Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 03/02/11, 16:00

Alain G schreef:Macro

Je hebt het over piekuren, als er wordt bijgeladen als er stroom beschikbaar is, zoals 's nachts, is er geen probleem!



Nee...De hele winter zijn we genoodzaakt om Duitse elektriciteit te importeren...Afgelopen winter hadden we recht op een quasi-Europese mega black-out van een paar uur omdat de productie zo krap is in Europa...

Daar zijn de netwerken niet op berekend... 's Nachts bij mij thuis met alle mensen die stapelwolken opwarmen en bij mij thuis de wasmachine en droger aanzetten, gaat de beschikbare spanning op de meter van 235v naar 225 tijdens de eerste uren van de daluren...

Voor de zonne-energie.. Je zou 's nachts moeten kunnen rijden en overdag opladen... Het is een manier van kijken.. Ik werk overdag...
Maar ach, dan zou ik het om de dag kunnen gebruiken...dat is het al...Private windenergie...afgezien van de bewoners van de kust en een paar andere bevoorrechte locaties in Frankrijk...Niet rendabel...

Toch zouden de financiële kosten (alleen vanuit het oogpunt van energie) van MIJN reizen vandaag met een 5 worden vermenigvuldigd met een elektrische auto.. Terwijl ik mijn comfort opoffer.. (van een minivan naar een brommobiel gaan)
Dernière édition par Macro de 03 / 02 / 11, 16: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
moimart1
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 30/06/08, 21:51
Plaats: Maas




par moimart1 » 03/02/11, 16:06

Alain G, ik ben het met je eens voor een intelligent laadsysteem en het is waar dat elektriciteitscentrales soms in een "vacuüm" produceren.
Maar als ik in de Maas woon, ben ik geen vrienden met kernenergie (BURE...).

Daarnaast begrijp ik mensen die huiverig zijn om elektrisch te gaan als je de aanschafprijs van auto's ziet...

Dan moeten we niet zeggen dat het gebrek aan elektriciteit in Frankrijk (als het waar is, want voor zover ik weet moest EDF een hoogspanningslijn tussen Frankrijk en Marokko aanleggen...)
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 03/02/11, 16:13

Macro

Wel, oliegestookte elektriciteitscentrales voor piekuren zouden nog steeds het transport naar benzinestations verminderen en bovendien minder vervuilen omdat een betere beheersing van vervuiling en afkeur goed mogelijk is!

Sowieso vind je altijd tegenargumenten in je voordeel om met je olie te vervuilen! 8)

PS: uw bevoorradingsprobleem is zeker niet veralgemeend naar heel Frankrijk en de crash was te wijten aan een klimaat dat niet erg gebruikelijk is in Europa, niet al te regelmatig voor zover ik weet!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 03/02/11, 16:24

Alain G schreef:
Sowieso vind je altijd tegenargumenten in je voordeel om met je olie te vervuilen! 8)



Ik sta open voor elektrische technologie... Aan de andere kant blijf ik een lucide persoon... Deze technologie zal voor mij behoorlijk beperkend zijn... en waarschijnlijk heel erg duur... Vandaar mijn vragen en mijn zorgen voordat ik begin...

Nog zorgwekkender... Hoe meer we proberen dichter bij elektrische tractie in Frankrijk te komen, hoe meer we ons realiseren dat we een zeer gesloten omgeving betreden met mensen met borderline sektarisch gedrag... Het koelt de gemiddelde klemm...

Vervuilen met mijn olie...Laten we zeggen dat ik de riolen en sloten schoonmaak en dat ik op een nobele manier waarde hecht aan afval dat heel vaak gewoon in de vuilnisbak werd gegooid richting de begrafenis...van daaruit...ben ik eerder een vervuiler Alain...

Alain..Je twee kleine teefjes hebben een veel grotere ecologische voetafdruk dan mijn auto bij de friteuse....Schaam je... : Mrgreen:
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 03/02/11, 16:33

moimart1 schreef:Alain G, ik ben het met je eens voor een intelligent laadsysteem en het is waar dat elektriciteitscentrales soms in een "vacuüm" produceren.
Maar als ik in de Maas woon, ben ik geen vrienden met kernenergie (BURE...).

Daarnaast begrijp ik mensen die huiverig zijn om elektrisch te gaan als je de aanschafprijs van auto's ziet...

Dan moeten we niet zeggen dat het gebrek aan elektriciteit in Frankrijk (als het waar is, want voor zover ik weet moest EDF een hoogspanningslijn tussen Frankrijk en Marokko aanleggen...)


Wij in Quebec hebben hydro-elektrische elektriciteit in overvloed en alleen een kerncentrale die is gebouwd om niet te achterlijk te zijn met deze technologie, maar we hebben hoe dan ook enorm geïnvesteerd in windenergie, een gebrek aan visie van de Franse autoriteiten zou niet de echte reden zijn voor uw problemen met de stroomvoorziening!

Voor de prijs van de elektrische auto ben ik het 100% met je eens, ik vind het moeilijk te begrijpen dat bisouneux benzineauto's ombouwt tot elektrische auto's met ingebouwde generatoren voor autonomie voor slechts 7000 euro en onze verdomde autofabrikanten met alle middelen die ze hebben niet slagen voor een redelijke prijs!
:onheil:

Het probleem komt volgens mij voort uit het feit dat ze alles van A tot Z zelf willen creëren terwijl alle componenten op de markt verkrijgbaar zijn en al erg krachtig zijn!

Natuurlijk blijft er het probleem van de betrouwbaarheid van elektrische auto's die veel beter is dan thermische auto's, de verkoop zou afnemen en vernieuwing zou zich over meer jaren uitstrekken, wat ze vooral niet willen, bovendien is het debat over de betrouwbaarheid van batterijen niet langer relevant omdat we nu weten hoe we ze betrouwbaar kunnen maken.

Het bewijs is te zien aan de Prius die voordelig is voor een schappelijke prijs!

Het ontbreekt gewoon aan de wil om te beginnen, gelukkig zijn reuzen zoals GM weer aan het werk gegaan, wat anderen ertoe zal aanzetten zichzelf te overtreffen voor het welzijn van iedereen!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 03/02/11, 16:47

Macro schreef:
Alain G schreef:
Sowieso vind je altijd tegenargumenten in je voordeel om met je olie te vervuilen! 8)



Ik sta open voor elektrische technologie... Aan de andere kant blijf ik een lucide persoon... Deze technologie zal voor mij behoorlijk beperkend zijn... en waarschijnlijk heel erg duur... Vandaar mijn vragen en mijn zorgen voordat ik begin...

Nog zorgwekkender... Hoe meer we proberen dichter bij elektrische tractie in Frankrijk te komen, hoe meer we ons realiseren dat we een zeer gesloten omgeving betreden met mensen met borderline sektarisch gedrag... Het koelt de gemiddelde klemm...

Vervuilen met mijn olie...Laten we zeggen dat ik de riolen en sloten schoonmaak en dat ik op een nobele manier waarde hecht aan afval dat heel vaak gewoon in de vuilnisbak werd gegooid richting de begrafenis...van daaruit...ben ik eerder een vervuiler Alain...

Alain..Je twee kleine teefjes hebben een veel grotere ecologische voetafdruk dan mijn auto bij de friteuse....Schaam je... : Mrgreen:


Nou, er zijn hier veel mensen waarvan je zegt dat ze sektarisch zijn die veel thermische auto's ombouwen tot elektrische auto's en die heel goed werken ondanks het veel koudere klimaat dan thuis!

Ik zit sinds 1979 in elektrische tractie op elektrische handling-apparatuur en er zijn manen waarvan we weten hoe ze elektrisch kunnen maken tegen een goede prijs, het probleem komt van fabrikanten die proberen elektrisch in een te korte tijd af te schrijven, er is geen foto op dit en je moet kwaadaardig zijn om het niet op te merken!

Wat betreft frituurolie, hier recyclen we het al heel lang en uw argumenten gaan niet op!

Mijn vrouwelijke honden, ik hou van ze en als je wat je op internet leest te serieus neemt, raad ik je aan het rustig aan te doen!

U kunt beter zo snel mogelijk stoppen met het eten van rundvlees want u vervuilt een hoop! :onheil:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 03/02/11, 17:04

Alain..In termen van elektriciteitsproductie...We kunnen de dingen niet op dezelfde manier zien..

We zijn (exclusief illegale immigranten) 66 miljoen in Frankrijk op een grondgebied van 675 km² (dichtheid 000 inwoners / km²) met 90% wateroppervlak


Je leeft met je 8 miljoen soortgenoten, op een grondgebied van 1 km² met een wateroppervlak van 660%

Het is zeker dat de hydro-elektrische productie thuis niet eenvoudiger kan zijn...

Onze productie is voor 83% van fossiele oorsprong...

Voor jullie honden grapte ik...voor frituuroliën...Zelfs als we moeten recyclen...door de bevolkingsdichtheid stroomt het in de sloot net als heel veel andere vetten...
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 03/02/11, 17:41

Macro

We investeren nog steeds fors in windenergie!

Het is zeker dat we op het waterpeil van de dammen kunnen spelen om de reserves van de windturbines te accumuleren, maar juist de komst van elektrische auto's zou het nog steeds mogelijk maken om deze overschotten van de windturbines, die thuis een probleem worden, te beheren door ze in deze hoeveelheid reservebatterijen te injecteren!

Verschillende tarieven volgens de netwerkbelasting zouden het mogelijk maken om de netwerkstoring te compenseren!

In het tijdperk van elektronica is alles mogelijk en het is niet erg ingewikkeld om te bereiken!

Voor de zielige, ik vermoedde dat je een grapje maakte! : Cheesy:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 03/02/11, 20:28

Erratum.. Bij ons is elektriciteit voor 90.2% fossiele brandstof
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 03/02/11, 21:42

moimart1 schreef:voornamelijk kernenergie...
Het is een sterke politieke keuze, maar het is niet duurzaam...
moimart1 schreef:Dus is de elektrische auto voor iedereen de toekomst?
Ik kan je duidelijk vertellen dat de benzine (en zelfs biobrandstof) auto niet de toekomst is. Als je het nog niet hebt begrepen, het komt als de liter 3 € is...
Het probleem met olie is afval. Al die motoren die voor niets verbruiken bij een rood licht, bergaf... Om aan de steeds strenger wordende milieunormen te voldoen, zullen alle fabrikanten hun voertuigen elektrificeren. Ze zullen het zo langzaam mogelijk doen (en onder normatieve dwang), maar ze zullen het doen. Het begint met microhybridisatie (stop & start), vervolgens door toenemende hybridisatie (geleidelijke verhoging van de capaciteit van de bufferbatterijen) om te komen tot elektrische voertuigen met thermische autonomie-uitbreiding (plug-in hybrides).
Ik realiseerde me dat we mijn vrouw en ik 30.000 km per jaar zullen afleggen, wat minder dan 75 km autonomie vereist, en dat we gemakkelijk 100 km per dag zullen afleggen met een korte tussentijdse oplaadbeurt (bijvoorbeeld tijdens de maaltijd). Onze LPG-sedan, verzekerd voor 8000 km per jaar, zou zijn kilometerstand verder moeten zien dalen met de komst van meer veelzijdige elektrische voertuigen binnenkort... We overwegen zelfs om zonder thermische auto te gaan en er een te huren als dat nodig is...
moimart1 schreef:Persoonlijk denk ik van niet, vooral de elektrische auto's van tegenwoordig, maar het heeft geen zin om over het bovenstaande te discussiëren.
Integendeel, het debat brengt dingen vooruit. : Arrowl:
Wat bedoel je met "huidige elektrische auto":?:
moimart1 schreef:Waar het om gaat zijn mensen die in actie komen en die bijvoorbeeld 'vooruit' komen door hun auto op te laden met een hernieuwbare energiebron
Ik ken enkele. : Arrowu: Een vriend van een elektromobilist bezit een molen aan een heel klein beekje... : Idee:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten