TF1 20-uren: revolutionaire economische kaarsen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 31/01/07, 08:37

Ik ben het ermee eens, mechanische breuk is tegenwoordig zeldzaam.
Mijn monteur oom is echt pissed off.
Hij koos zijn baan om mechanica te doen, niet elektronica, en momenteel is het 90% van de storingen.
Zelfs slijtdelen worden bijna onverwoestbaar.
Al het andere komt voort uit de elektronica en de haast van de fabrikant om een ​​voertuig te verkopen voordat het af is (onaangepast onderstel, slecht afgestelde deuren, slecht aangepaste banden, onbetrouwbare elektronica, enz.)
0 x
lge2001
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 19/05/07, 12:11

TF1 Wonderkaars




par lge2001 » 19/05/07, 12:17

:? deze kaars werkt en je zult het kunnen realiseren door het ingediende patent te lezen en de werking ervan te begrijpen door het kleine diagram op mijn webpagina te raadplegen:

http://perso.orange.fr/gilles.domagala/ ... mobile.htm

Groeten ;-)
: Cheesy:
0 x
TF's Wonderkaars ;-)
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/05/07, 15:28

Hallo,

Ik heb wat op mijn Chevrolet-motor gezet
Ik heb bougies gekocht waar het porselein niet meer uit kwam, de elektrode iets breder, ik heb net de centrale elektrode doorboord
Niet aan de zijkanten geboord, ik kan me moeilijk voorstellen met een groot open gat ervoor dat er druk komt te staan ​​zodat de gasvlammen door deze gaten naar buiten komen? Hoewel alles mogelijk is. Wat ik in de motor kan zien, kan ik niet zeggen. Voorlopig is het stationair draaien verbeterd, het verbruik is niet toegenomen, als het is afgenomen, is het moeilijk te meten, maar niets anders dan een beter stationair draaien rechtvaardigt het om deze bougies op de motor te laten zitten, de volgende zal ik gaten aan de zijkanten boren , een goede poging heeft de voorkeur boven een lange discussie over theorieën..
de eerste die ik testte waren de gaten niet in de hoeken zoals op je bericht hierboven ...

Andre
0 x
lge2001
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 19/05/07, 12:11

TF1 wonderkaars




par lge2001 » 21/05/07, 13:19

Andre schreef:Hallo,

Ik heb wat op mijn Chevrolet-motor gezet

Niet aan de zijkanten geboord, ik kan me moeilijk voorstellen met een groot open gat ervoor dat er druk komt te staan ​​zodat de gasvlammen door deze gaten naar buiten komen? Hoewel alles mogelijk is. Wat ik in de motor kan zien, kan ik niet zeggen.
, de volgende boor ik gaten aan de zijkanten, goed proberen heeft de voorkeur boven een lange discussie over theorieën ..
de eerste die ik testte waren de gaten niet in de hoeken zoals op je bericht hierboven ...

Andre


Ja, gaten onder een hoek van 45 graden aan de randen geven, in het geval van een explosie rond de elektroden, een stuwkracht van de gassen die de bovenkant van de zuiger raken en dan kunnen er vlammen door deze twee gaten komen die het geheel doen ontbranden sneller lucht/brandstofmengsel. Je merkt het ook op het gehoor, want de motor maakt dan minder geluid en loopt beter ;-)

Succes
0 x
TF's Wonderkaars ;-)

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten