Nog een watermotor !!!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 21/01/06, 13:05

Ja Christophe, de koolstof is verbruikt, en daar ruikt het naar oplichterij: het kost al een arm en een been, en vooral, de reactor zoals hij is gebouwd, kan een motor maar een paar tien minuten op volle toeren laten draaien (minder dan in ieder geval een uur) als het de hele tijd werkte. Want voorlopig is Franck er niet in geslaagd om waterstof vrij te maken. Aan de andere kant experimenteert hij tegelijkertijd op de BFR die voor hem werkt, maar nog steeds hetzelfde probleem, overmatig verbruik van koolstof. Bovendien, zoals altijd voegt de media toe of vergeet. Franck staat in contact met de uitvinder en tussen zijn woorden en de media zijn er veel tegenstrijdige dingen... Kortom, neem de tijd om de 2 links te lezen die ik heb gepost, het is erg interessant.

Het is jammer dat je niet meer tijd hebt, op Essenceciel maken we goede vorderingen op de 7-serie-cel, Meyer en Eccles. Er zijn al verschillende leden van econologie die ingeschreven zijn en actief deelnemen: Gudi, nlc en anderen... Met dank aan hen : Mrgreen:

PS: de scans zijn geautoriseerd door de uitvinder

@+

ndc
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/01/06, 13:07

Dag
Een vraag houdt me bezig. Hoe komt het dat een bedrijf geïnteresseerd is in de productie en marketing van dit ding en niet in de Pantone?
Is het omdat hij het productiegeheim bewaarde in tegenstelling tot Pantone?
Er zijn echter veel andere dingen waarvan we de productiegeheimen kennen en die we elke dag kopen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 21/01/06, 13:14

PITMIX schreef:Dag
Een vraag houdt me bezig. Hoe komt het dat een bedrijf geïnteresseerd is in de productie en marketing van dit ding en niet in de Pantone?


Heel eenvoudig: omdat ik het onzin vind (van hem of de journalisten) om mensen aan het lachen te maken en zichzelf geloofwaardiger te maken...daarom worden de bedrijven niet genoemd.

Let ook op mij, tientallen MKB-managers hebben me aangeboden om Pantone te ontwikkelen...in 100% van de gevallen voor hun persoonlijke voordelen ("Hallo meneer Martz...geef me uw gratis info" voor een samenvatting)...ca was het geval met mijn 2 ex-werkgevers ook (maar het is moeilijker om de druk te weerstaan...)

Ik zou dus ook kunnen zeggen: ik heb contacten met bedrijven... : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 21 / 01 / 06, 13: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 21/01/06, 13:15

Sdc77 schreef:Aan de andere kant experimenteert hij tegelijkertijd op de BFR die voor hem werkt, maar nog steeds hetzelfde probleem, overmatig verbruik van koolstof.


: Cheesy: en in dit geval: wat zijn de verschillen met een G-systeem (waarbij de NUL-winst door de koolstof wordt verwaarloosd)????

Ok voor de andere info ja de journalisten...
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 21/01/06, 13:34

Bedankt voor de links, ik ben er nu uit.

In feite is de montage slechts een "beest" elektrische vergasser :|

(gloeikolen + waterdamp erboven = H2 + CO).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 21/01/06, 14:20

Exact en als je de opbrengsten van auto-dynamo's kent ... naar mijn mening verhoogt het systeem het verbruik .... na het leeglopen van de batterij ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/01/06, 16:11

Wat ook vreemd is, is dat een bedrijf hierin geïnteresseerd is om het in Rusland op de markt te brengen. En in Frankrijk dan?
Ik begrijp Christophe nu beter als je zegt dat MKB-bazen je gratis informatie wilden hebben. Eindelijk had je op dezelfde manier in een krant kunnen staan.
"Christophe Martz vond een revolutionaire watermotor uit, een industrieel bood hem zelfs marketing aan in Siberië."
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 21/01/06, 18:36

Econology schreef:3) Alle afdelingen zijn op de hoogte van mijn project, de pantone en de econologie ... wees zeker omdat ik het bewijs heb ...


Vi het is waar, ik ben een getuige. Er zijn zelfs enkele grote bedrijven die er stiekem in geïnteresseerd zijn. Maar het lijkt de schmilblick niet veel vooruit te helpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 21/01/06, 19:48

Christophe :pijl: Kunt u de tekst van de berichten op een smallere breedte weergeven zodat deze op een 17-inch scherm past... bij voorbaat dank als het niet te ingewikkeld is.
In essenceciel.com is het OK. 8)
Aan de andere kant geef ik veel de voorkeur aan de onderzoeksbenadering op de pantone, het lijkt coherenter en minder "geofindeverything" dan op de "watermotor" -site. : Idee:
Ik denk dat om geloofwaardig te blijven, we misschien moeten stoppen met ijlen.
Wat mij betreft geloof ik op dit moment dat het enige echt geloofwaardige systeem dat heeft bewezen dat het werkt en verbeterd kan worden, de GPL is; Er moet een oplossing worden gevonden om de CO2-uitstoot te verlagen, want dat is het enige echte probleem...voor de rest kunnen we erover discussiëren, maar zeker is dat er geen deeltjes of benzeen zijn, heel weinig stikstofoxide (NOx) ..... eerlijk gezegd vind ik het al niet slecht.
Als ik durfde, zou ik proberen een pantone uit te proberen op mijn GPLized R25, maar eerlijk gezegd zou ik een privécircuit nodig hebben en een professionele lasser die de montage voor me zou doen, want ik hou niet van "zelfgemaakte doe-het-zelvers" en dat doe ik ook niet. Ik wil niet dat het in mijn gezicht ontploft!!! :!:
Een ander systeem dat werkt, aangezien het werd gebruikt tijdens de oorlog van december 1939-45, is de vergasser verkregen uit houtskool...Ik geloof...de Traction avant Citroën van de maquisards (met 2 grote tanks op de galerij), reed met omdat het moeilijk was om benzine te vinden, aan de andere kant denk ik dat het vanuit CO2-oogpunt niet TOP had moeten zijn :!:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/01/06, 19:51

Ook ik ben totaal niet overtuigd door deze man en dit artikel.

Frank op de forum essenceciel is zeer actief op dit gebied en staat in contact met de auteur. Franck had zelfs toestemming van de auteur om de documenten te scannen en op de site te zetten. Inderdaad, in het dossier is het alleen maar blabla, het is pas aan het einde waar er 2 pagina's met korte uitleg over het proces zijn.

Dit proces werkt al 20 jaar volgens de auteur, maar hij kan thuis geen demo maken en hij gebruikt het niet om te rijden. Nieuwsgierig, niet?

Met sdc77 en dudu hebben we de "7 serie cell" getest, een systeem gelijk aan Mr Moreau's "Utopia" dat het mogelijk maakt om ongeveer 50 liter waterstof per uur te genereren onder slechts 11-12A, om een ​​verbrandingsmotor een boost te geven, en zijn prestaties verbeteren (hetzelfde principe als pantone).

Als het ooit werkt en we geld besparen, kunt u er zeker van zijn dat het systeem op de auto blijft zitten en dat iedereen die een demo wil zien het in actie kan zien!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 307 gasten