verbranding synthese en waterinjectie door Remi Guillet

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 19/10/15, 09:53

Hij zou eenvoudig kunnen uitleggen dat het water / koolwaterstofmengsel, in aanwezigheid van een katalysator (stalen staaf) de eigenschappen van methaan van 250 ° heeft, en dat een gas altijd verbranding zal bevorderen in tegenstelling tot een vloeistof, d '' waar de interesse van het Pantione-systeem (al eerder ontwikkeld door Eugène Houdry (wiki-bron: Engineer van de National School of Arts and Crafts of Châlons-en-Champagne voorheen Châlons-sur-Marne promotie 1908)
Houdry perfectioneerde een proces voor de productie van synthetische benzine uit bruinkool. Hij ontdekte een proces voor het verkrijgen van benzine met een zeer hoog octaangetal tegen lage kosten.
Hij dient een patent in 1928 in dat een koud katalytisch kraken van dieselbrandstof met aluminiumoxide en titaniumsilicaten presenteert. Dit proces maakt het mogelijk om tweemaal zoveel benzine te verkrijgen als bij conventionele processen.

Hij biedt zijn patent aan bij de Compagnie Française des Petroles in 1928, die dit niet wil

Hij expateerde naar de Verenigde Staten in 1930 en richtte daar de Houdry Process Corporation op. Zijn patent werd verscheurd en Amerikaanse bedrijven verkregen luchtvaartbenzine bij 110, 130 en zelfs 145 octaangraden.

Gedurende de 1940-jaren werd in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië geproduceerde vliegtuigbenzine bijna volledig volgens het Houdry-proces geproduceerd. Het geeft de geallieerde luchtvaart een zeer grote superioriteit in prestaties ten opzichte van de Duitse, Sovjet- of Japanse luchtvaart.

: Mrgreen:
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 19/10/15, 09:55

@ Janic: Vrijwel alle autofabrikanten hebben gewerkt aan het toevoegen van water, in verschillende vormen, sinds de 1900!

Neem even de tijd en doorzoek de patentdatabases van het web
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten