Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
2thesky
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 27/05/09, 04:58




par 2thesky » 16/03/10, 23:49

drie mogelijke verklaringen voor overconsumptie:

Als het een computer is die de hoeveelheid lucht en brandstof bepaalt die de verbrandingskamer binnenkomt en de parameters verkeerd interpreteert die hij ontvangt van de sensoren die de verbranding volgen, is het mogelijk dat de computer besluit meer brandstof in te spuiten dan het equivalent van zuurstof, en als er niet genoeg zuurstof is, kan het niet uit het niets worden uitgevonden en daarom wordt een deel van de brandstof niet meer of minder goed verbrand, vandaar overconsumptie. Deze verklaring wordt echter gemakkelijk ontkracht bij de TCB.

een andere verklaring: de verbranding in een diesel vindt plaats volgens druk- en temperatuurparameters. Als het gasmengsel door het product wordt gewijzigd, kan de explosie eerder optreden,
In alle gevallen begint de explosie voordat de zuiger zijn maximale positie heeft bereikt. Als de verbranding eerder begint, betekent dit dat er meer werk moet worden gedaan om de compressie te voltooien, waardoor de bruikbare energie die daarna overblijft, afneemt.

Derde verklaring: het rendement van een warmtemotor hangt af van de temperatuur van de koude bron en die van de warme bron.
In een ruw model van de motor, maar niettemin illustratief voor de uitleg, is de koude temperatuur vergelijkbaar met de gemiddelde temperatuur van de motor die de gassen verwarmt tijdens de compressie van het mengsel en de warme temperatuur van de motor is vergelijkbaar met de gemiddelde vlam temperatuur tijdens verbranding.. Als we de temperatuur van de vlam verhogen, verhogen we ook de temperatuur van de motor. Als het koelsysteem moeite heeft met het afvoeren van warmte (bijvoorbeeld in een file), kunnen we getuige zijn van een soort ophoping van warmte die het verschil tussen de warme en de koude temperatuur verkleint, en in dat geval zou het motorrendement afnemen.
Uiteraard is de echte motor veel complexer dan een Carnot-motor, maar hij kan toch een idee geven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/03/10, 23:57

Ja ! Kortom, je bent bereid alles te zeggen om ons uit te leggen dat als je onzin niet werkt, het de schuld van de motor is en koop hem dan toch :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/03/10, 09:40

Ja Eleph, ik kom in de verleiding om op dezelfde manier te reageren, maar het is FFI's "onzin",

en ik maak van deze gelegenheid gebruik om u eraan te herinneren dat dit product giftig is en dat u het niet met de hand mag aanraken, zie het begin van het onderwerp.

Laten we wachten op de TCB en het resultaat met de 4 pillen volledig;

één ding is zeker: bij de aanbevolen doseringen is dit product niet effectief.

ALSJEBLIEFT ! kijk eens wat ik net heb gevonden :D onze ‘tegenhangers’ op een andere forum : http://forum.fondation-nicolas-hulot.or ... p?pid=3908 Ik kwam in maart 2008 tussenbeide bij hun forum.

en de tussenkomst van een “uitgeprocedeerde”:
...Gelukkig ben ik niet in de handel in de capsules beland, het systeem leek vaag en ik voel me niet op mijn gemak in de positie van verkoper.

Ik geef toe dat ik me heel dom voel, maar goed forum de schaamte is nog steeds relatief aangezien ik niemand ken en niemand mij kan herkennen.

Ik heb de tests van Capt_Maloche gelezen, het is heel interessant, ik begrijp het beter, en het is stom, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die voor de gek is gehouden.



Ik heb vandaag wat nieuws op hun gepost forum :
http://forum.fondation-nicolas-hulot.or ... 8029#p8029


2thesky schreef:drie mogelijke verklaringen voor overconsumptie:

als het een computer is die de hoeveelheid lucht en brandstof bepaalt die de verbrandingskamer binnenkomt en de parameters verkeerd interpreteert...


een andere verklaring, de verbranding in een diesel gebeurt volgens druk- en temperatuurparameters, als het gasmengsel door het product wordt gewijzigd, .....


Derde verklaring: de efficiëntie van een warmtemotor hangt af van de temperatuur van de koude bron en die van de warme bron...



1) als de verbranding beter is zal de computer minder brandstof sturen, anderzijds als de lambdasonde verstopt is door een ongebruikelijke afzetting...

2) Als een klein product de brandstof niet kan veranderen, en zoals u al eerder zei, zou het een coating in de cilindervoering zijn die een betere verbranding "toestaat".

3) Als er meer energie is, is er meer compressie en meer verliezen; maar de verhouding van 30% maximaal motorrendement blijft hetzelfde

Dit zijn geen goede argumenten

laten we wachten tot de TCB vol is met de 4 doppen, ik zal het morgen proberen te doen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/03/10, 09:44

Op pagina 1 van hetzelfde forum, Ik hou van het non-argument:

Denk je echt dat dit product een placebo is? Hoe verklaar je dat het bedrijf vorig jaar meer dan $70.000.000 aan omzet heeft behaald, tenzij al zijn klanten idioten zijn en meer willen.


Deze 70 miljoen dollar is eenvoudigweg het geld dat de wederverkopers aan het moederbedrijf voorschieten...de wederverkopers zijn degenen die het meest worden opgelicht. Dan zegt een omzet niets: je kunt een grote maken en geld verliezen...

Argument dat beantwoord kan worden: hoe verklaar je dat de goeroes van bepaalde sekten multimiljonairs zijn zonder te werken?
: Mrgreen:

Laten we stoppen met het verspillen van tijd met deze zwendel!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/03/10, 09:58

Na de TCB stop ik :D
Hoe dan ook, ik wil dit product niet meer aanraken

En andere informatie die van belang kan zijn:
Ik heb al enkele maanden last van ademhalingsproblemen, toeval?
Dernière édition par Capt_Maloche de 17 / 03 / 10, 10: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 17/03/10, 10:01

Nou Maloche, je moet de groene zakdoektest doen : Mrgreen:
0 x
Beeld
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 17/03/10, 10:20

Capt_Maloche schreef:Hoe overconsumptie verklaren? Ik wacht liever op de TCB en het einde van het volledige met de 4 caps.

Wat betreft overconsumptie zou ik simpelweg de buitentemperatuur als oorzaak aandragen. Op moderne diesels verbruiken we tussen zomer en winter gemakkelijk 10% meer.
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/03/10, 10:50

???

Ik ben aan het begin van de winter met de test begonnen en heb hem nu afgerond terwijl de temperaturen nog zo koud zijn...

Geen rapport over mijn tests

Bovendien verminderen motoren met turbo dit effect als gevolg van oververhitting die verband houdt met de compressie van verse lucht en de doorgang door de koelwisselaar (interkoeling) voordat deze het inlaatspruitstuk binnendringt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 17/03/10, 10:57

Over welke overconsumptie heb je het?
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/03/10, 14:10

Hé, ik heb 5 minuten in de zon gelegen 8) om de TCB tussen XNUMX en XNUMX uur klaar te maken, altijd in hetzelfde stuk en dezelfde maat (het is eigenlijk een oud katoenen laken dat ik in de kofferbak laat liggen)
Beeld

rechts een oud TCB voor voddenformaatmodel

Beeld

resultaat vanavond

PS: EH! Dit is mijn 4000ste bericht :D Wow!
Dernière édition par Capt_Maloche de 25 / 03 / 10, 14: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten