Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 08/04/10, 18:13

Ik had 100% moeten zeggen, het is gemakkelijker te onthouden :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/04/10, 18:32

: Cheesy:

Ik blijf ervan overtuigd dat dit product een "hermetaliserend" effect heeft, helaas niet erg duurzaam.

Voor de rest is het een PLACEBO

Precies wanneer je in een kantoor een thermostaat loskoppelt en mensen zich beter voelen zodra ze de schuifregelaar hoger zetten (het is uit ervaring) :D


Nou, kom op, we gaan verder met proportionele waterdoping en daar kunnen we echt 30% proberen. NAAM VAN ZEUS

Ik heb een ervaren elektronicatechnicus nodig: eleph ?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/04/10, 20:57

jaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? Je hebt mijn e-mailadres, geloof ik: het is niet nodig om het te verzadigen forums met onze voorlopige overwegingen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/04/10, 21:18

elephant schreef:jaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? ...met onze voorlopige overwegingen.


Oud varken gaat :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/04/10, 22:07

Wie schreef:

"Geef me twee regels van een auteur en ik hang hem op?"

Al ? :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/04/10, 22:11

Capt_Maloche schreef:
elephant schreef:jaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? ...met onze voorlopige overwegingen.


Oud varken va :D


Ik zie dat je al vriendelijk bent.... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/04/10, 22:15

Nou ja, zelfs in de donkerste drama's van Shakespeare zijn er altijd grappige scènes om de sfeer te verlichten.....
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/04/10, 10:50

Welk drama? :D

Ga Zoouu! een andere voor vorm

Beeld

Beeld Beeld

Beeld Beeld

Ik blijf sceptisch over de hoeveelheid brandstof... Ik heb niet bij hetzelfde tankstation getankt.

Bij al mijn andere tankbeurten ging het lampje aan met ca. 10L reserve, terwijl er maar 5L was... en ik heb de reserve niet verbruikt...

Ik denk dat er sprake is van oplichterij vanaf het station, het werkelijke volume moet 45/46L zijn en het werkelijke verbruik 5.1/5.2 L/100
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 11/05/10, 10:20

GOED ! na bijna 4 jaar testen, ja, het onderwerp begon in 2006!!! :D

Deze laatste full bevestigt de trend

en ook het feit dat ik tijdens mijn laatste tankbeurt te veel was opgeladen (gekauwd), omdat alle pompen nog lang niet gekalibreerd zijn.

Kortom, dit bevestigt ook dat de film die door de doppen in de cilinders wordt afgezet, mechanische weerstand creëert.

Kortom, het zogenaamde "hermettaliserende" effect speelt alleen een rol als je de doppen stopt, maar ik merkte het bij mijn vorige tests, niet duurzaam (duurt slechts ongeveer 2 volles)

Ik herinner u er ook aan dat de verbindingen in de doppen giftig zijn, ze mogen niet met blote handen worden gehanteerd.

en tussen haakjes, ik wijs erop dat ik niet langer dit ademhalingsongemak voel dat ik de afgelopen maanden heb gehad ... kans??



Bij KORT: 5% loodvrij 95 + een olievuller is veel
effectiever , goedkoop , minder giftig


Beeld

DIT OM DIT DEBAT ZEKER AF TE SLUITEN
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten