Plasma-stoommachine

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/11/05, 17:57

Tenzij u een V8-maaier vindt;)

Ik denk dat André bedoelde dat we het principe moesten testen zonder een motor te gebruiken.

We konden al uit de eerste hand zien wat er aan de hand is tussen de elektroden van een kaars in de open lucht?
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 24/11/05, 20:31

lol, ja, ik herinner me een Turbo-show op M6 of een man had een gecomprimeerde V8 700 pk op een maaier gemonteerd, het zou hem niet erg duur moeten kosten om het gras te maaien : Lol:

Als je niet voor een test in de open lucht bent, kijk dan naar deze video, en in het algemeen voor de verschillende bestanden van deze pagina . Dit zijn de Egas-nieuwsgroepbestanden op Yahoo. Er zijn veel interessante dingen.

Ndc.
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 24/11/05, 21:35

anderszins deze archief bevat ook een interessante video.

Ndc.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/11/05, 21:38

Hallo,
Dat bedoel ik niet
het is om de tank in de tuin te plaatsen op het niveau van een stroomstekker en om alles erop aan te sluiten, het is niet nodig om op de weg te lopen, er is een manier om hem stil te zetten.
De assemblage kan ook worden gedaan op een enkele cilinder generatormotor, het is niet waar dat een V8 van 5 tot 6 liter nodig is om tests uit te voeren, als het niet werkt op de kleine motor, vergeten we dat voor de grote.
Sinds het maken van broeken is het gemakkelijker en werkt het beter op enkele cilinders dan op 3-liter motoren.
Het is waar dat hoe groter de verbrandingskamer, hoe langzamer de motor en hoe meer hij op zware brandstof kan draaien
maar in het geval dat ons interesseert, is het iets dat moet worden bewezen. is om een ​​elektrische schok te geven zoals een ontsteker
in een gasvormige massa van damp en lucht en slaagde erin om de zuiger te duwen ...
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/11/05, 22:26

Interessante ervaringen met water + elektrische ladingen: http://www.powerlabs.org/waterarc.htm

Typ anders "condensator waterpistool" op Google, er zijn leuke dingen.

Ik denk dat we daadwerkelijk iets uit het water kunnen halen met een elektrische impuls
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 25/11/05, 11:29

Hallo allemaal.
Ik heb een klein archief samengesteld dat bevat wat ik onlangs over dit proces heb gevonden:

Download het archief

Ps: is er iemand serieus mee begonnen?

Ndc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 25/11/05, 11:41

Nee, maar omdat ik alles tegelijkertijd wil doen, ga ik nergens heen.

Ik begon met het ontdekken van de pantone, ik begon op mijn voertuig te monteren. Toen zei ik tegen mezelf dat om de montage te vereenvoudigen, later een generator van waterstof nodig zou zijn, door verbeterde elektrolyse (frequentie).
En nu laat u ons dit nieuwe principe ontdekken, we sturen vierkant water in de cilinder, die we exploderen!

Welnu, over een explosie gesproken, dit lijkt te gebeuren, aangezien de auteur spreekt over het zigzaggen van de "uitlaatgassen" in het water om het water opnieuw te condenseren maar ook om het geluid te onderdrukken.
Als de motor zou werken volgens het principe van de stoommachine, met water dat alleen op hoge temperatuur werd verwarmd om de zuiger te duwen, zou er niet veel geluid zijn.

Het valt nog te bezien of we water in de cilinder daadwerkelijk tot ontploffing kunnen brengen.

Neem een ​​vraag die ik mezelf stel. Als u waterstof + zuurstof neemt om het mengsel bloot te stellen en water te maken, hebt u een vlam of een elektrische ontlading nodig. Dus wat veroorzaakt fysiek de explosie, de hitte? En als een zeer kleine vlam een ​​grote hoeveelheid gas tot ontploffing brengt, is er dan een kettingreactie? Wat maakt water recombineren dan warmte? Maar ten tijde van de explosie, bij welke temperatuur stijgt het?

Omdat we ook weten dat we bij hoge temperaturen water kunnen dissociëren !! :schok:
Het is paradoxaal, niet?

Waarom explodeert het tijdens een dissociatie door themolyse niet meteen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 25/11/05, 13:15

Een ander ding, als we erg vochtige lucht in de cilinder sturen, als dat zo is, kan alleen de lage spanning voldoende zijn om de boog te slaan ?? Omdat de afstand tussen 2 elektroden van een kaars helemaal niet groot is ... Dus als bovendien de lucht tussen de 2 erg vochtig is ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/11/05, 19:04

Dag
Als we het hebben over dissociatie van water, of het nu elektrische of calorische energie is, moet u weten dat de vereiste hoeveelheid is afgebroken en de hoeveelheid die door de explosie wordt geleverd theoretisch gelijk is, dus dit levert niets op en de verliezen waar bevinden ze zich in dit rapport!
Wat betreft de bougie in een motor. het is niet alleen nodig om naar het calorische aspect te kijken, er is ook de schok, want degenen die enkele noties over de deflagrante producten hebben wanneer men spreekt over detonator, het is niet de hitte die de instelling in brand zet, maar een schok gewelddadig, gevolgd door een afgifte van warmte in een zeer korte tijd, hoe langer deze tijd en hoe korter het is, en met zeer weinig ontwikkelde energie, wordt deze situatie in een motor vermeden. Als de compressie te hoog is of de temperatuur van het mengsel te hoog voor de gebruikte brandstof, benaderen we deze detonatiemodus, die de motor beschadigt, hoewel we ons nog steeds in een relatief lange tijd bevinden in vergelijking met een explosief. Je moet de term energie assimileren met de term tijd, ik vergelijk dit met een houthakker die een boom snijdt met een 10 mm dik zaagblad en de andere met een 1 mm mes, het komt op hetzelfde resultaat maar niet met hetzelfde
energie.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 25/11/05, 21:33

Over het algemeen ben ik het met je eens ndc: als mensen die kennis hebben van elektronica zoals nlc het kunnen bekijken, kan het de moeite waard zijn.

Ik ben echt slecht en los van de wet van Ohm. : Oops:

Aan de andere kant lijkt dit systeem op iets dat ik enkele maanden geleden op internet zag en waar het ook over water en kaarsen ging ...
Ik moet vinden ... ay is: http://www.hermansinsight.com
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten