Pentol: water in olie-emulsie

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51

Pentol: water in olie-emulsie




par Gilgamesh » 05/12/07, 11:47

Het lijkt erop dat er door ex Gunnermann en Strey van Keulen etc. anderen hebben zelfs commerciële oplossingen voor dit onderwerp. Ik vond dit bij toeval:

http://www.pentol.com/

De oplossingen bestaan, maar het gebruik ervan is erg vertraagd ...
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 05/12/07, 11:52

Ik kende de firma in kwestie niet, maar er is een compleet "dossier" over waterinjectie (emulsie of direct) op de site:

De waterinjectie
- Kortom
- Geschiedenis van waterinjectie
- Voor Daimler Benz
- Door Elf: aquazole
- Door Ferrari
- Door Jean-Pierre Chambrin
- Door Renault
- Door Saab
- Voor de Universiteit van Keulen
- Belangrijkste punten
- Brandstofbesparend Vix-proces
- Press beoordeling
- Emulgatiesysteem water-dieselbrandstof


Vooral waar je het over hebt: https://www.econologie.com/par-l-univers ... s-218.html

De marketing van deze onderzoeken wordt ook gedaan onder de naam vanhydrobrandstof
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 05/12/07, 12:03

Het bedrijf is gevestigd in de buurt van Basel in Duitsland, naast de deur - het is mogelijk dat ze het patent van Strey hebben gekocht omdat ze spreken van een aditiv dat een stabiel mengsel kan zijn - precies dat is wat het biedt: een binding op molecuulniveau
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen



Gilgamesh
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 05/12/07, 12:05

Niet slecht deze pagina http://www.pentol.com/applikation_seite2.htm


Beeld

Het is ons doel om van uw bestaande olie een nieuwe brandstof te maken. Water-in-Oil is de oplossing. Voor u het begin van een nieuw tijdperk in verbrandingsefficiëntie, emissiebeheersing en kostenbesparing.

De unit kan vóór de stookolieopslagtank worden geïnstalleerd of online, bij voorkeur vóór de stookoliekachels.

De secundaire verneveling door verdamping (microexplosie) van de waterdruppeltjes in de stookolie, fragmenteren de oliedruppeltjes in duizenden kleine deeltjes.

Dit zorgt ervoor om de verbranding te voltooien.
Voorheen onbereikbare verbeteringen op het gebied van emissiereductie, ketelbescherming en efficiëntie maken de verbranding van brandstoffen van lage kwaliteit eenvoudig en gemakkelijk.

Met de PentoMuls® Emulsificatie Unit wordt een volledig homogene en stabiele water-in-olie-emulsie gecreëerd.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 254-gasten