De SPAD is industrieel geproduceerd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/10/06, 18:37

PITMIX schreef:Christoffel inderdaad.
Het maakt niet uit de prijs 1200 of 2000euro als de winstgevendheid ervoor zorgt dat de investering snel genoeg wordt terugverdiend voor de boeren.


Het rendement op investeringen op het gebied van energie is over het algemeen 10 tot 15 jaar....dus voor 30% verzekerd op een 100 pk motor die 1000 uur per jaar draait, is deze prijs grotendeels niet overdreven... Ik laat het je weten maak de berekening af ;)

PITMIX schreef:Maar wat ik bedoel is dat er voor deze prijs een gebrek aan focus is.
Het lijkt mij dat er maar heel weinig mensen zijn die dit product kunnen verkopen door de montage, de ontwikkeling en de resultaten te garanderen.


Daar heb je het, je begrijpt alles en dit verklaart mijn terughoudendheid om niet te beginnen met het op de markt brengen van kits: niets wordt gecontroleerd... aan de andere kant, niets doen helpt de zaken ook niet vooruit...

PITMIX schreef:Ik kan het mis hebben, maar ik denk niet dat het succes van de operatie alleen afhangt van de kwaliteit van het vakmanschap.
Aanpassing aan de motor is net zo essentieel.
Ik durf te hopen dat de resultaten op een tractor beter zijn, aangezien de bedieningsregimes stabieler zijn.


Voor het 1e deel +1
Voor het 2e nee heb je het helaas mis...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 29/10/06, 18:51

Christophe schreef:
PITMIX schreef:Ik durf te hopen dat de resultaten op een tractor beter zijn, aangezien de bedieningsregimes stabieler zijn.


Voor het 1e deel +1
Voor het 2e nee heb je het helaas mis...


Precisie s'iouplais de heer Christophe
PITMIX heeft het mis als de resultaten niet beter zijn bij een stabielere werking of dat de tractoren geen stabielere werking hebben?
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/10/06, 18:55

delnoram schreef:Precisie s'iouplais de heer Christophe
PITMIX heeft het mis als de resultaten niet beter zijn bij een stabielere werking of dat de tractoren geen stabielere werking hebben?


Een beetje van beiden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 29/10/06, 19:04

Christophe schreef:
delnoram schreef:Precisie s'iouplais de heer Christophe
PITMIX heeft het mis als de resultaten niet beter zijn bij een stabielere werking of dat de tractoren geen stabielere werking hebben?


Een beetje van beiden...


Ha ja ik had kunnen weten dat PIT MIXE een beetje van beide is :D
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/10/06, 23:01

Hallo,
Wat pitmix en anderen je willen vertellen
Dit komt omdat een waterdopingsamenstel beter werkt op motoren die daarom belast zijn, zelfs op een auto die bergopwaarts gaat of een aanhangwagen trekt, nog beter op een waterpomp of een generator, de stabiele snelheid laat slechts minimale aanpassingen toe, daarom gemakkelijker om de juiste bedrijfsparameters te vinden. Dit is de reden waarom motoren met stabiele snelheden en belasting een elementaire carburateur bevatten en deze gemakkelijk af te stellen zijn. Het is compleet anders met auto's die door de stad rijden.

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/10/06, 11:40

Andre schreef:Heel anders is het met auto's die door de stad rijden.

Andre


Met een 4x4 of een sedan van 150 pk ben ik het eens...maar niet met een ECHTE URBAN-auto van het Loremo-type van 20 of 30 pk...waarvan de gemiddelde belasting veel hoger zal zijn...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/10/06, 15:39

Hallo,
Wiens fout is het ? wij de consumenten! We luisteren en praten hier en daar, iedereen heeft de beste auto, degene die het snelst start, razendsnel accelereert, de snelste enz... het is hetzelfde met alle gemotoriseerde voertuigen die de marketing ons doet geloven, ik herinner me toen de eerste er werden sneeuwscooters verkocht, het begon met 15 pk, daarna 19 pk het jaar daarna 24 pk en zo nog jaren door om uit te komen op zo'n 100 pk de eerste jaren kon het wel groeien, maar het was nodig om mensen geleidelijk aan te laten proeven voor de verandering.
het verkoopargument van een auto in 1970 was een V8, grote banden die doordraaiden bij het starten en dat er een goede radio in zat en later airconditioning.. (onafhankelijke schijfremophanging, wat is dat?)
De wereld is niet veranderd, mijn overgrootvader vertelde me dat hij zichzelf met hun paardenteams heeft gemeten om te weten wie de meeste last heeft getrokken. Wat is deze zoektocht om de beste te zijn? uiteindelijk worden we uitgebuit door een hele klasse die deze producten vervaardigt.
Uiteindelijk is het gebrek aan olie op zichzelf een goede zaak, de natuur neemt uiteindelijk op haar eigen manier terug wat haar is gestolen. wij zijn het die moeten veranderen, niet de natuur..

Andre
Dernière édition par Andre de 30 / 10 / 06, 19: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 30/10/06, 15:54

Wat olie betreft, zouden ze enorme voorraden hebben gevonden in de Golf van Mexico onder 8 km van het wateroppervlak, ook de extractietechnieken van offshore-platforms zijn enorm geëvolueerd!

http://rayonsx.france2.fr/ (sorry Gegyx! : Lol: )
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/10/06, 16:22

Andre schreef:Hallo,
Wiens fout is het ? wij de consumenten!


Niet alleen dat... ik ben heel benieuwd wat het lot zal zijn van de regeringen (die ervoor kiezen goed te keuren wat hen uitkomt...), grote fabrikanten en dealers met LOREMO zullen doen....

De blokkades zijn niet alleen voor de consument... en om te zeggen dat fabrikanten zich aanpassen aan de vraag is in dit geval niet helemaal waar... want iedereen zou graag een auto willen die alleen voor de stad is en die 2 liter verbruikt, toch?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/10/06, 17:15

Dag
lau schreef:Wat olie betreft, zouden ze enorme voorraden hebben gevonden in de Golf van Mexico onder 8 km van het wateroppervlak, ook de extractietechnieken van offshore-platforms zijn enorm geëvolueerd!

http://rayonsx.france2.fr/ (sorry Gegyx! : Lol: )

We zijn van het onderwerp afgeweken Spad!

Niet alleen in de Golf van Mexico weten ze dat er in het noorden grote reserves zijn, er zal een hele race om territoriale aanspraken plaatsvinden wanneer het ijs het grote noorden van Canada scheidt (de woorden van Napoleon toen hij Canada voor een paar jaar aan de Engelsen afstond). West-Indië) "voor een paar hectare sneeuw"
Maar daar zullen de machtige landen allemaal vechten om zich deze hectaren sneeuw toe te eigenen, wanneer een arm van de zee ze van het noorden zal losmaken, de soevereiniteit van een land gekoppeld is aan zijn fysieke gehechtheid, (het ijs) begint al aan de ronde van Rusland Amerikaanse en zelfs ijsbrekers uit andere landen zullen de Inuit opnieuw onder druk worden gezet, of ze zullen (prachtige) kleine dorpjes maken, allemaal verwarmd door elektriciteit, met sneeuwscooters en geweren. van zelfmoord en jongeren gebruiken drugs met benzine)
Hebt u het Stern-rapport gezien? Het zal enkele duizenden miljarden dollars kosten als regeringen vóór de komende tien jaar niets doen aan de klimaatverandering. Het zal veel meer kosten dan de verbetering die onmiddellijk moet worden doorgevoerd.
Andre
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 225 gasten