Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/12/06, 19:52

Dus de 2.0 16v-ruimteconsoles

Regio gemengd / stedelijk Parijs: 8,5 tot 9,0 L / 100
Snelweg 140 km / u (134 Chrono): 9,0 L / 100

Dit wordt verklaard door het feit dat de luchtinlaat zich aan de voorzijde van de auto bevindt (zoals de Subaru maar onder de motorkap), waardoor de luchtinlaatdruk met de snelheid toeneemt en het kleine verschil in verbruik tussen gemengd en snelweg

resultaten na Kerstmis

Olifanten, wil je het niet echt proberen? :)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 28/12/06, 08:56

De resultaten voor de eerste twee vullingen:
Tankinhoud 80l

1er volledige SP 95, 2 capsules, verbruik 9,4 l / 100 km, gemiddelde temperatuur + 2 ° C Snelweg 135 km / h
2e volledige SP 95, 1 capsule, verbruik 9,8 l / 100 km, gemiddelde temperatuur 0 ° C Snelweg 135 km / h
3ème volledige SP 95, 1 / 2 capsule, stroomverbruik

Ik had de 9l / 100 km nooit overschreden !! :onheil: zomer en winter

Eén ding is zeker, het is dat deze kleine capsules ondanks alles werken, maar het tegenovergestelde van het gewenste effect.

Rekening houdend met het zeer lage percentage "product" in vergelijking met de capaciteit van een volle tank, veronderstel ik dat het gaat om een ​​component die ervoor zorgt dat de lambdasonde reageert, want het lijkt mij ondanks alles een winst in vermogen en motor te merken ontvankelijkheid.

De voortzetting voor de volgende twee vullingen: die aan de gang met een halve tablet en een andere zonder additief om te zien of alles weer in orde komt.

In dit opzicht, Christophe, is het verbruik van de geteste HDI na de tests weer normaal geworden?

Pascal
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/12/06, 18:17

Rijd je op benzine ???

Uw 9,0-liters zijn al heel eerlijk voor een voertuig van deze grootte!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 28/12/06, 18:38

Capt_Maloche schreef:Ik had de 9l / 100 km nooit overschreden !! :onheil: zomer en winter

Eén ding is zeker, het is dat deze kleine capsules ondanks alles werken, maar het tegenovergestelde van het gewenste effect.

Rekening houdend met het zeer lage percentage "product" in vergelijking met de capaciteit van een volle tank, veronderstel ik dat het gaat om een ​​component die ervoor zorgt dat de lambdasonde reageert, want het lijkt mij ondanks alles een winst in vermogen en motor te merken ontvankelijkheid.


Ik denk hetzelfde en ben bijna zeker, zonder veel risico op fouten, gezien uw 2-getuigenissen dat het een product is dat het% zuurstof in de brandstof verhoogt ... weet niets anders dan dat blijft bij de overconsumptie opgemerkt op voertuigen met een lambdasonde ...

Inderdaad, het is de lambdasonde, die het resterende% zuurstof in de uitlaatgassen meet, die de hoeveelheid te injecteren brandstof zal geven.

Dus als het% van O2 hoger is, zal de computer meer injecteren omdat het ervan uitgaat dat er teveel lucht is ...

Deze pastilles zou daarom (hopelijk) alleen efficiënt zijn op oude carburateurmotoren (dus nog steeds de meeste motorfietsen)... en nog een keer ..

Duizenden automobilisten die in moderne auto's rijden, zullen toch grotendeels niets verbruiken door hun pellets te testen ... Jammer ...

Capt_Maloche schreef:In dit opzicht, Christophe, is het verbruik van de geteste HDI na de tests weer normaal geworden? Pascal


Ja, ik denk het wel ... ik zal om bevestiging vragen, maar als dit niet het geval was, zou Guidi mij hebben verteld ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 28/12/06, 21:21

ps: mijn vorige opmerking is ook geldig voor ethanol omdat het meer zuurstof bevat dan benzine ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/12/06, 04:33

Dag
Regio gemengd / stedelijk Parijs: 8,5 tot 9,0 L / 100
Snelweg 140 km / u (134 Chrono): 9,0 L / 100


Voor je stedelijke reis is het weg en stad, normaal gesproken exclusief stad met kleine routes en veelvuldig opstarten verbruikt het meer ..
Een ander ding rijden op 140kmh is vergelijkbaar met stadsverkeer.
Bij 100kmh op lange reizen met constante snelheid, vermindert dit het verbruik.

Als je 0,5 liter aceton in 80 liter benzine had gedaan, zou je tot een beter resultaat zijn gekomen dan met de pillen van apirines !!

De Lambda-sonde is ook vervormd bij het rijden op doping met water en ook bij het rijden op pure alcohol in de bubbler.
Je begrijpt waarom ik het loskoppel en dat ik het alleen gebruik voor het lezen en handmatig aanpassen van de verhouding.
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/12/06, 21:52

elephant schreef:Rijd je op benzine ???

Uw 9,0-liters zijn al heel eerlijk voor een voertuig van deze grootte!


Nou ja liever! in vergelijking met andere benzinevoertuigen

Zeg, hoe zit het met je cursussen over carburatie? Kun je de juiste vragen niet stellen aan je instructeur (s)? op lambdasondes, parameters voor injectieberekening, het type producten dat de sondes waarschijnlijk zal beïnvloeden ... 8)

Andre schreef:Dag

Als je 0,5 liter aceton in 80 liter benzine had gedaan, zou je tot een beter resultaat zijn gekomen dan met de pillen van apirines !!

Andre


aceton is een krachtige ontvetter, geen risico voor monteurs?

Andre, je hebt gelijk voor de aspirine zuigtabletten :D
waarmee stelt u voor de sonde te vervangen, een eenvoudige knop?
Ik weet van een buurman dat de sensoren op de Renault-ruimte echt operationeel zijn: een van deze sensoren viel op de snelweg en het kon 80km / h niet overschrijden

in elk geval moest ik deze pillen proberen om een ​​idee te krijgen !! andere typen voertuigen moeten nog worden getest.
Ik eindig de laatste twee vullingen en ik stuur ze hun formulier terug vergezeld van fooien tot het resultaat!

breng de boodschap over.

EN GELUKKIG NIEUWJAARSAVOND

Pascal
Dernière édition par Capt_Maloche de 04 / 01 / 07, 10: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/12/06, 13:05

Andre schreef:pillen van apirines !!



Heeft kk1 al geprobeerd ze in een glas water te doen en de resultaten te voelen?

Mogelijk zouden we door het betreffende glas te drinken eigenlijk minder consumeren, afhankelijk van de staat waarin het product in kwestie werkt : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: (als we slapen rijden we niet) ...
0 x
knuffelen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 10/12/06, 17:56

Re: Onafhankelijke tests van FFI MPG caps-capsules




par knuffelen » 30/12/06, 20:15

Capt_Maloche schreef:Ik heb me aangemeld voor het beroemde MPG-capsuletestprogramma

Ik zal de test doen op mijn 2.00 l 16v 140Cv 95 000km
Stroomverbruik ca. 9l / 100 gemengde routes (nogal files op dit moment in Parijs :onheil: )

Je rijdt in 'Space' in Parijs! Alleen, elke dag?

Capt_Maloche schreef:Ik plan een terugreis naar Bordeaux voor Kerstmis, het zou genoeg moeten zijn om een ​​idee te krijgen ...


En de trein?
0 x
De enige duurzame energie is energiebesparing.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/12/06, 22:19

Nee, ik neem af en toe mijn auto als ik niet met het openbaar vervoer naar mijn afspraken kan. en de laatste tijd is het permanent geweest.

Ik ga werken aan de RER (in Juvisy) en mijn reizen naar Parijs worden meestal met de metro gemaakt als ik niet meerdere vergaderingen achter elkaar heb of als ik niet zoveel bestanden heb om te nemen.

Voor de trein knuffelen, is het minder voordelig als u met zijn vieren reist zonder de autonomie van een persoonlijk voertuig te tellen (u vertrekt wanneer u wilt, u kunt een ongeplande stop maken bij de futuroscope, enz ...)

GOED, ZIJN DEZE VRAGEN OVER?

christophe schreef:Heeft kk1 al geprobeerd ze in een glas water te doen en de resultaten te voelen?


Nou, ik heb nog een halve capsule over die ik onderdompelen in een hoeveelheid benzine, daarnaast zou ik hetzelfde volume plaatsen zonder het product
Ik laat de 2-volumes tegelijkertijd branden (buiten zonder mijn snorren te verbranden) en ik stuur je de video

Dat zullen we na de vakantie zien

GOEDE FEESTEN : Idee:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten