Brandstofbesparing: turbulentie generator

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Idefix
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/01/05, 14:17




par Idefix » 20/08/06, 18:55

Hallo Andrew,

Merk alleen op dat de jouwe op de turbulenties die ook de rol hebben van het opnieuw creëren van een meer homogene gasvormige context door met name de problemen van hotspots te vermijden. De turbulenties hebben ook de capaciteit om de vulling op bepaalde motordefinities te optimaliseren. Het lijkt mij dat het "turbine" -systeem op dit punt een verbetering zou kunnen brengen, wat ik weerleg als de motor goed is ontworpen. Bij grote productie is de theorie van prestaties en die van winstgevendheid een andere. Dit is het hele punt van de econologie.

Voor de tubing zijn er 2 scholen die kibbelen.
1 We polijsten om de kritieke lagen te verminderen en de vulling te optimaliseren door snelheid, maar we verhogen de gevoeligheid van de gasstromen voor de vormtoleranties, en als de injectie niet groot is, is er geen kans om de homogeniteit en dus de verbranding te verbeteren. In dit geval is het noodzakelijk om het onderzoek te concentreren op het ontwerp van de vormen van de kanalen en de capaciteit die ze zullen hebben om het mengsel te homogeniseren. Aan de andere kant is het niet de rol van een spruitstuk om te mengen, maar om de vulling over een bereik of in absolute termen bij het vermogensregime te maximaliseren. In dit geval moet u mogelijk de injectoren verplaatsen. Wees voorzichtig, de pijpen en gepolijste cilinderkoppen kunnen plotseling verzadigen bij kritische snelheden, de schuld van de grote gevoeligheid van de stromingen.

2 De leidingen en de cilinderkop zijn geschuurd om de kritische laag te vergroten en de stroming te stabiliseren. Deze steek gaat ten koste van de doorgangssnelheid maar komt de werking van de injector en daarmee de kwaliteit van het mengsel enorm ten goede. Het ontwerp van de pijpen is meer "vrij". De verzadigingsniveaus van het cilinderkop/pijppaar treden op bij lagere absolute waarden maar veel minder abrupt.

In het ene geval heeft vullen de voorkeur, in het andere geval verbranding.
Ik heb motoren gezien die zijn afgewerkt met een houtrasp die werkte als vliegtuigen, maar ook omgekeerd.

Zonder alle vliegtuigmotoren te kennen waar je het over hebt, lijkt het er sterk op. Dan moet je alle parameters zien van elk van de blokken waar je het over hebt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/08/06, 23:42

Hallo Idefix

Er zijn in feite twee Amerikaanse vliegtuigmotorbedrijven die het meest voorkomen. Lycoming en continentaal
het is technologie uit de jaren 40 met moderne materialen, hij is met veel speling gemonteerd en kan heet worden
abnormaal. het geeft koppel en bijna al zijn vermogen bij 2600 tpm bij maximaal 2800 tpm winnen we peanuts op vermogen.
De Lycoming is robuust gebouwd, zwaarder, de krukas is te groot, de motor trilt.
De Continental is licht en minder robuust, een krukas van 100 pk kan worden verward met een WV.

Andre
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 20/08/06, 23:51

Bonsoir
Blijkbaar worden de spiegelgepolijste oppervlakken niet zoveel gebruikt als voorheen in de voorbereiding (?), alleen gepolijst zonder meer. Maar uiteindelijk, van wat ik heb gelezen, is de belangrijkste winst voor de vulling in de kamerinlaat 30%, kleptulp 15 tot 20%, divergeren naar de zitting 20 tot 25%, aanwezigheid van de gids 12 tot 15% en ruwheid 3 % (gepolijste oppervlakken) tot gemiddeld 5%...
En voor gladde oppervlakken (ski's, scheepsrompen, vliegtuigen, enz.) wordt spiegelpolijsten ook niet meer gedaan... Nou, daar gaat het eigenlijk niet om.
De turbulentiegenerator zou daarom niet effectief zijn bij de nieuwste generatie motoren. Hebben...
Kleine opmerking: wat ik jammer vind aan de huidige motoren (zoals een 1800cc 16-kleppen PSA-benzinemotor) is hun gebrek aan koppel bij lage en middelhoge toerentallen, vermogen bij hoge toerentallen ja, maar vooral voor het rijplezier als het voertuig een beetje zwaar, dat is het niet.We betreuren sommige oude motoren met 2 kleppen per cilinder. Idem op een motor, wij plakken overal 4 kleppen maar dat vind ik niet per se goed, zeker niet voor motoren voor toerisme, bovendien opent Honda met zijn 750VFR VTEC de 4 kleppen pas vanaf 7 toeren. ..
Totaal off-topic!!
Michel
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Brandstofbesparing: turbulentie generator




par denis » 21/08/06, 00:03

dit is duidelijk bij moderne diesels: lichter om snel te reageren, ze slaan heel gemakkelijk af, niets te maken met de r11 d het waren kalveren maar koppel en onverwoestbaar, het was dieselkwaliteit : Cheesy:
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 21/08/06, 00:52

Ja het is ook zo voor de huidige diesels die ik in huur had een nieuwe Opel, een kuit tot 1000 1500 tpm en ineens een sterke bijna brute acceleratie. Daarmee is het niet gemakkelijk om zonder bruutheid in de stad te rijden, en om snel te kunnen starten bij een stop moet je de koppeling laten slippen, anders sla je echt af!! Ik dacht eerst dat het een op zichzelf staand geval was, maar nee. Aan de andere kant moet worden erkend dat hij gemiddeld weinig 4,6 liter verbruikt tijdens het rijden met 130 op de snelweg en een beetje in de stad.
Michel
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 28/08/06, 01:16

grote problemen om op de site te komen, maar ik mag niet alleen zijn : Cry:
gaat de grote samenzwering achter de verontrustende site aan????
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/09/06, 20:36

Vergelijkbaar, alleen eenvoudiger:

Beeld

Beeld

Het resultaat: http://perso.orange.fr/quanthommesuite/bouteleux.htm

ps: gezien de motorevoluties sinds de jaren 1970, veronderstel ik dat deze oplossing momenteel achterhaald is...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 17/09/06, 21:07

makkelijk op de twingo monopoint! hebben.
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/09/06, 14:49

0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 22/09/06, 17:12

yzon die kocht minder groot! :D
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 200-gasten