TF1 20-uren: revolutionaire economische kaarsen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 17/01/07, 19:12

welkom

het is als een driehoekige vijlslag op de centrale elektrode, in de as van de externe elektrode. precies zoals op hun foto.

wat mij vreemd leek, is dat de externe elektrode enigszins versleten was maar zeer ver uit elkaar en dat de centrale elektrode bijna geen slijtage had (de v was bijna zoals op nieuwe); ondanks een motor uitgemoord en te arm gesetteld.

als het afval niet is geleegd, stuur ik je er een!

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
magneticpole
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 05/01/07, 16:54




par magneticpole » 18/01/07, 12:47

Ik aarzel om een ​​offerte te vragen, maar ik kijk ernaar uit om van sommigen van jullie die al de stap hebben gezet te horen,
en niet zoals ik vaak vooroordelen zie voordat ik ga testen.

Wat kaarsen betreft, lijkt er aanzienlijke vooruitgang te moeten worden geboekt.

Wie heeft nieuws over Krupa-kaarsen? 40 tot 50% besparing.
https://www.econologie.com/forums/bougie-diminuant-la-conso-de-40-a-50-t1043.html

Het is altijd hetzelfde, we horen erover, iedereen is extatisch dan niets. Zijn patenten hier nuttig? Voortgang vernietigen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 18/01/07, 12:56

Het citaat dat ik sinds 06.01 heb:

- 65 euro voor gemodificeerde NGK BPF7ES kaarsen (doorbraken):

inclusief 20 euro (kaarsen) + 40 euro (bewerking) + 5 euro (verzendkosten)

Ik heb nog niet besteld; mijn R25 GPLisée start en draait als een horloge op meer dan 300000 km, mijn kaarsen moeten weinig limieten hebben (ik moet het controleren), dus ik ben niet te gemotiveerd, maar het kan me een dezer dagen duren l wil proberen.

Ik heb de stormvoorspelling voor vandaag laten passeren (hoewel ik niet in het gebied in Auvergne ben (wat windvlagen voor nu) ... Ik maak een grapje.

Ik post hier zodra ik ze besteld en gemonteerd heb.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 19/01/07, 00:28

magneticpole schreef:Ik aarzel om een ​​offerte te vragen, maar ik kijk ernaar uit om van sommigen van jullie die al de stap hebben gezet te horen,
en niet zoals ik vaak vooroordelen zie voordat ik ga testen.

Wat kaarsen betreft, lijkt er aanzienlijke vooruitgang te moeten worden geboekt.
Wie heeft nieuws over Krupa-kaarsen? 40 tot 50% besparing.
https://www.econologie.com/forums/bougie-diminuant-la-conso-de-40-a-50-t1043.html
Moue ... :?
Een kaars is iets dat niet echt super ingewikkeld is ... Ik vind dat "significante vooruitgang" een beetje sterk is om aan te geven wat daar verbeterd kan worden, en eerlijk gezegd, dat deze zelfkaars Machinchoette ou ding ding, dit alles maakt me de catcher goed in elkaar gezet ... :|

Als het "heel eenvoudig" genoeg was om de kaarsen te verwisselen om 50% van de consumptie te krijgen, zou dit niet gelijkgesteld kunnen worden met een misdaad tegen de menselijkheid !!! :frons:

magneticpole schreef:Het is altijd hetzelfde, we horen erover, iedereen is extatisch dan niets. Zijn patenten hier nuttig? Voortgang vernietigen?
Wat bedoel je
Het lijkt mij dat in het geval van deze excentrieke uitvindingen het de uitvinder zelf is die zijn patent aanvraagt ​​... Om iets beter te begraven dat niet werkt? : Lol:

Anders heeft Auto-Plus deze beroemde kaarsen getest.
We kunnen bedenken wat we van deze krant willen, dit zijn niet de meeste pinguïns om zwendel in de auto-industrie aan de kaak te stellen.

Resultaten: tussen 0 en 0.2 l / 100 km extra voor de 3 consumpties gemeten op een 307 1.6 ... (dit is niet significant, maar goed ...)

Ik wacht met grote belangstelling op de resultaten van eventuele testers over econologie ... : Twisted:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/01/07, 22:48

Geschiedenis om wat punten te geven op het i ... uittreksel van nummer 958 van AutoPlus:

Beeld
0 x
Zorro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 09/01/07, 16:17




par Zorro » 19/01/07, 22:55

Uiteraard geen wonderen in mechanica !!

Mijn collega's van Autoplus (Jérôme Fombel) hebben al SERIEUS verbruikstests gepubliceerd in uitgave 958 van 16 januari in kiosken en het verbruik is hetzelfde op de weg of HOGER in de stad en op de snelweg !! VOLLEDIGE FIASCO en 100% valse reclame en 100 E (de monteur houdt van rond en gemakkelijk telt!)

Als mensen minder CREDULES en meer LUCID waren, zouden er mensen voor klachten zijn voor de garage van deze boef! (gecertificeerd door een deurwaarder, een echte eerste?)

Het enige ECHTE wonder is heel Frankrijk doorslikken (dank je wel France inFAUX, TF1 en RMC inFAUX!) Dat de kaarsen beter zijn met Nicoise-saus! Auw, causa nostra del EUROS ... :onheil:

STOP DE POLEMIQUE GELIEVE! :!:
0 x
Zorro
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/01/07, 22:59

Usher cosa nostra? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/01/07, 02:41

Waarom zeg je gewoon hetzelfde als ik? Beeld

Om mijn woorden beter te ondersteunen? : Mrgreen:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/01/07, 07:11

Hallo,
Na 520 km met de kaarsen te hebben gereisd, waarvan één 180 km aflegt, de rest van de korte reizen. In de winter is mijn verbruik niet gestegen of gedaald, maar ik kan dit niet als een echte test beschouwen, vooral omdat ik de reis van 180 km naar -21c heb gemaakt
maar afgezien van de economie draait de motor soepeler bij stationair draaien en lijkt hij nerveuzer tijdens het accelereren,
wanneer ik beoordelingen beklim, maar niets verblindend, in elk geval niets verloren. Sinds de tijd dat ik met dit busje rijd weet ik het ..
Normaal heb ik een testrit van 230 km om mijn referenties te maken, daar zal ik precies worden gerepareerd.
Het lijkt mij autoplus dat ze flowmeters in de moeten hebben
Cars the Movie? betekent dat als het beneden reikt, goede kaarsen daarboven invloed kunnen hebben? Ik ben verrast dat ze alleen het verbruik hebben gemeten, niet het paar, niet de vertraging, niet de vervuiling? of ik mis delen van het artikel.
Momenteel zijn de kaarsen geïnstalleerd en blijven ze daar lang. Op 5000 km zal ik er één onderzoeken om de slijtage te zien.
Ik hoop dat ze geen tests doen zoals wij klusjesmannen doen ..

Ik kom geen journalisten meer geloven, zelfs geen serieuze tijdschriften, ik lees op gebieden die ik goed ken en soms schrijf ik over fouten die nog erger zijn dan wat je zou kunnen lezen op een forum , hier is tenminste altijd een lid dat de klokken vervangt, wanneer het glas overloopt, maar wie corrigeert ze?

Als we vertrouwen op alle tests van de journalisten op de broek en wat Michel ons op de bank vertelt, hoewel we het vermoedden, maar niet de gekwantificeerde kracht ...
Ik weet niet of Auto Plus de Mercedes Michel probeerde, welk artikel zou hij schrijven?

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 20/01/07, 09:42

Andre schreef:Hallo,
afgezien van de economie draait de motor soepeler bij stationair en lijkt hij nerveuzer tijdens het accelereren,
wanneer ik beoordelingen beklim, maar niets verblindend, in elk geval niets verloren. Sinds de tijd dat ik met dit busje rijd weet ik het ..
Normaal heb ik een testrit van 230 km om mijn referenties te maken, daar zal ik precies worden gerepareerd.
Het lijkt mij autoplus dat ze flowmeters in de moeten hebben
Cars the Movie? betekent dat als het beneden reikt, goede kaarsen daarboven invloed kunnen hebben? Ik ben verrast dat ze alleen het verbruik hebben gemeten, niet het paar, niet de vertraging, niet de vervuiling? of ik mis delen van het artikel.
Momenteel zijn de kaarsen geïnstalleerd en blijven ze daar lang. Op 5000 km zal ik er één onderzoeken om de slijtage te zien.
Ik hoop dat ze geen tests doen zoals wij klusjesmannen doen ..

Ik kom geen journalisten meer geloven, zelfs geen serieuze tijdschriften, ik lees op gebieden die ik goed ken en soms schrijf ik over fouten die nog erger zijn dan wat je zou kunnen lezen op een forum , hier is tenminste altijd een lid dat de klokken vervangt, wanneer het glas overloopt, maar wie corrigeert ze?

Als we vertrouwen op alle tests van de journalisten op de broek en wat Michel ons op de bank vertelt, hoewel we het vermoedden, maar niet de gekwantificeerde kracht ...
Ik weet niet of Auto Plus de Mercedes Michel probeerde, welk artikel zou hij schrijven?

Andre

Je hebt het niet verkeerd André, en toen probeerden ze een vrij recent voertuig, dus al goed geoptimaliseerd qua verbruik. Daar reed je in slechte omstandigheden bij -21 ° C (dat weten we niet bij ons in levend geheugen !, ik herinner me -15 ° maar niet -20 °).
Ik ben ook op hun hoede voor hun snelle tests, misschien testte de verkoper van de doorboorde kaarsen hetzelfde en nog erger, wat niet betekent dat het niet effectief is voor een betere verbranding van gassen en een afname van vervuiling.
Toen ik mijn R25 met LPG op 160000 km kocht voor een particulier, bij Renault vertelden ze me dat het iets is, het is niet gepland origineel op deze motoren, uw motor zal de ziel snel omdat de klepzittingen zullen worden vernietigd.
8 jaar later en 140000 km later (het is net 300000 km gepasseerd) spint de motor en werkt hij erg goed. Sommige klepinstellingen van tijd tot tijd en het rolt. Trouwens, ik denk dat op een 300000 kmss-benzinemotor er ook verschillende klepinstellingen waren.
Dus pas op voor meningen voordat je oordeelt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten