Verbruiksreductiemiddel (magnetisch veld)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
fab_76
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 04/06/06, 16:11
Plaats: 76

par fab_76 » 05/06/06, 13:28

de advertentie zelf ruikt naar zwendel !!
het zit vol met fouten ... dat alleen is niet commercieel
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 05/06/06, 13:52

pluesy schreef:er moet een kleine economie zijn, anders is het een galore ecolo ...


Misschien hoewel ik er heel erg aan twijfel ... het is in elk geval geen reden om eenvoudige geplastificeerde magneten te verkopen voor 200 € !!

Dus ik sluit dit onderwerp ...
Dernière édition par Christophe de 18 / 02 / 09, 10: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 05/06/06, 14:00

fab_76 schreef:de advertentie zelf ruikt naar zwendel !!
het zit vol met fouten ... dat alleen is niet commercieel


Dit is niet leuk voor sites voor machinevertaling : Lol:

Omdat de verkoper Italiaans is, lijkt de armoede van zijn Fransen mij te verontschuldigen. Aan de andere kant ben ik nog steeds niet overtuigd van de effectiviteit van het ding.

Ik wacht ongeduldig op de resultaten van babache8 (zie de andere thread gegeven door Pluesy op de eerste pagina) om een ​​idee te krijgen van de effectiviteit van het concept ...

... nu is het niet omdat het concept geldig is dat de commerciële implementatie van dit merk effectief is ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
babache8
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 03/01/06, 00:41
Plaats: Vendres stranden, Herault
x 1

par babache8 » 05/06/06, 14:08

Eerlijk gezegd is het 62 euro verpest.

Ten eerste wordt het veel te duur verkocht voor wat het is.

Ten tweede, gezien het zeer lage brandstofverbruik dat het genereert, bent u niet klaar om uw 62 euro winstgevend te maken :?

Ten derde, voor veel minder geld, kun je er zelf een maken (met de extra voldoening dat je iets hebt gedaan : Lol: )

Zie mijn montagepagina 5 van "seen on ebay"
Ik heb nog niet genoeg kilometers gemaakt om conclusies te trekken, maar ik denk niet dat de economie geweldig is (als er een economie is ...). Op dit moment rijd ik niet met de auto, bij goed weer is het een verplichte motorfiets!
0 x
Als er geen oplossing is, is er geen probleem!

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 230-gasten