Plasma-stoommachine

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 04/12/05, 12:27

Het is waar dat het behoorlijk luchtdicht is! :x

Anders zegt S1r9 om een ​​relais van een oud airconditioningsysteem te gebruiken. Is dat het?!

Is het dat beest? ​ Beeld

Hij zegt ook sinds augustus over zijn Yahoo-groep (http://groups.yahoo.com/group/WaterFuel1978) dat hij een lijst zal opstellen van de onderdelen die nodig zijn om het equivalent van dit relais te vervaardigen.

Ik moet zeggen dat ik door naar zijn groep te gaan sceptisch word: hij wacht zogenaamd op bedrijfsautorisaties om deze lijst te verspreiden ...
Er is altijd iets mis met uitvinders ...

Is het ten slotte niet mogelijk om in de handel van de relais te vinden die maken zoals aangegeven op het principeschema?
hier bijvoorbeeld: http://relays.tycoelectronics.com/
of kits hier: http://www.kitparts.com/

... wordt vervolgd
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/12/05, 04:36

Hallo,
Als u dit systeem wilt controleren, is het nog eenvoudiger.
Het principe van hoogspanning is om een ​​pilotpad voor laagspanning meer stroomsterkte en vermogen te maken,
dus wat nodig is, is om een ​​laagspanningsboog en wat kw op de bougie te raken.
Bij de eerste stationaire gasmotoren werd dit principe al lang toegepast voordat men de hoogspanningsontsteking kende.
In feite lijkt het op een kaars met een centrale elektrode die in een isolator glijdt, de zuiger die aankomt in het bovenste dode punt raakt de elektrode, maakt daarom een ​​kortsluiting, in zijn afdaling, wanneer hij de elektrode loslaat, maakt hij een vrij krachtige boog ,
Normaal gesproken is de DC-spanning laag genoeg in serie een zelfinductiespoel om het boogontladingsvermogen te vergroten. De meer geavanceerde modellen hadden een soort intern contact in de verbrandingskamer die mechanisch werd bediend door een nok (dit voor hebben een bepaalde ontstekingsvervroeging) wanneer ze de RPM wilden verhogen, spreken we van 500 tot 600 RPM
De eerste motor had een laderontsteking die de vlam uit de uitlaat droeg, de laagspanning elektrische ontsteking was een duidelijke verbetering.
Voordat u zich verliest in de complexiteit van de relais en het elektrische circuit, bewijst u daarom dat een krachtige boog een mengsel van perslucht en water ontsteekt, omdat dit moet worden bewezen.

Andre
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 05/12/05, 09:21

het is waar dat het zo simpel is : Roll:
Hier help je ons niet veel mee André : Cry:
Nogmaals, waarom zou u proberen iets te vereenvoudigen dat eerst moet worden aangetoond?

rpsantina wat heb je gebruikt om het diagram te wijzigen en waarom?

Ndc.
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 05/12/05, 11:13

Hallo,

Nou, het is hetzelfde patroon ...

Ik heb net "verf" gebruikt om de draden en de diodes te verplaatsen om cross-overs te beperken ...
Concrete toepassing van: "Wat gemakkelijk te bedenken is, wordt duidelijk vermeld"

Nu stel ik mezelf de vraag van het nut van de spoelen op HT-niveau.
Inderdaad, de HT is alleen aanwezig in de impulsmodus (dus hoge frequentie) en deze gaat niet door de spoelen (een hoogfrequente spoel gedraagt ​​zich als een open circuit) ...
Naar mijn mening werkt de relaiskast alleen met spanningsvariaties van de LV die in lage frequentie (50-60 Hz) is.
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/12/05, 15:29

Hallo,
Rpsantina
U begrijpt, j, probeer u niet te helpen het elektrische circuit te begrijpen, maar het principe van het initiëren van de laagspanningsboog en de duur ervan is om deze reden dat AC-laagspanningsstroom vereist is of gerectificeerd naar een afwisseling of ontlading van condensor (Principe van de SCR, het is AC nodig om de SCR te doven), ik zal niet starten in een cursus over de gesuperponeerde stromen die een beetje lang zouden zijn ...
Om te beginnen is het nodig voor degenen die hebben begrepen hoe het werkt, om het principe van een laagspanningsboog, de duur en het moment van ontsteking in een gecomprimeerd medium te vermelden.
Wat ik je probeer te vertellen, is dat er veel elektrische manieren zijn om dit te bereiken en dat de relaisoplossing eruitziet als doe-het-zelf uit de jaren 65 toen ik begon te werken in elektriciteit, met alle beschikbaarheid van materiaal dat we nu hebben is heel eenvoudig gemaakt.
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 05/12/05, 23:36

rpsantina schreef:Concrete toepassing van: "Wat gemakkelijk te bedenken is, wordt duidelijk vermeld"

Zo, de stelregel van onze dichter Boitl'eau (van bron, een beetje zarb): "Se ki ce konsoi bi1 Cnonse clérmen, é lé mo pr le dir ariv ézémen" een nuttige link: http://s.billard.free.fr/referencement/ ... clairement
(Geschreven op: zondag 30 oktober 2005, 19:47)
DSL : Wink:
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 06/12/05, 16:32

Ik heb eindelijk de vertaling afgerond van een redelijk beknopt document van het proces. Het is een Google-trad, met mijn revalidatie erover. Er zijn dus waarschijnlijk bizarre dingen, maar over het algemeen is het begrijpelijk, let op mensen met allergieën van het Engels.
BenchmarksVF

Ndc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 05/09/06, 10:47

deze post was bijna een jaar oud en ik ging naar beoordelingen !!!
een grote dank aan olifant voor het uit de kast komen!
Ik zal proberen na te denken over de shema's en de experimenten, maar er is werk ... : Cheesy:
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/09/06, 16:30

en nogmaals, ik wist niet dat het bij ons was, ik vond het via Google. Bedankt Google!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
ange
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 12/10/05, 14:55




par ange » 08/09/06, 17:25

De elektronica die nodig is voor de realisatie van dit samenstel lijkt sterk op de werking van elektronica in een geval van een ontladingslamp,
gewoonlijk lamp genoemd bij XEON .... : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 253-gasten