"RHP-systeem" brandstofbesparing, het werkt !!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 20/04/09, 22:48

Mwarff olifant liefje, het is niet goed voor je bloeddruk om zo van streek te raken ;o)

Het is noodzakelijk om dit onderwerp van tijd tot tijd op te graven, aangezien het bestaat! Je weet nooit of de gegevens veranderd zijn!

Ok voor de M7, ik ben erg geïnteresseerd. Net als de WITH, maar ik wacht (ik weet het, je moet niet wachten ...) ongeduldig op een variant van de laatste die te koop is op econology, dat lijkt een relatief eenvoudige benadering, nietwaar? o )

@+
0 x
Frederic
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/04/09, 08:05

fthanron schreef:

hebben we ooit, als de gegevens zijn geëvolueerd!


Ik herinner me dat ik ooit een serieus laboratoriumonderzoek zag, maar met supersterke magnetische velden, heel dicht bij de vlam
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 206-gasten