TF1 20-uren: revolutionaire economische kaarsen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

TF1 20-uren: revolutionaire economische kaarsen




par jean63 » 04/01/07, 23:27

Heb je deze reportage over bijzondere kaarsen gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=chRmr1Z-tB0

Ze praten over 2 liter / 100 km bespaard en minder vervuiling!!!.

Aan de andere kant zijn de opmerkingen onzin: aangepaste "starter"-bougies (zowel voor benzine als diesel): kosten van de aanpassing door de Nice-monteur = 100 euro.
De inwoners van Nice zouden de modificatie aan hun voertuigen laten uitvoeren. er is zelfs iemand die getuigt dat zijn auto minder "zwart" rookt bij het accelereren (ik denk dat hij het over een diesel heeft en in dit geval zie ik niet wat een startgloeibougie doet? - in het verbeteren van de werking van de motor!!) .
Wat betreft de jongedame die getuigt dat ze 2l per 100 km bespaart, ik denk dat ze op benzine rijdt. Voor diesel begrijp ik het niet.

Qu'en pensez-vous?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 05/01/07, 01:14

+1
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/01/07, 01:32

Hallo,
Er is de omroeper en de monteur
Het is duidelijk dat hij het heeft over een bougie op een benzinemotor.
Er zijn verschillende gedachtegangen in de kaarsen,

Het is lange tijd verkocht met de aardelektrode bewerkt in V
Candle Groowe (verkocht bij Candian Tire, ik denk dat ze exclusiviteit hebben) zijn methode komt een beetje overeen met dit principe, hoewel deze methode mij superieur lijkt aan de V voor een bredere boog!
Een beetje zoals de laatste generatie plaatschroeven met een gat in het midden (niet om dezelfde redenen)

de andere theorie is een puntige centrale elektrode in platina of een speciale legering die niet altijd geïdentificeerd wordt. (certanium)
Bosch namelijk met elektrode omhuld met porselein
booguitgang buisvormig effect.
Zelfs het soms veroorzaken van een storing in de isolerende basis van de bougie verhoogt de (elektrische schok) aan het uiteinde van de elektrode.Houd niet van ellebogen en uitstekende delen
anders zijn het multi-aardelektroden 2, 3 op de bougies van het vliegtuig
het andere type is een metalen ring die rond de elektrode gaat.
Op het eerste gezicht gezien op de video lijkt het effectief als een vonk, het is gemakkelijk om een ​​set te maken en te proberen.
een boog barsten met een scherpe elektrode maakt een kleinere boog heter, een boog barsten met een gatenvormige of bredere elektrode verspreidt de boog breder meer contactoppervlak, normaal gesproken verhoogde snelheid van het vlamfront.
We proberen altijd de verbrandingssnelheid te verhogen, de vervroeging te verminderen.
Er zijn veel dingen die op dit gebied zijn geprobeerd, ik denk dat het moet worden getest voordat er een oordeel wordt geveld..
Degenen die met TIG lassen, weten dat voor het lassen van roestvrij staal een goed geslepen puntige elektrode nodig is en gepolijst moet worden, terwijl bij het lassen van aluminium een ​​kogel aan het uiteinde van de elektrode nodig is.

Andre
Dernière édition par Andre de 05 / 01 / 07, 05: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 05/01/07, 02:27

het is het proberen waard, maar pas op dat u niet te groot en gecentreerd boort! met het risico dat de massa breekt en schade aan de cilinder veroorzaakt!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/01/07, 05:21

Bonsoir,
Hier is het klaar
Het gat moet gecentreerd zijn met de elektrode, het mag niet te klein zijn, anders zal er weinig effect zijn, dus dit beperkt bepaalde bougies op een smalle massa-elektrode, probeer de gaten dicht bij de diameter van de elektrode lijkt mij beter Test alleen in de open lucht, dus onder druk weet ik niet? Ook in gebruik ga ik boren 6 is verrifier, droom niet van 20%! tenzij ik ga met een waardeloze ontsteking, maar momenteel heb ik een systeem met hoge energie en een panton.
Al zijn er maar een paar %, het is het waard..
De normale kaars geeft een blauwe vonk
In de test geeft de doorboorde kaars een kleine rode bal in het gat wanneer deze goed gecentreerd is, om dit professioneler te doen, moet een speciale gabari worden gemaakt om preciezer te zijn.
De laatste foto het gat is slecht gecentreerd niet effectief het springt op de rand van het gat ..
Ik zal proberen met bosh kaarsen kleine puntige elektrode het gat kan kleiner zijn.
Het is niet moeilijk om te boren ..
om te zeggen dat ik vanavond de generatorcondensatoren met een asynchrone motor wilde proberen en hier is een kaarspaal die mijn programma verandert ...

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Foto's delen - PicTiger

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 05/01/07, 09:25

Andre schreef:Bonsoir,
Hier is het klaar

Stel dat het André niet heeft gesleept, goed gedaan voor de foto's, de aangepaste bougie in test, is het de 2e foto? als dat zo is, lijkt het goed te "scheten".
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/01/07, 17:30

Hallo,
De eerste twee foto's zijn een doorboorde kaars.
we merken dat de permanent aangedreven kaarsen heter worden dan de kaarsen die niet zijn doorboord,
Ik zal de test op de auto doen. Het kan enige tijd duren om een ​​resultaat te krijgen. De tests in de winter zijn niet erg valide
Normaal gesproken moet je iets nauwkeuriger, netter doen en oppassen dat een haastige klus onbeduidende tests doet, dat heb ik geleerd met mijn eerste turbulatoren..

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 05/01/07, 18:15

Eerlijk gezegd geloof ik het geen moment...vergeet niet dat volgens TF1 een gepantoniseerde auto 0,1% CO2 zou uitstoten...
https://www.econologie.com/video-sur-tf1 ... -2146.html

Niet op oude pkoi-auto's...maar op benzine-injectie...ik betwijfel het...

André zal dus waarschijnlijk betere resultaten behalen dan "wij"...

Ik test in ieder geval zo snel mogelijk...pb: we rijden bijna niet meer...
0 x
henryII
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 29/11/06, 20:34




par henryII » 06/01/07, 12:23

Aandacht :!: :!: :!: :!: :!:

In het rapport wordt melding gemaakt van 2 (TWEE) te boren gaten in de bougie-elektrode...
TF1 liet niet de hele modificatie zien!!!!!
Wat u probeert te reproduceren door 1 (ÉÉN) gat in de elektrode te boren, lijkt dus niet dezelfde manipulatie te zijn als die van de monteur.

De kans is groot dat u geen resultaat bereikt door een deel van het proces over te slaan :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

100 euro




par jean63 » 06/01/07, 16:15

Als de monteur 100 euro neemt voor de aanpassing, is het te hopen dat de bougies lang genoeg weerstand bieden om deze 100 euro terug te verdienen!!

Het moet inderdaad ingewikkelder zijn dan een enkel gaatje in de bougie, er kan een andere ingreep/motor zijn waar ze het niet over hebben???!!! mysterie. Als je mensen uit Nice kent, probeer dan meer info te krijgen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 176-gasten