Verbruiksreductiemiddel (magnetisch veld)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Verbruiksreductiemiddel (magnetisch veld)

par jean63 » 05/06/06, 01:21

gevonden op ebay ...... wat denk je?

http://cgi.ebay.fr/MOINS-ESSENCE-GPL-DI ... dZViewItem

De prijs is niet overdreven 50 euro + 12 euro verzendkosten.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

verbruiksreductiemiddel (magnetisch veld)

par denis » 05/06/06, 08:40

ja, het is veelbelovend! tevreden of terugbetaald, wat riskeert u?
Nou, het is Italiaans, maar je moet het zien .. Ik heb al wat (niet hetzelfde, externe brandstofsysteem) dus ik vertrek. :?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 05/06/06, 09:56

Ach ja, de beroemde magnetische brandstofbespaarder ....

Sinds ik dit soort apparaat zie, heb ik me altijd afgevraagd of het gewoon een valstrik was of dat het echt werkte.

Kan iemand me uitleggen hoe het gebruik van de brandstof door het midden van een magneet het verbruik zou verminderen :? :? :?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 05/06/06, 10:54

Voor die prijs is het het proberen waard. Ik ga er een kopen voor mijn R25 LPG-voeding (de eerste keer dat ik een dergelijk systeem voor LPG zie - diameter + grote van de pijp -).

Momenteel verbruik ik 11 l / 100 km LPG tegen 0,70 euro / liter.
Als ik tot 10 liter kan zakken, ben ik blij, ik vraag niet om meer; mijn 62 euro zal snel zijn vruchten afwerpen!

Ik zal het je laten weten.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 05/06/06, 10:56

hi Jean63
Ik kijk uit naar je resultaten met deze installatie!
0 x
fab_76
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 04/06/06, 16:11
Plaats: 76

par fab_76 » 05/06/06, 12:02

Ik geloof het niet snel ...
Ik heb er nog nooit van gehoord.
nog een perlinpinpin-product gemaakt in betoverd bos ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

par Christophe » 05/06/06, 12:47

Koop deze Jean niet, het is onzin! (+ op ebay, den van boef ...)

We hebben er al veel over gesproken forum... Zou net zo goed magneten zonder plastic kunnen plaatsen! Vraag Pitmix om efficiëntie!

ps: de "Tevreden of terugbetaald !!!" op ebay heeft GEEN WAARDE !!
Kijk naar de lay-out van de pagina om jezelf te overtuigen dat de verkoper niet serieus is ... Eerlijk gezegd ... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 05/06/06, 13:07

Niet gezien ......... niet geloofd.

Ik zal het testen: de prijs is te wenselijk om niet te proberen, het is de prijs van een volle tank benzine, zelfs als het betekent dat het na een tijdje wordt geopend om te zien wat ze erin hebben gestopt Interieur.

Het is 1/4 uur bewerken, eerlijk gezegd zal de 62 euro snel worden terugbetaald met alles wat ik zelf aan mijn auto's doe, het is een kleine uitgave in het autobudget.

Het feit dat het Italiaans is, is op zichzelf geen negatieve referentie; de LPG-installatie van mijn R25 is van het Italiaanse merk en het werkt heel goed, ik heb niets veranderd sinds ik de auto in 98 op 160000 km en ik op 295000 km heb (gewoon de veiligheidsklep verplicht in 2000 en gedeeltelijk vergoed).

Het feit dat het op eBay is, geef ik je toe dat het geen absolute veiligheid is, maar de zwendel is overal en soms heel dicht bij je !!!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

par Christophe » 05/06/06, 13:13

Jammer voor je Jean .... maar hun argument is wetenschappelijke zwendel:

Normaal verbrandt een motor 2/3 benzine terwijl de rest in de lucht wordt verspreid in de vorm van vervuiling.
· De benzine die de motor niet verbrandt, wordt afgezet in de vorm van koolstof op kleppen, injectoren en cilinders, wat vervelende afzettingen veroorzaakt die de onderdelen kunnen beschadigen, de prestaties verminderen en de onderhoudskosten verhogen.
· Om deze redenen wordt het onvermijdelijk dat de katalytische uitlaat vaker dan nodig wordt vervangen.
· Correcte verbranding voorkomt deze storingen en zorgt ook voor een aanzienlijke geldbesparing door de prestaties van de motor te verbeteren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1

par pluesy » 05/06/06, 13:24

dit onderwerp dupliceert deze https://www.econologie.com/forums/economiseu ... t1335.html

na te zijn doorzocht op verschillende forum mechanisch denk ik dat als het goed wordt gedaan (ultrasterke magneten en zwakke luchtspleet) er een kleine besparing moet zijn, anders is het een galore ecolo ...
Dernière édition par pluesy de 05 / 06 / 06, 13: 57, 1 keer bewerkt.
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten