Brandstofbesparing: turbulentie generator

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 07/09/05, 13:36

wirbelwind262 schreef:Hallo en bedankt !
Ik herhaal het einde van mijn vraag: is de turbulator effectief vóór de injectievlinderklep?
merci
veel succes!

Hallo,
Veel minder dan bij de ingang van de cilinders, met als doel turbulentie IN de cilinder te veroorzaken.
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 07/09/05, 18:29

Oké, alleen onder het gasklepinjectorblok zit een niet erg hoge leiding met daarop aangesloten leidingen en deze wordt vervolgens op de cilinderkop bevestigd waarin de inlaatleidingen zijn geïntegreerd!
Daarnaast ligt er een voorraad slangen rond het vlinderinjectorblok, en is de elektrocentrale verborgen ik weet het wauw!
Als iemand elektro-pneumatische schema's heeft van alle motorbedrading van een Panda 1000 CLX uit 1994, zou dat geweldig zijn, want vanuit dit oogpunt is de RTA leeg!
Help me alstublieft!
bedankt en veel succes!
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 08/09/05, 23:11

hallo
waarom maak je geen aluminium vulplaatjes zo dicht mogelijk bij de cilinderkop, gesneden met de U-zaag
(Ik zal binnenkort een foto plaatsen)

naar aanleiding van andre (mbt mijn brander) heb ik alles op mijn vito stopgezet
Ik betwijfel of het werkt op een cdi-inlaatspruitstuk dat te lang is, ongeveer 3 m+ (turbo i
intecoler + egr-warmte) alleen resultaat -10% waterinjectie (1l 100) IK HEB ALLES GEPROBEERD!

Ik stap weer op een Golf 1 nadat ik turbulatoren op mijn voertuigen heb gemonteerd, het werkt!, deze top
te zien op quanthomme nieuwe auto (405) en tractor
a+
0 x
Avatar de l'utilisateur
de_souza_patrick
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 11/04/05, 15:17




par de_souza_patrick » 09/09/05, 12:35

hallo, ik heb een BMW 730I benzine met wedstrijdluchtfilter en ik heb een 5-vinnensysteem gemaakt uit een pc-computeromhulsel (stevig maar flexibel) de auto is van 91 en ik heb ongeveer 195 tot 200 pk dankzij het filter.
Ik rijd altijd tussen de 95 en 120 en rijd alleen op de weg.
mijn verbruik (over circa 40000 km/jaar) bedraagt ​​10,5 l/100 MIJN AIRCONDITIONING IS ALTIJD VERBONDEN MET MAX
op zontesten van 50 km met een klein stadje 10,8 l/100 op de computer wat betrouwbaar is omdat ik de waarden vele malen heb gecontroleerd aan de hand van de werkelijkheid (liters aan de pomp en km aangegeven controle per km op de kaart)
dezelfde tests heb ik uitgevoerd met het systeem aangesloten vlak voor de gasklep 8,9 l/100 op de weg en bij aankomst midden in de stad 9,6 l/100 oftewel 1,2 l verschil.
Ik spande de vinnen aan voor de retour en daar => in de stad op een heuvel van 8% in de vijfde versnelling ging ik langzaam van 40 naar 60 km/u zonder ooit meteen een verbruik van 10 tot 12 liter te overschrijden. Daarentegen liep het zodra ik een beetje tegen het licht drukte en in het verkeer al snel op tot een GEMIDDELD van 25 l/100.
Ik stopte en bracht meer opening tussen de messen aan. Sindsdien heb ik 500 km gereden met tanken en mijn brandstofverbruik is gestabiliseerd op 9,4 l/100.
Vandaag heb ik de messen heel iets dichter bij elkaar gezet, we zullen zien.
Als ik bedenk dat een modus merdic diesel 8,5l is (zie autojournaal) en dat ik met een 730I van praktisch 200 pk alle comfort van 5m lang en praktisch 1t900 aan goed schroot als veiligheid verdien ik amper 0,9l of meer dan moet ik lachen als ik denk aan de motoringenieurs (schaam ze).

hier zijn mijn tests, en veel plezier met knutselen voor iedereen
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/09/05, 13:57

Hallo, de souza Patrick
Ik zie dat je een auto hebt met dezelfde vermogens als mijn Buick 3,8 liter, waarop ik al vele jaren een turbulentiegenerator heb geïnstalleerd, al meer dan 15 jaar, als je meer vermogen wilt, geef jezelf dan de moeite om een ​​goede montage te maken en een goede turbine achter de vlinder geplaatst al deze tests die ik heb gedaan, als je niet alle experimenten wilt starten die ik heb meegemaakt, ga dan voor de kortste.

Als uw turbine goed is gemaakt, bedraagt ​​de besparing ongeveer 30% bij rijden met 100 km/u. op de snelweg doe ik het beter dan met een diesel van deze 3 liter inhoud.
Wees niet bang om een ​​beperking op te leggen, je verliest een beetje aan topsnelheid, wat voor jou niet meer erg nuttig zal zijn nu de wetten worden aangescherpt.
je hebt zojuist begrepen dat een grote cilinderinhoud niet noodzakelijkerwijs gelijk staat aan een groot verbruik, aangezien ik het al heel lang zeg, heb ik er blij van gemaakt
om andere getuigenissen te horen. omdat ik uiteindelijk geloofde dat ik de enige was die dit opmerkte, of dat het kwam omdat de Amerikaanse modellen anders waren.
Er zijn andere eenvoudige manieren om het verbruik enigszins te verminderen.
Het magnetische circuit en de brandstofverwarming

Andre
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 09/09/05, 14:55

Hallo,
Dit bevestigt wat ik dacht: fabrikanten overladen hun motoren zodat ze zoveel mogelijk schijnbaar vermogen hebben, en jammer voor de klant als de onverbrande brandstof in de katalysatoren van de potten verspild wordt!
Ik ben er vrijwel zeker van dat een motor die goed is afgesteld op de meetbank, niet volgens de gegevens van de fabrikant, maar volgens objectieve gegevens, al een stuk minder zou verbruiken.
Als we daaraan alle kleine verbeteringen toevoegen die we hier proberen, PCM, brandstofverwarming, mogelijk gedeeltelijke injectie van H2 + O2 afkomstig van een elektrolyser enz., zouden we door deze synergieën besparingscoëfficiënten moeten bereiken die meer dan respectabel zijn, terwijl we minder vervuilen. dan een ongemodificeerd voertuig. ;)
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 09/09/05, 22:43

hallo
Ik heb een computerpropeller op de vito gemonteerd. 10 minuten productie-installatie inbegrepen. Ik heb het gevoel dat ik minder druk uitoefen!
mijn eerste indruk.

hier is een foto van mijn propeller (PROTO) die op de plaats van een verbinding zo dicht mogelijk bij de cilinderkop kan worden geplaatst, met een diameter van 40 mm
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 09/09/05, 22:46

foto golfturbulator (turbo-uitlaatterugwinning) op PVC-afstandshouder
0 x
Avatar de l'utilisateur
khartoum
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 29/12/04, 23:43




par khartoum » 17/09/05, 23:05

de_souza_patrick schreef:Als ik bedenk dat een modus merdic diesel 8,5l is (zie autojournaal) en dat ik met een 730I van praktisch 200 pk alle comfort van 5m lang en praktisch 1t900 aan goed schroot als veiligheid verdien ik amper 0,9l of meer dan moet ik lachen als ik denk aan de motoringenieurs (schaam ze).

[HS ON-modus] Ik heb thuis een Modus dci 65 (degene die het meeste verbruikt) en deze verbruikt in feite gemiddeld 6 liter voor 1T400. Wat auto-plus of auto-journal zegt moet altijd met een korreltje zout worden genomen, ook al doet AP veel om radar te bestrijden en een zeer correcte autobeoordeling te geven...
Ps: ik blijf nog steeds een gepatenteerde Anti-Reunau (niet in de verleiding, woordspeling bedoeld, he! he! he! :D )
[Hs Uit-modus]

Ik ga toch op zoek naar een leverancier van turbo hs ;)
0 x
Een CX is Bo ... Maar het is roestig !!! :(
Avatar de l'utilisateur
khartoum
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 29/12/04, 23:43




par khartoum » 18/10/05, 20:33

Goedenavond, Ik breng dit onderwerp naar voren om een ​​of twee vragen te stellen.

Alsjeblieft, ik rijd op HVB en het dwingt duidelijk mijn injectiepomp!!!
Als ik mijn injectoren reset, zal mijn auto (mijn tank ;)) zwart roken van de diesel :(
Maar als ik dit systeem installeer, is er dan een kans dat het mengsel beter mengt en de auto niet rookt???
dat zou een nog simpeler oplossing zijn dan het verwarmen van de hvb!!???

Alsjeblieft, en als we nieuws konden krijgen van de onderzoekers...

Dankje welterusten.
0 x
Een CX is Bo ... Maar het is roestig !!! :(

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 264-gasten