Eerste carburateur waterdoping systeem

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
twentymak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 19/03/10, 21:01
Plaats: 09000 Saint Paul van Jarrat
x 1

Eerste carburateur waterdoping systeem




par twentymak » 20/03/10, 00:20

Hallo allemaal, dus hier is mijn eerste bericht hierover forum.

Dus ontdekte ik de pantone- en motorwaterdoping-systemen.

Ik heb veel gelezen, veel systemen gezien, hier en elders.

Dus met al die massa informatie heb ik veel dingen geleerd, maar ik ben veel verloren, en alles is nog steeds erg vaag.

Ik maakte een klein diagram van een waterdopingassemblage die ik op mijn twee auto's zou willen installeren:

VW Golf 1 1.6L TD 80pk Golf 2 motor (diesel)
Honda Civic 1.6L 16s Atmo 130cv (benzine)

Het probleem is dat ik absoluut niet zeker ben van mezelf, omdat ik alle informatie die ik heb gevonden verdronk.

Dus hier is mijn montage:

Beeld

U zult dus merken dat er geen dimensie of diameter wordt genoteerd omdat ik absoluut geen idee heb wat ik moet kiezen, want opnieuw verdronk in het nieuws.

Dus mijn vragen zijn?

1) Heb ik het systeem begrepen of niet?

2) zo ja, welke maat leiding moet ik kiezen voor mijn twee motoren?

Voila, ik hoop dat bekwame mensen mij kunnen helpen, zelfs als ik weet dat het onderwerp vele malen aan de orde is geweest.

Alvast bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Eerste waterdoping systeem door carburateur




par Flytox » 20/03/10, 14:07

Hallo twentymak
Welkom bij de Pantomists Club.

twentymak schreef:Ik heb veel gelezen, veel systemen gezien, hier en elders.

Dus met al die massa informatie heb ik veel dingen geleerd, maar ik ben veel verloren, en alles is nog steeds erg vaag.

Normaal moesten we daar allemaal heen! : Mrgreen:

Uw diagram stelt een GVI (Instant Steam Generator) voor. Het creëert stoom en brengt zeker grote waterdruppels met zich mee die niet per se gunstig zijn voor de werking. Een meer "klassieke" bewerking neemt je bewerking over, maar wordt onmiddellijk gevolgd door het "reactor" -gedeelte voordat de uitvoer naar de inlaat gaat. Het reactorgedeelte met zijn centrale staaf "kalibreert" de waterdruppels (grootte en aantal) zodat de motor deze damp kan benutten.

Voor het carburateurdeel om de GVI van stroom te voorzien, is het mogelijk als een assemblage, maar de grote corrosieproblemen die volgen, leggen het zeer snel neer. Water, aluminium, zamak en messing stapelen zich op en verergeren corrosie door een soort witachtig product te produceren dat drijft en de naald vasthoudt.

Voor een eerste montage is het gemakkelijker op een diesel dan op benzine.

Om een ​​GVI snel functioneel te maken, kunt u de methode van Camel1 gebruiken. Voor het deel dat de uitlaat binnenkomt, is de maatvoering een goed voorbeeld. Wat betreft het constante niveau dat het van water voorziet, ik ben niet de enige die er nooit in is geslaagd het goed te laten werken. Er zijn andere, meer betrouwbare oplossingen.

http://reaction.directe1.free.fr/index.htm#GV_corrected

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
twentymak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 19/03/10, 21:01
Plaats: 09000 Saint Paul van Jarrat
x 1




par twentymak » 20/03/10, 19:56

Bedankt voor dit antwoord, dus ik ben een beetje teleurgesteld.

Misschien kan me helpen door uit te leggen wat ik je wil doen of iemand onder jullie.

Ik wil water (H²O) afbreken in HHO om mijn motor te stimuleren, op te ruimen en het verbruik te verminderen.

Ik zag dat we ook water kunnen elektrolyseren om gas (HHO) te maken, maar ik gebruik liever de warmte van mijn uitlaat in plaats van mijn alternator te overbelasten, die al meer dan beperkt is met mijn 720w-koplampen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/03/10, 21:13

Elektrolyse om de motor op te vangen wordt uitgebreid behandeld op de volgende 250 pagina's ...: Mrgreen:

https://www.econologie.com/forums/electrolys ... t1228.html

Uiteindelijk is AMHA niet veel te verwachten vanwege een laag rendement en een te lage gasproductie voor de behoeften van de motor.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
twentymak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 19/03/10, 21:01
Plaats: 09000 Saint Paul van Jarrat
x 1




par twentymak » 21/03/10, 01:06

Bedankt voor deze link, maar ik had het al gezien.

Ik wil graag een transformator van 1.5 V maken om mijn eigen elektrolyse van water met elektriciteit uit mijn alternator te doen en HHO in mijn inname te injecteren, maar de elektrische oplossing is bijna onmogelijk vanwege de lage intensiteit van de auto-alternator. . 75A op mijn Civic, als we alles verwijderen dat de auto gebruikt voor de accessoires (koplampen, ventilatie, ontdooien, autoradio, enz.), Laat het niet veel versterkers achter voor een generator met voldoende vermogen om nuttig te zijn.

Ik zag op een website (die ik niet meer kan vinden) een elektrolysesysteem bedoeld voor auto's, maar ik ben bang dat het kwakzalverij is en ik wil geen 200 € in de wind doorbrengen.

Net als de Ecopra-kit die een simpele GVI lijkt te zijn als ik het goed begrijp. En wie zou er daarom niet veel aan hebben ...

Als het niet gaat om het creëren van HHO door het water te oververhitten, is het dan mogelijk door de uitlaatgassen? of heb ik niets begrepen?

Als het mogelijk is hoe? (Ik weet dat er 1.000.000 onderwerpen op staan, maar ik verdwaal niet)

Omdat mijn diagram slechts een GVI is, zoals Flytox me vertelde.

En de waterdamp is niet HHO, dus dat is niet wat ik in mijn auto's zoek.
0 x
Avatar de l'utilisateur
orbs
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 156
Inschrijving: 15/09/05, 20:21




par orbs » 21/03/10, 09:18

hallo
kan de productie van elektriciteit uit motorwarmte testen met een set peltier-sebeeck-modules.
@+
orbs
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/03/10, 12:41

twentymak schreef:Als het niet gaat om het creëren van HHO door het water te oververhitten, is het dan mogelijk door de uitlaatgassen?

Om HHO te creëren door water te oververhitten, zijn temperaturen in de orde van 750 ° vereist. In de dieseluitlaat is het nogal 750 ° max wanneer je onderaan bent. De huidige temperaturen bij 90 km / u liggen eerder in de 300-350 ° (atmosferische motor). De 750 ° en dus de dissociatie van het watermolecuul worden verkregen tijdens de verbranding in de cilinderkop ... maar met energie onttrokken aan deze verbranding ... is de balans neutraal.

http://fr.wikipedia.org/wiki/Mol%C3%A9cule_d%27eau


De thermolyse van water begint significant te worden rond 750 ° C en is rond 3 ° C voltooid. De reactie produceert dizuurstof en diwaterstof:

2H2O → 2H2 + O2
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
kopra
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 09/12/07, 10:38

gillier pantone op benzine




par kopra » 21/03/10, 14:26

laat je de montagefoto's van de ecopra-kit doorgeven
de 4l-trofee 2010.
assemblage gebeurt in 1 uur zonder verdere aanpassing
een schot van 6 mm op de luchtkast ... geen lepel.
dit houdt in dat het geet-tappen wordt gedaan vóór het luchtfilter.

de ecopra-kit is een complete kit, het is niet alleen een gvi

goed weekend
nieuwste ecopra-film
http://www.youtube.com/watch?v=-jILH9oqTNs
0 x
economiecologiequitable

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten