Bespaar gas zoveel mogelijk

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/08/08, 11:58

Je bent vrij om een ​​antwoord te geven zoals ik net deed...

Het zal de idioten opvoeden...
0 x
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 17/08/08, 12:15

Re,

Oké Christoffel....
maar wees daar niet boos over...

.... de domheid van dit soort mailing...precies zoals deze die de evolutie van de prijs van brandstof en vaten sinds 2000 vergeleek, terwijl deze grote klootzak vergeten was zijn cijfers te controleren en hij in 2000 een olieprijs had die drie keer te duur was...

nou ja misschien... maar je weet waar je de bronnen kunt vinden om de cijfers in kwestie te vergelijken of te bevestigen/weerleggen, om te weten of het eerlijk is of niet, dom of interessant, dom of winstgevend.....
ik nee .. !!!
daarom stel ik liever de vraag waar ik denk antwoorden te kunnen vinden..., zodat ik ook weet waar het over gaat.... (dat is het doel van forums , Neen ?)

dus nu weet ik +/- dat dit onzin is. Oké, maar ik stelde de vraag ook niet om uitgescholden te worden!!!

Je bent vrij om een ​​antwoord te geven zoals ik net deed...

Neen ! , Ik kan het niet doen omdat Ik beschik niet over de nodige informatiebronnen ...anders had ik de vragen niet gesteld!!!

Ik, als ik het niet weet... zal ik zwijgen...
als ik mezelf een vraag stel... wil ik niet in onwetendheid blijven en zoek ik naar de antwoorden...
gun mij tenminste deze eerlijkheid...!!!
(daarom grijp ik niet in dat over de onderwerpen die ik “beheers”…….mij! )

Het zal de idioten opvoeden...

Nou ja.. Ik ben een van die "idioten" die onwetend zijn over het onderwerp....
nu weet ik misschien iets meer, maar dat zorgt er niet voor dat ik nog een vraag wil stellen.....!!

:onheil:
0 x
goed hello to you !! ...
POISSONIST
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 119
Inschrijving: 14/08/08, 22:10
Plaats: SAVOY
x 1




par POISSONIST » 17/08/08, 18:03

Antwoord aan kleine pierro:

Mijn antwoord aan jou, mijn man, is:

Het is beter om domme vragen te stellen dan helemaal geen vragen!
We kunnen de ‘Christophers’ ook lachen en irriteren.
Bovendien hebben we in dit opzicht IDEALISTEN nodig.
Kortom, er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken. Terwijl we weten dat hoe concreter de dingen zijn, hoe beter...

Afgezien daarvan bedraagt ​​de brandstofprijs in Frankrijk ongeveer 80% van de staatsbelastingen. Het is niet de brandstofprijs die ons tot innovatie zou aanzetten. En ik weet zeker dat de meesten van ons met 3 euro per liter gewoon door kunnen gaan.

Persoonlijk was mijn parasitaire limiet 1 EURO/LITER. En dus zal ik manieren vinden om te deparaseren. Dat is alles.
Bovendien vind ik ze, maar ik zou graag zien dat mijn medeburgers in beweging komen. Dat is mijn persoonlijke gevoel.

Dus doe geen moeite om mij te bekritiseren, het is al vermoeiend genoeg!

Anders bericht voor onze idealist: ik ga kijken hoe we LINKS en quotes maken...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten