Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/02/10, 10:22

9th vol, en .... het bevestigt de tests die tot dan toe zijn uitgevoerd

Ik reed "als een oude man" op deze laatste volle tank,

terwijl ik met 7% SP 95 zou zijn afgedaald onder de 5L / 100, maar met deze pillen doen NADA en ik mijn best

Ik maak 2 nog steeds vol voor fans en ik besluit

Beeld

Beeld Beeld

Beeld Beeld

Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/02/10, 10:38

5,18 is jouw record!

Ik blijf maar denken - zonder je eerlijkheid een moment te betwijfelen - dat dit soort tests blind moeten gebeuren: de bestuurder moet het niet weten, het moet niet eens zijn die het vult!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/02/10, 10:44

Nee, mijn record is 4.7L / 100 met 7% van SP95

Ik blijf bij mijn gebruikelijke rijstijl, en op deze laatste vol, blijf ik op de gebruikelijke conso's zonder "toevoegingen", ik had zelfs onder moeten zijn gezien het rijden dat ik de afgelopen 800 kilometer heb geoefend, het was zelfs pijnlijk

voor mij is het een Placébo

maar ik ben het ermee eens dat we deze test moeten doen met niet-geïnformeerde bestuurders

Met onze vrouwen bijvoorbeeld :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/02/10, 11:14

Ja, maar met zijn bankkaart: hij werkt op benzine. :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 02/02/10, 11:48

Het zal niet gemakkelijk zijn ... De mijne opent zelfs niet de dop van zijn tank :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5186




par Remundo » 02/02/10, 14:46

Dus Maloche, jij rolt als een grootvader. Dit zijn dan MPPG-capsules : Cheesy:
0 x
Beeld
2thesky
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 27/05/09, 04:58




par 2thesky » 03/02/10, 07:42

elephant schreef:Ik blijf maar denken - zonder je eerlijkheid een moment te betwijfelen - dat dit soort tests blind moeten gebeuren: de bestuurder moet het niet weten, het moet niet eens zijn die het vult!


olifant, suggereer je dat je "bang" bent dat de test besparingen zal opleveren?

Ik herinner u eraan, in het voorbijgaan, dat de verwijzing naar het verbruik is hier 5,30 L / 100 (gemiddeld opening 4 vol) en het bedrijf zegt dat de minimale economie van 7% (een consomation na 4,929 L / 100) en dat het protocol dat ik voorstelde ervan uitgaat dat de economie ondubbelzinnig is vanuit 12% -economie 4,664L / 100 is dat onder het minimale verbruik van maloche ligt (4,7 L / 100).

Als u wilt vraiement een dubbelblinde test te doen, kan ik u de capsules als u zorg voor de rest en als je jezelf te plegen (zoals Capt Maloche deed) om me te betalen de capsules als suppérieure economie tot 12% en volgens een vergelijkbaar protocol met die vroeg Capt Maloche (met name denk dat de eerste 4 gevuld met de producten geen besparingen tonen).

mijn persoonlijke observatie is dat het product werkt op sommige voertuigen en niet op anderen, en natuurlijk zijn de parameters die op het spel staan ​​te talrijk om eenvoudig te weten of er economie zal zijn of niet, dus plotseling is het nog steeds een kleine lotto.

Capt_Maloche schreef:maar ik ben het ermee eens dat we deze test moeten doen met niet-geïnformeerde bestuurders

Met onze vrouwen bijvoorbeeld


Capt maloche, als u uw test op andere voertuigen met vergelijkbare omstandigheden wilt uitbreiden, kan ik u meer capsules geven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/02/10, 08:26

Tothesky2 schreef:

olifant, suggereer je dat je "bang" bent dat de test besparingen zal opleveren?


Neen! Maar zodra je 'weet' let je op je gedrag. De enige test die me echt zou overtuigen, is een test gedaan door geloofwaardige mensen (niet een of ander vaag instituut in Kazachstan) bij een taxibedrijf, koeriersbedrijf of iets dergelijks.

Voor de rest, nu we weten wat er in zit, (ferroceen) is er geen sprake van het gebruik ervan EN ZELFS MINDER OM DEZE PRIJS LA TE BETALEN, ZELFS ALS CA WALK :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
2thesky
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 27/05/09, 04:58




par 2thesky » 03/02/10, 08:40

dus ik begrijp niet waarom je niet stopt met klagen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/02/10, 18:33

1) Alleen omdat er te vaak mensen zijn die onze proberen te gebruiken forums om ons deze truc als een geldige oplossing te presenteren en aan onze lezers te verkopen. (en gebruik het om hun Google SEO te vergroten)

2) Laten we het eens hebben over oplossingen: ja, drie keer ja, maar gezonde en bewezen oplossingen!

3) .... Ik denk dat er lezers zijn die houden van .... :D

zonder wrok hoop ik.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten