Plasma-stoommachine

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 25/11/05, 21:58

Ik heb snel naar je link gekeken.
Het lijkt niet hetzelfde principe te zijn. Op uw link lijkt het erop dat het een mechanische aanpassing is om waterstof als brandstof op een conventionele motor te kunnen gebruiken. De waterstof wordt vervolgens in de cilinder gebracht door een speciale kaars die als injector fungeert.
Maar daarom moet er stroomopwaarts waterstof worden geproduceerd.

De montage die sdc ons aanbiedt is nog eenvoudiger, we vervangen gewoon de brandstof in de tank door water, we passen niet eens de bougie aan, maar alleen het ontstekingssysteem!

Het maakt me nog steeds sceptisch, maar ach, maar ik ben net als ANDré, dat weerhoudt mij er niet van om geïnteresseerd te zijn in het ding, in tegenstelling tot sommigen die zeggen dat het onmogelijk is en die niet verder kijken dan het puntje van hun neus.
Vooral omdat we op internet doe-het-zelvers kunnen vinden die water kunnen laten exploderen en ‘waterpistolen’ kunnen bouwen.

Terugkomend op de door sdc voorgestelde montage: daar heb ik nog niet serieus naar gekeken. Omdat ik alles aan het voorbereiden ben, gaan we morgen met een vriend experimenten doen met frequentie- en/of hoogspanningselektrolyse van water.

A+
Cyril
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/11/05, 01:00

Dag
Wat betreft het elektronische circuit zou ik eerder elektrisch zeggen
het zijn verreweg mensen die in het veld zijn ingewijd die dit circuit hebben ontworpen, het zou met een paar diodes minder kunnen werken
het massabestand op de kaars, ik zie het nut niet tenzij ik het slecht heb vertaald (in Quebec zijn we niet allemaal bekwaam in de taal
blanke man.)
Ze vertraagden de ontsteking, alsof het te plotseling oplichtte.
Samenvattend is het voldoende om 1 tot 2 kW op de bougie te zetten op het moment van de vonk tijdens de daalfase van de zuiger 30 graden na compressie.
de omvormer is zo dat de wisselstroom wordt uitgeschakeld wanneer deze door het nulpunt gaat, want als we gelijkgerichte gelijkstroom zouden leveren na het initiëren van een vonk, zou de boog blijven branden en zou de kaars smelten.
Dus de ontlading duurt een halve cyclus van 60 hz, het wordt gemakkelijk om de energie die op de kaars wordt geleverd te berekenen.
Er zou een manier kunnen zijn om het eenvoudiger te maken met een relais (CRYDOM). Het zou de moeite waard zijn om het op een benzinemotor te proberen, alleen al om de weerstand van de bougie te zien.
Mijn kleine experimentele motortje werkt gemakkelijk met een water-alcoholmengsel van 30%, maar bij 40% wordt het ingewikkeld. Het duurt niet lang voordat het toerental daalt, de temperatuur ook en hij stopt met draaien, we zullen zien of deze ontsteking dat doet sta mij toe het water te verhogen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 01/12/05, 20:55

Niets nieuws hier : Cry:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 01/12/05, 21:18

Ja, zoals je zegt : Cry: het onderwerp lijkt geen passie los te maken, maar als het werkt, is het DE eenvoudigste watermotoroplossing om te implementeren en het gemakkelijkst te gebruiken in een auto.
Ik ben momenteel het document met de naam benchmarks.doc aan het vertalen. Als iemand problemen heeft met het Engels, kan dit ervoor zorgen dat hij of zij meer geïnteresseerd raakt in het ontdekken van het systeem.

Ndc.
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 01/12/05, 21:34

:?

Niet klaar met opgraven,

zo niet, ik heb een R5 die binnenkort zal passeren ...

Ik denk dat ik het "S1R-Terro" -systeem moet gebruiken
Het is veruit de eenvoudigste

Wat gebruik je als "omvormer" ???
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 01/12/05, 22:33

In ieder geval bewonder ik je motivatie sdc; frequentie-elektrolyser, plasmamotor ...

Blijf het goede werk doen ...
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 01/12/05, 22:35

Iets om op te letten, Terro heeft al veel experimenten gedaan, maar vanaf het begin hebben ze geprobeerd de schema's van sir9 te vereenvoudigen of aan te passen! resultaat tot nu toe is er niets dat werkt! Hij slaagt er zeker in om een ​​plasma te maken dat wordt geactiveerd door de HT-boog, maar hij kan geen motor in water laten draaien. Dan moet terro in de hoek zijn, het gebruikt een 12-220v voeding behalve dat sir9 spreekt van 12-110v (Amerikaanse standaard). Het is dus waar dat een voeding van 400w 12-220 en 12-110 ba hetzelfde vermogen oplevert, maar we weten ook dat sommige effecten te wijten zijn aan de HT en andere aan de intensiteit: ex: electrolys DC, alleen de intensiteit telt (U> 1,24v toch); een kaarsboog zal niet werken in 12V, je hebt HV nodig ... kortom, voordat je probeert te wijzigen of te vereenvoudigen, waarom zou je niet direct beginnen met de eerste diagrammen?

Ndc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 01/12/05, 22:53

rpsantina schreef::?

Niet klaar met opgraven,

zo niet, ik heb een R5 die binnenkort zal passeren ...

Ik denk dat ik het "S1R-Terro" -systeem moet gebruiken
Het is veruit de eenvoudigste

Wat gebruik je als "omvormer" ???




Je bedoelt dat je dit systeem op je R5 gaat aanpassen ...


S1R-Terro? Kesako? Ik heb dat niet eens gezien in de dokter ... : Roll:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 01/12/05, 22:57

MisterLoXo schreef:
S1R-Terro? Kesako? Ik heb dat niet eens gezien in de dokter ... : Roll:



oke, ik snap het ... :schok:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 02/12/05, 16:43

Sdc77 schreef:Iets om op te letten, Terro heeft al veel experimenten gedaan, maar vanaf het begin hebben ze geprobeerd de schema's van sir9 te vereenvoudigen of aan te passen! resultaat tot nu toe is er niets dat werkt! Hij slaagt er zeker in om een ​​plasma te maken dat wordt geactiveerd door de HT-boog, maar hij kan geen motor in water laten draaien. Dan moet terro in de hoek zijn, het gebruikt een 12-220v voeding behalve dat sir9 spreekt van 12-110v (Amerikaanse standaard). Het is dus waar dat een voeding van 400w 12-220 en 12-110 ba hetzelfde vermogen oplevert, maar we weten ook dat sommige effecten te wijten zijn aan de HT en andere aan de intensiteit: ex: electrolys DC, alleen de intensiteit telt (U> 1,24v toch); een kaarsboog zal niet werken in 12V, je hebt HV nodig ... kortom, voordat je probeert te wijzigen of te vereenvoudigen, waarom zou je niet direct beginnen met de eerste diagrammen?

Ndc.


Nou, mijn probleem is deze puinhoop van het multivibrator-relais ...
Ik zie niet waar ik het in Frankrijk kan vinden :?, maar ik ben geïnteresseerd ...
Anders is het eerste werk aan de bedrading het opnieuw uitvoeren ervan, zodat deze leesbaar wordt... te veel onnodige kruisingen...
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)

i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd

ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten