TF1 20-uren: revolutionaire economische kaarsen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/01/07, 22:56

Hier zijn er zelfs curven:

Beeld

Beeld

Volgens deze curves is het meer een gadget voor meer vermogen dan voor een soberder motor...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 16/01/07, 22:57

Volgens deze link is de prijs een schatting.
http://search.ebay.fr/_W0QQsassZchromobeQQhtZ-1

Daar levert de serieuze wetenschappelijke studie van de verkoper Ybaiz 9 l minder op... Terwijl de Rus uit Coluche meer sprong, hij... : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/01/07, 23:05

Hihihi Ybaiz :p Vraag me af waar dat vandaan komt :D
Een kleine animatie:

http://www.ontop.nu/

ps: het bestaan ​​van deze speciale industriële bougie maakt de hierboven aangehaalde NGK-argumenten ONGELDIG...sorry meneer Dirlo. Marketing...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 17/01/07, 05:46

Wel raar deze motor die zo'n 245 pk levert en nog geen 30 kgm...

Het moet een motor zijn met een cilinderinhoud van 3 tot 3.2 liter. Waarschijnlijk een Duitse motor. Een zescilinder dus. Dan hebben wij een keuze...
Ik zou voor een VR6 uit de VAG-groep gaan... : Mrgreen:

Is er nog meer informatie over deze molen?

Voor consumptie, voor de tweede denk ik dat het "voorstedelijk" betekent of iets dergelijks.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 17/01/07, 08:39

Christophe schreef:Hihihi Ybaiz :p Vraag me af waar dat vandaan komt :D
Een kleine animatie:
http://www.ontop.nu/


NU: Aan het einde van een URL wordt aangegeven dat de site zich op het eiland Niue (dicht bij Nieuw-Zeeland) bevindt.
Spreek nog geen Zweeds bij de antipoden!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 17/01/07, 10:30

Gezien het uiterlijk van deze HALO-kaars is het zeker dat deze niet zal verslechteren (elektrode bestaande uit 3 steunen rond de beroemde GAT, dat is zwaar).

Ik moet de breedte van de elektrode op de NGK-bougies van mijn R25 aangepast op C2BS meten: het is echt min, dus het gat moet goed gecentreerd zijn.

André en nl=> Kunt u mij vertellen wat de breedte is van de elektrode die u hebt geboord?

Ik heb het probleem opgelost. Ik buig de elektrode een paar kleine hamerslagen op een aambeeld en hij zwelt op als de staart van een bever.

OK André, ik had je oplossing niet gelezen! maar loopt de elektrode niet het risico verzwakt te raken na een dergelijke manipulatie? ontvouwen + verpletteren + vouwen !!!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/01/07, 14:48

Wat informatie over NGK bougies, kijk bij "speciaal assortiment" de V-lijn...

http://www.ngk.de/index.php?id=3650
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 17/01/07, 14:57

Christophe schreef:Wat informatie over NGK bougies, kijk bij "speciaal assortiment" de V-lijn...


welkom

Ik wist niet dat het een "speciaal" spel was; in ieder geval zijn ze verdomd resistent, de laatste die ik op een micra heb veranderd, hadden een afstand van 55000 km en 2 mm, maar de v was er nog steeds!!!!

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/01/07, 16:29

Ah, dus je had er een paar in de hand...vraag: is het een V of een kegel in de elektroden?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/01/07, 18:03

Hallo,
Het lijkt mij dat ik met je over de kaars heb gesproken
Motomaster Groove wordt al lange tijd verkocht bij Canadian Tire..
Ik heb er tientallen jaren geleden naar gevraagd en het veroorzaakte geen opschudding
momenteel zijn ze te koop bij de CT-winkel omdat maar weinig mensen ze kopen, ze geven de voorkeur aan de bosch patinium-exemplaren met de elektrode ingebed in het porselein zodat de vonk uit een isolatiegat komt.
door de groef slijten de punten van de V sneller en moet je de spellen vervangen vooral als je ze al iets te ver uit elkaar hebt gezet.

OK André, ik had je oplossing niet gelezen! maar loopt de elektrode niet het risico verzwakt te raken na een dergelijke manipulatie? ontvouwen + verpletteren + vouwen !!!


Het gat in de lont is 55 of 1,2 mm en de dikte van de elektrode daalt plaatselijk met de helft, dus de levensduur ervan zou moeten worden beïnvloed, maar het doel is om te weten of het effectief is.
Voor het risico is het zeker dat er een risico is, maar doe het voorzichtig het is gedaan, ik ben gewend risico's te lopen
Ik beoefen risicovolle sporten, maar absolute veiligheid moet niet worden gezocht (dat bestaat niet) het bederft het onderzoek en het is een rem op het experimenteren, er zijn twee risico's om te overwegen: het materiële risico en het fysieke risico voor dat laatste moet je wees voorzichtiger, weet hoe u uw capaciteiten en kennis kunt beoordelen.

Andre
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten