen in een restaurant in Grove City gegeten. Hij verliet de tafel abrupt en zei dat hij vergiftigd was, rende toen naar zijn auto op de parkeerplaats en stortte in.
Zijn familie, zijn vrouw Marylin, zijn tweelingbroer Stefen Foster, een andere broer Henry, zijn zus Barbara Feret, een zwerm neven en nichten die zelf geen kinderen hadden, moesten zich neerleggen bij de afwezigheid van begrafenis. Haar lichaam werd meegenomen voor autopsie. De eerste bevindingen wezen uit dat zijn overlijden het gevolg was van een arteriële aandoening, maar omdat de aanstootgevende ziekte zeer zelden tot de dood leidde, werd een andere toxicologische beoordeling bevolen, waarvan de resultaten nog steeds niet werden gemeld in april 1998.
Inge en Adolf Schneider van het NET Journal (die we bedanken voor toestemming om de foto hierboven te publiceren) bezochten Meyer in september 1997. Stanley verzekerde hen dat hij contracten had gesloten met Amerikaanse bedrijven om zijn auto op de markt te brengen. Jerry Decker had van Stanley zelf geleerd, ontmoette in Denver dat zijn auto bijna klaar was. Hij was gezond en vol energie. : Huh:
In maart stond hij aan de vooravond van een groot succes als de eerste steen voor een onderzoekscentrum van $ 50 miljoen in Grove City.
: Rolleyes:

Ik voeg een samenvatting toe van de gevonden documenten op INTERNET ....

Oké, hij is dood .....
Wat gebeurt er met octrooien in dit geval?
Of ... wat zijn ze geworden?
Het is raar, al die uitvinders die zo'n kort leven hebben ....
http://www.youtube.com/watch?v=yMcb71XY-OI

[Edit Modo Targol] Fixed quotes [/ bewerken Modo Targol]
0 x
francklompa
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 20/09/09, 17:26
x 1




par francklompa » 19/09/10, 22:02

Meyer had zijn mond moeten sluiten, als hij echt de manier had gevonden om het water in zwakke energie te breken! we moeten zwijgen! je stelt je de gevolgen voor op een wereldwijd niveau, nooit zullen de staten, benziniers, Arabische landen enz. mensen geen water in hun auto laten zetten, water is bijna gratis, regenwater o :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten