"RHP-systeem" brandstofbesparing, het werkt !!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 17/06/08, 16:51

georges100 schreef:tijdens de 1e zou het me verbazen :D destijds geloofden we vooral in de deugden van ricinusolie :D
tijdens de tweede hoorde ik vooral over het injecteren van iets in de cilinders, zolang het maar trekt...
het grappige is dat ze in hun kroeg praten over het werk van messerschmit die nooit een motor heeft gemaakt :D

Je hebt te snel getekend: typefout, ik corrigeerde terwijl je je antwoord stuurde. : Lol:
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 17/06/08, 17:01

blijft alleen van de tweede apparaten die ik heb gezien, een paar gestolen en ik heb nog nooit zo veel rook gezien dat ik ze zag : Mrgreen:
en voor consumptie plaatsen we extra tanks.... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 17/06/08, 18:26

Als de magneet "economisers" rusten zoals men zou denken op de MHD, werken ze des te beter omdat de brandstof snel in het magnetische veld circuleert.
Ik heb gemerkt dat tuningfreaks lovend zijn over magneten, degenen die al in de zuinige modus rijden, verbruiken niet genoeg om effectief te zijn : Lol:

Bij de injectiemodellen is het debiet hoger omdat de pomp continu een groter volume levert, waarbij het overschot in de overloop gaat. Voor modellen met carburateur, tenzij je het pedaal indrukt, geloof ik er niet echt in.

De huidige slangen zijn van binnen geleidend (koolafzetting), juist om te voorkomen dat de vloeistof wordt geëlektrificeerd en brand kan veroorzaken. Dit zou kunnen verklaren waarom magneten betere resultaten geven op een oud voertuig, zelfs op carb...
0 x
Corpse Grinder 666
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 148
Inschrijving: 17/11/08, 11:54




par Corpse Grinder 666 » 28/12/08, 04:49

en hoeveel de spaarder???
0 x
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 19/04/09, 11:19

Up!

Hallo Christophe, wat is het nieuws van je test?
0 x
Frederic
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Ik gebruik deze technologie van magneten




par rodibruno » 19/04/09, 17:39

fthanron schreef:Up!

Hallo Christophe, wat is het nieuws van je test?


Ik gebruik deze technologie van magneten.
Monteer de magneet op mijn Nissan aspire 3.200cc dieselmotor en een verbruiksreductie van 15% tot 20%, maar sommige imams werken daar niet aan. Deze magneten worden gebruikt door mijn neodymium en erg sterk, je plaatst twee magneten in de leidingen.
Installatie van een set magneten in elke buis van de injectie, vlakbij de injectie, ook een set magneten geïnstalleerd bij de inlaat van de brandstofinjectiepomp.
Werkt heel goed.

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/04/09, 18:08

Het lijkt me dat we daar een beetje een grapje maken: in maart 2007 initieert een zekere Chevelle 69 (die maar één publicatie heeft gemaakt) deze post en enkele anderen volgen.

We denken dat we dromen: we hebben er altijd getuigenissen over gehad forums die zeggen dat magneetsystemen niet werken, behalve door het placebo-effect! En hier halen we dit oude topic naar boven! :onheil:

Voor eens en voor altijd: totdat u kunt bewijzen door "dubbelblinde" test dat deze dingen werken, onthouden (ik gebruikte bijna een andere term, meer grof)

Dus procedure als u echt in een spaarder gelooft:
- neem er een of twee.
- roep er twee of drie op "forumhun bekende ecologen met hun voertuigen (waarvan ze het verbruik goed kennen)
- zonder medeweten van de chauffeurs, maar met een waarnemer, het ding al dan niet op zijn plaats (of in dienst) stellen. De waarnemer mag geen contact hebben met de bestuurder.
- doe 3 of 4 keer 100 km getimed op de snelweg door de gadget aan te sluiten of los te koppelen bij de tank-/meetstops, zodat de bestuurder niets weet.

en dan zullen we zien (vergeet niet dat ik de laatste tests van Jean Marc Moreau die door de gerechtsdeurwaarder zijn opgemerkt als vals beschouw, de auto kan heel goed "klaargemaakt" zijn voor de test, de gerechtsdeurwaarder - in dit geval een gerechtsdeurwaarder - niet gekwalificeerd zijn om de conformiteit van het voertuig te controleren)

In de tussentijd zou ik altijd sterke bedenkingen hebben bij de effectiviteit van deze boobytraps die door boeven worden verkocht (pcq, zelfs als het werkt, wordt het 3 of 4 X te duur verkocht!)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 20/04/09, 04:37

elephant schreef:Het lijkt me dat we daar een beetje een grapje maken: in maart 2007 initieert een zekere Chevelle 69 (die maar één publicatie heeft gemaakt) deze post en enkele anderen volgen.

We denken dat we dromen: we hebben er altijd getuigenissen over gehad forums die zeggen dat magneetsystemen niet werken, behalve door het placebo-effect! En hier halen we dit oude topic naar boven! :onheil:

Voor eens en voor altijd: totdat u kunt bewijzen door "dubbelblinde" test dat deze dingen werken, onthouden (ik gebruikte bijna een andere term, meer grof)

Dus procedure als u echt in een spaarder gelooft:
- neem er een of twee.
- roep er twee of drie op "forumhun bekende ecologen met hun voertuigen (waarvan ze het verbruik goed kennen)
- zonder medeweten van de chauffeurs, maar met een waarnemer, het ding al dan niet op zijn plaats (of in dienst) stellen. De waarnemer mag geen contact hebben met de bestuurder.
- doe 3 of 4 keer 100 km getimed op de snelweg door de gadget aan te sluiten of los te koppelen bij de tank-/meetstops, zodat de bestuurder niets weet.

en dan zullen we zien (vergeet niet dat ik de laatste tests van Jean Marc Moreau die door de gerechtsdeurwaarder zijn opgemerkt als vals beschouw, de auto kan heel goed "klaargemaakt" zijn voor de test, de gerechtsdeurwaarder - in dit geval een gerechtsdeurwaarder - niet gekwalificeerd zijn om de conformiteit van het voertuig te controleren)

In de tussentijd zou ik altijd sterke bedenkingen hebben bij de effectiviteit van deze boobytraps die door boeven worden verkocht (pcq, zelfs als het werkt, wordt het 3 of 4 X te duur verkocht!)



Olifant:

Houd er rekening mee dat de resultaten niet onmiddellijk zijn.
Het systeem vereist het verbruik van vier of vijf tanks brandstof voordat het een effectieve meting kan uitvoeren. Hetzelfde gebeurt als je de magneten verwijdert, nadat vier of vijf tanks weer normaal zijn verbruikt. Het is merkwaardig, aangezien alle materialen die betrokken zijn bij het injectie- of carburatiecircuit, waar de brandstof doorheen gaat, niet ferromagnetisch zijn.
Maar het werkt en ik verkoop ze niet.

dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/04/09, 21:47

Sorry, Rodibruno! Bewijs, we willen bewijs: de toekomst van de mensheid (of bijna) is voor deze prijs! De geloofwaardigheid van de site ook! ( vooral)

Of je hebt een wetenschappelijke en reproduceerbare ontdekking gedaan of je bluft: de keuze is aan jou! In ieder geval: de auto - waarvan het gebruikelijke verbruik ruim van te voren en in hetzelfde seizoen genoteerd zal zijn - moet bestuurd worden door een bestuurder die niet op de hoogte is van de aanwezigheid van het apparaat.

En we hoeven de verbruiksmetingen van januari niet te vergelijken met die van juli: op mijn Opel is dat bijna een halve liter verschil! (diesel) 6 liter in de winter, 5,5 in de zomer.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79312
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 20/04/09, 21:54

fthanron schreef:Up!

Hallo Christophe, wat is het nieuws van je test?


Geen Ik heb er niet lang genoeg op gereden, bovendien rijd ik niet meer... Ik moet hem teruggeven aan Guidi...

Voor dieselbezitters, doe in plaats daarvan M7 (zoals "Maloche 7%"): https://www.econologie.com/forums/voiture-di ... t5849.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten