Polijsten met lage motor, spatten, boosterpomp, voeding

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/06/13, 22:34

Ik zal diagrammen moeten laten zien

tussen een magnetische krukastandsensor en de microfoonaansluiting zijn slechts 2 weerstanden nodig om het signaal te verminderen

om de injectie door de leidingen op te vangen, een piëzo-elektrisch gasaanstekerblok... het maakt ook een signaal te krachtig, dus 2 weerstanden om ook de spanning te verlagen

het is niet nodig om het audacity-signaal naar een echte oscilloscoop te sturen: audacity zelf visualiseert duidelijk de vorm van het signaal... en je kunt de cursor gebruiken om de tijden te meten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6514
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 21/06/13, 09:09

Andre schreef:Dag
Macro schreef:.. Op modellen na 1995 zit er een naaldlift sensor op een injector ...


is de injectorhouder geschikt voor standaard injectoren? zoals DNOSD 240 die met een klein gaatje in het midden van de naald.
Met het ontvangen signaal zou het niet moeilijk moeten zijn om het momentane verbruik te meten
Het zou erg handig zijn voor de dopingtests op water.



De enige die ik bij de hand heb, zijn inschroefinjectorhouders. gemonteerd op VM-motoren (Italiaans gemonteerd op Alfa 156,164 en Chrysler Voyager) en BMW (525 tds) Ze moeten ook bestaan ​​voor Mercedes injectorhouders met flenzen omdat er op de 300TD pompen met semi-elektronische regeling zaten. Maar ik denk dat ik kan zeggen dat deze sensor een "alles of niets" -sensor is die alleen het begin van de injectie moet detecteren en deze moet corrigeren op basis van de andere parameters. Ik heb niet langer een voertuig uitgerust met dit systeem bij de hand (ik heb mijn minivan vorig jaar verkocht). Meer kan ik je helaas niet vertellen... Het enige dat ik weet is dat het een verdomd goede motor was om op olie te rijden met deze elektronische injectie, het corrigeerde alles de regelfouten en andere geneugten van het rijden op olie en met amper 120 pk droeg hij dapper de bijna 2 ton van de machine en vaak onfatsoenlijke ladingen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten