Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/02/10, 15:04

Welnu, we zouden dit onderwerp binnenkort definitief kunnen afsluiten

hier is de 11ème vol en de resultaten van de 10ème:

Beeld

Beeld Beeld

Beeld

Beeld Beeld

Het is zelfs minder effectief op mijn diesel dan op mijn benzine, maar ik was er zeker van dat ik een kleine economie zou maken, al was het maar vanwege het remétaliserende effect, en ik reed stil op deze laatste vol.

Ik moet nog steeds de TCB (White Cloth Test) doen Tm Capt_Maloche ) die een verbetering van de verbranding moet bevestigen of niet.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
2thesky
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 27/05/09, 04:58




par 2thesky » 17/02/10, 21:49

kun je een volledige capsule op het laatste vol plaatsen, gewoon om te zien of het een verschil maakt of niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/02/10, 11:05

Het is klaar,

de volledige was amper begonnen, ik voegde een beetje meer toe dan de motie

Dat zullen we snel weten
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/03/10, 14:34

Welnu, hier is het einde van de 2th-test begonnen met 5 maanden geleden
Beeld

Beeld Beeld

Beeld Beeld

Conclusies:

Voor de duur van deze test, heb ik geprobeerd om hetzelfde type van het rijden te houden, Ik heb met opzet zeer volle aandacht 9 10 en het dwingen van de economie resultaat is ver van de 4.7 L / 100 al bereikt met de 7% -mix van SP95 op dit voertuig !!

Ik had exact dezelfde resultaten op mijn Espace 2.0 benzine (zie de tests aan het begin van het onderwerp), namelijk een toename van het verbruik en een "te lichte" toename van de prestaties (subjectief?)

Hoe dan ook:
Deze Capsules zijn niet het aangekondigde wonder, dus ga je gang voor deze opdringerige verkopers misbruikt door de winsten waardoor ze FFI flikkeren.
Dernière édition par Capt_Maloche de 16 / 03 / 10, 12: 42, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 15/03/10, 18:19

Hallo Maloche ... Bedankt voor deze lange test die heel goed te zien is op écono.

Pfff .... al hun magische chemie ...

Ik heb net mijn Titina R19 opgevuld; 1,4L benzine 80 Ch. Indirecte injectie elektronische eenpunts ...

42.19L voor 702 km

dat maakt 6,009 L / 100 km ...

met sneeuwbanden nauwelijks zacht, van de berg, van de stad, van de snelweg naar 120 / 130 km / h ...

Mijn zomerrecord: 5,12 L / 100km

Maar daarvoor moet je een heel bijzonder gedrag hebben. De echte economie is er: eigenlijk nooit remmen, ontkoppelen om de motorrem te annuleren, anticiperen ...

hebben lage SCx-auto's en vrij licht. Geen dumpers : Cheesy:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/03/10, 20:58

Ja, ja :D , tel de parameters gewoon bij elkaar op
Schone filters, kwaliteitsolie, goed opgepompte banden en ... een beetje SP95 voor diesel :D , dat is waar

Er is ook waterinjectie

We reageren op een interview over waterdoping met Christophe voor een autotijdschrift, we zullen de publicatie van de krant publiceren


Eindelijk had ik een paar Mpg-wonderpillen, ik heb 4 als laatste gevuld, alleen om te zien hoe de parameters evolueren

Ik zal eindelijk een TCB doen (witte lektest)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
2thesky
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 27/05/09, 04:58




par 2thesky » 16/03/10, 12:26

Capt_Maloche schreef:Eindelijk had ik een paar Mpg-wonderpillen, ik heb 4 als laatste gevuld, alleen om te zien hoe de parameters evolueren

Ik zal eindelijk een TCB doen (witte lektest)


Op je bord geef je aan dat je de 0-capsule op je volledige stroomsterkte hebt gezet en hier zeg je dat je 4 hebt gezet, is het hetzelfde voertuig of niet?

in ieder geval heel erg bedankt voor je test, ook al zijn de resultaten negatief.

NB: het lijkt erop dat op sommige voertuigen, wanneer er te veel overdoses van het product zijn, de motor de neiging heeft om te bellen wanneer deze niet in gebruik is, maar het lijkt erop dat deze niet systematisch is.
Ik probeer het nooit, je vertelt ons welk effect je hebt gehad met je auto.
Normaal gesproken, wanneer het product wordt overdosis, moet het vroeg of laat arriveren bij een verzadiging van de behandelbare oppervlakken (de hele metalen oppervlakken in de verbrandingskamer zijn bedekt met de nanofilm) voorbij de effecten evolueren niet meer, en de overmaat van het product wordt eenvoudigweg verbrand zonder te worden afgezet op de reeds behandelde surfasen.
Dernière édition par 2thesky de 16 / 03 / 10, 12: 38, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/03/10, 12:37

2thesky schreef:Op je bord geef je aan dat je de 0-capsule op je volledige stroomsterkte hebt gezet en hier zeg je dat je 4 hebt gezet, is het hetzelfde voertuig of niet?

in ieder geval heel erg bedankt voor je test, ook al zijn de resultaten negatief.


Ja, het is inderdaad hetzelfde voertuig, ik ben tenslotte van gedachten veranderd om de werking van het product te "versterken" (ik corrigeer de onderstaande tabel)

Je was Fairplay, bedankt voor je deelname

Met diesel zou ik echter, gezien het "remetting" -effect, op een kleine economie hebben gewed ...


Een HDI DCI blokkeert niet omdat het stationaire toerental wordt beheerd door de rekenmachine, en er moet een surconso volgen, we zullen zien


Het blijft om een ​​TCB (witte doektest) te doen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
2thesky
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 27/05/09, 04:58




par 2thesky » 16/03/10, 15:58

Capt_Maloche schreef:Met diesel zou ik echter, gezien het "remetting" -effect, op een kleine economie hebben gewed ...


Dus geloof je nog steeds dat het product echt een 'remetalliserend' effect heeft, of geef je eindelijk toe dat deze deugd niet per se echt is (ik heb altijd bevestigd dat het product geen remetallizer was)

Als het product de verlaging daadwerkelijk versnelt, betekent dit niet noodzakelijk dat het verbruik daalt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/03/10, 20:55

Hoe overconsumptie verklaren? Ik wacht liever op de TCB en het einde van het volledige met de 4 caps.

Ik wed dat het product inefficiënt is :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 241-gasten