Brandstofbesparing: turbulentie generator

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
boutkiller
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 08/05/06, 12:07




par boutkiller » 24/01/12, 09:42

Hallo, ik wil u graag mijn feedback geven over het gebruik van een vortexgenerator:
Ik kocht een whirlpoolgenerator op eBay, besteld in de VS: het is gewoon een plaatmetaal gesneden met driehoeken, je hoeft hem alleen maar te rollen en de driehoeken te vouwen.
Ik installeerde het in het inlaatkanaal van mijn Fiat Ducato, 2.5D-motor, 170 km. Hij wordt gebruikt als camper, dus ik maak altijd hetzelfde soort ritten (nationaal 000-90 km/u), weinig steden. Voor de installatie reed ik op 100 km ongeveer 30 l/000. Mijn brandstofverbruik met een volle tank is nooit onder de 11 l/100 gedaald.
Na installatie slaagde ik er voor het eerst in om onder de 1 l/10 (100 l/9.8) te komen. De volgende tankbeurten zijn iets boven de 100l/10. Vandaar een besparing van ongeveer 100l/1.
Dus tot slot denk ik dat het de moeite waard is om het te installeren, er valt heel weinig te verliezen, vooral als je het zelf maakt. Het is heel eenvoudig om te doen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 24/01/12, 09:50

slechts één voorzorgsmaatregel: controleer of de gecreëerde vortex zich niet verzet tegen de bestaande vortex als de fabrikant er een heeft geleverd!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten