Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 17/03/10, 16:09

En ja ... Maloche

Je maakt deel uit van de Tenors van econology : Wink:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/03/10, 20:53

Ja, er is meer blauw : Cheesy:

Goed gedaan met villebeseés, hier is het resultaat van de TCB van vanavond, met 4 capsules in de tank, dat wil zeggen 8 keer meer dan de "voorgeschreven" dosis, gebruikelijke reis naar huis, werk 25km zonder dop vandaag, in tegenstelling tot eerdere tests, 1.25L van GO verbrand.


Beeld

DUS:
Teruggooi zijn een beetje minder grimey als BP Ultimate diesel met een achtergrond SP95 (rest van de vorige volledige op het moment) en een beetje meer qu'avec10% van SP95, dus er is een zichtbaar effect op de hoge dosis combution, maar niets over het brandstofverbruik, dat is het belangrijkste selling point.

te worden vergeleken: (genomen met 2 verschillende PDA, bottom foto zonder flits, met flits als de nacht viel)

Beeld

In het kort, zal ik de resultaten van het volledige capsules geheel met 4 geven aan dit onderwerp te sluiten
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/03/10, 16:46

ALOA :)

En hier is het resultaat met een volle + 4 Caps (acht keer meer dan de "aanbevolen dosis"

Beeld

Beeld Beeld

Beeld Beeld

Beeld


DUS :

- De voorgeschreven dosis (1 / 2 Caps) lijkt licht toenemen consumptie, in ieder geval, geen spaargeld, zowel op benzine of diesel recent.

- 8 keer de dosis is niet bijzonder neemt het verbruik, sensatie een stroomstoot moeilijk te certificeren (gekoppeld aan ontdooien T °? van kracht remetalisant?)

- 8 soms dosisDe TCB (Test doek White) is erger dan 10% van SP95, rook zichtbaar zijn bij hoge acceleratie (die ik nooit met 5 7% van SP95 hebben gezien mijn volledige)

CONCLUSIE:
Dit product brengt een lichte verbetering van de uitstoot van deeltjes, net als een remettalisant, en nooit toegestaan ​​om de economie te bereiken

Bovendien, de componenten van deze capsules zijn verre van neutraal, notament de Ferrocene, de huid niet raken

We hebben betere resultaten (TCB en consumptie), met de toevoeging van ten 5 7 95% loodvrije volledig of 3L van SP95 voor een volledige 50L, extra kosten per volle 50Centimes.

Merk op dat het gebruik van een remetalisant in olie Alle 20 000 km in verband met de toevoeging van SP95 vermindert het verbruik en de uitstoot van deeltjes manier substancial
Dernière édition par Capt_Maloche de 25 / 03 / 10, 17: 02, 3 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 25/03/10, 16:51

Capt Maloche schreef:

De bestanddelen van deze capsules zijn verre van neutraal, notament de Ferrocene, de huid niet raken


Tof, leuk ! en het zal eindigen in de atmosfeer en in ons kleine longen! :D :D :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/03/10, 16:59

AAAAABSOLUMENT! het is gewoon super slecht, de onverbrande deeltjes zijn niet slecht, dus niet overdrijven

Ik vraag me zelfs af of dit ademhalingsongemak dat ik een paar maanden voel niet het gevolg is van het gebruik van deze "pillen".

Ik zal snel ontdekken ...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 25/03/10, 18:00

We zijn met u, Pascal, sterven niet zonder ons te vertellen! : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 25/03/10, 18:27

het is mooi om te offeren voor de wetenschappen :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 25/03/10, 18:54

Maloche longen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/03/10, 21:35

Nr eerder het zenuwstelsel, of stress

Nu ik niet meer de doppen te gebruiken, zullen we snel zien of er een rapport
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/04/10, 10:33

Ik wil zeggen dat, omdat ik niet de Caps (handling en uitlaat afwijzing) te gebruiken, deze respiratoire ongemak begint te slinken.

Ik had niet de verbinding gemaakt, maar ik had soortgelijke sensaties dat maakte me te stoppen duiken na mijn eerste test met 2007: samenvallen van FUNNY NO?

Ik zal graag de mening van de regelmatige gebruikers


Op de tafel van mijn consos, ik eindig met een aantal vaste zonder "Pillen"
Merk op dat ik absoluut geen verschil in prestaties sinds voelen.

En natuurlijk, geen verbruik van WIJZIGINGEN

Beeld

FYI, zoals ik CAPS 4 op de laatste volledige (55L), had ik het equivalent van 1 / 2 Caps in 12L Reserve (55L / 8x1 / 2caps = 13.75L met de helft caps)

Beeld Beeld

Beeld Beeld

Beeld


Ik herinner me ook dat de TCB een lichte vermindering van de uitstoot van deeltjes heeft aangetoond 8 keer de dosis 'voorgeschreven' door FFI (vorige pagina)

PS: Ik denk 2Thesky had mij de link naar de exacte samenstelling van het product gegeven, heeft een kleine herinnering geen kwaad. AH! Ik vond: http://www.freshpatents.com/-dt20090305 ... escription

Maar als je leest "een toename van 40% in efficiëntie" ...
Dernière édition par Capt_Maloche de 08 / 04 / 10, 18: 27, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten