Tip om minder water te besparen in de wasmachine

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
TVHstar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/12/14, 11:23

Tip om minder water te besparen in de wasmachine




par TVHstar » 01/12/14, 11:36

Hallo allemaal forumis,
Ik ben op zoek naar wat informatie.
In feite hebben we uw hulp nodig. Sinds 2011 wonen we in een huis waarvan we denken dat het eco-organisch is: aarden bakstenen muur, toiletten buiten het huis, vermindering van het gas- en olieverbruik in de keuken, meer openingen in het huis, enz. Een van de laatste dingen die we in de nabije toekomst wensen te hebben, is een wasmachine. Ik weet dat je goede technologie kunt hebben en groen kunt worden. Wij hebben daarom deze site bezocht en zouden graag de mening horen van mensen die de machines op deze site hebben moeten gebruiken om ons bijvoorbeeld te vertellen:
1. Of het energie kan besparen en tegelijkertijd groeit.
2. We zijn ook op zoek naar zogenaamde stille machines. Is er iets in de partij?

We willen de mening van mensen die al gebruik hebben gemaakt van een machine, om ons te vertellen hoe.
Bedankt voor je snelle reacties.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 01/12/14, 11:57

Er is enorme vooruitgang geboekt op het gebied van water- en energieverbruik.

Ik heb een Bosch met warm/koud water toevoer, waardoor ik in de zomer het overtollige warme water van mijn boiler kan gebruiken (in de winter heeft hij moeite om ons tapwaterverbruik bij te houden) en dus het elektriciteitsverbruik...

Deze machines waren te duur. De mijne was ongeveer 499 jaar geleden te koop voor 1 (ik denk dat Bosch toen net het model heeft veranderd) + 50 euro Bosch-bonus (een "greenwashing" -operatie met het WWF, op dat moment)

Maar de 1e economie is nog steeds een doordacht gebruik; opvullen ; gebruik alleen de minimale temperatuur die nodig is in overeenstemming met de staat van vervuiling...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten