Nog een watermotor !!!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
The Passing
x 17

Nog een watermotor !!!!




par The Passing » 21/01/06, 10:52

Een collega en vriend gaven me twee knipsels uit een krant, die ik heb gescand en hier beschikbaar heb gemaakt:

Beeld
Beeld
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 21/01/06, 11:02

: Cheesy:
Een briljante uitvinding, helemaal alleen gevonden zonder de hulp van iemand ... geen beschrijving of cijfers ... Ik weet niet waarom, het doet me aan iets denken ...

Hoe dan ook, voor zover ik weet ... laat ik het aan de technici over om commentaar te geven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/01/06, 11:08

Normaal Christine ... om technische informatie te hebben moet je 100 € betalen ... Nou blijkbaar (ik zou graag de journalist willen geloven), het is niet voor zijn persoonlijk gewin ... voorkomt alleen 100 € x 300 dat is 30 € 000 ... en niet 3000 ... Ik vraag me af pkoi Ik doe niet hetzelfde ... Ik moet te dom zijn? Of te jong? Hoe dan ook ... ik weet niet hoelang ik zal blijven "mezelf opofferen" zodat anderen geld gaan verdienen. Beu ... Econologie zal ooit meer bestaan ​​en het zal waarschijnlijk zijn oorzaak van recuperator in het genre ... Maar ja, eigenlijk konden we geloven in een pantone / G-systeem, maar niets zeker ...
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 21/01/06, 11:10

Het lijkt op elektrolyse, denk ik.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 21/01/06, 11:18

Word niet boos, Christophe, en herlees je handtekening: "Het is niet omdat ze het heel erg mis hebben dat ze gelijk hebben"
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 21/01/06, 11:27

Bonjour à tous,

Het zou interessant zijn om te weten of het werkt volgens hetzelfde principe als de pantone? : Idee: : Mrgreen:
Heeft iemand geprobeerd deze ontdekker telefonisch te bereiken?
Wanneer denkt onze deskundige webmaster / econoloog? :?
Heeft Christophe zijn stage-ingenieurstesten voorgelegd aan het Ministerie van Milieu of aan ANVAR?
Waarom praat u niet over econologie in de kranten en op tv met alle testers die er alles aan doen om de pantone te testen?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/01/06, 11:36

jean63 schreef:Bonjour à tous,
Heeft Christophe zijn stage-ingenieurstesten voorgelegd aan het Ministerie van Milieu of aan ANVAR?
Waarom praat u niet over econologie in de kranten en op tv met alle testers die er alles aan doen om de pantone te testen?


1) Anvar financierde mijn PFE ... dus JA, ze zijn zich terdege bewust ... alle oproepen om hulp die ik heb gemaakt met ADEME, ANVAR, INRETS ( + greenpeace, the greens ...) ... nadat mijn PFE tevergeefs bleef! (zie mijn mini-autobiografie op de site) ... in het beste geval was het antwoord: "We kunnen niets voor je doen" in het ergste geval werd ik puur genegeerd!

2) Over dit gevoelige onderwerp is de rol van de media misschien niet om de waarheid te vertellen, maar om mensen te verwarren of het systeem in diskrediet te brengen ... Vergeet niet dat de media worden gefinancierd door grote bedrijven voor een groot aandeel! Ze hebben er daarom geen belang bij om in te gaan tegen degenen die ze betalen ...

Ik geloof, zonder overdreven trots, dat econologie (niet ik maar de site en de forum dus ieder van jullie die hieraan bijdraagt) is DE "wetenschappelijke" REFERENTIE geworden voor wat betreft het pantone- of G-systeem. Pkoi-journalisten bieden me geen interview aan? Pkoi, geven ze de woorden van de site niet door? (in plaats van te laten zien, en het is niet pejoratieve, nogal gekke uitvinders? "

3) Alle afdelingen zijn op de hoogte van mijn project, de pantone en de econologie ... wees zeker omdat ik het bewijs heb ...
Dernière édition par Christophe de 22 / 01 / 06, 11: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/01/06, 11:51

Nou, om niet terug te keren naar het artikel, ik zal zien of de man een patent heeft aangevraagd ... aangezien het 20 jaar geleden is dat hij het ding heeft uitgevonden (een beetje zoals Alberic in het rapport van FR3 ...)
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 21/01/06, 12:43

groet,
Als je nieuwsgieriger was, zou je vaker naar de forum essececiel en u zou een liefdadige ziel hebben gevonden in de persoon van Franck die het genoemde bedrag heeft betaald en het hele bestand heeft gescand en beschikbaar gesteld ICI

Daarnaast heeft hij veel getest en voor nu ruikt het naar oplichterij. Het is een proces waarbij Pantone en bingofuel worden gemengd, water wordt verdampt in een verwarmde koolstofreactor (elektrisch echter) en het mengsel van koolstof + water + hoge temperatuur = kraken van water (in theorie). Onze vrienden Franck deelden ook zijn ervaringen en teleurstellingen over deze beroemde reactor ICI

Goede week iedereen 8)

ndc
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/01/06, 12:47

Bedankt voor de links, maar voor de opmerking ... sorry, maar ik geloof van mijn kant dat econologie (site + forum ) duurt zo lang (ik ben bijna alleen, zelfs als ik "het team" teken, het is altijd + "pro" geweest) dat ik niet echt meer heb voor de anderen forums...

Anders zal ik de scan in detail zien (niet erg leuk voor het type publicatie, maar als het een oplichterij is, jammer!) Maar de eerste pagina's lijken veel op blah ... Dus ga in detail kijken op scan + XP return ... zonder het te veel te geloven ...

ps: het doorgeven door de media van oplichters van het soort (ik wed dat koolstof wordt verbruikt ... wat interesse?) BEVESTIG MIJN HYPOTHESE 3) van mijn vorige post ... : Cry: : Cry:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten