Nieuw 2006-tariefblad voor Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 13/02/06, 00:21

"Ik stel me voor dat als we naar je berichten kijken, het mogelijk is dat we voor wat verrassingen komen te staan" Je zegt onzin, en je bewijst eens te meer dat je soms overhaaste oordelen en weinig beredeneerde, dat je geen lees eerdere berichten ...
Je hebt zojuist 4 opeenvolgende, opeenvolgende en meer onnodige interventies gedaan, impulsief geschreven onder het teken van woede; daarom niet onder de knie.
Ik zou je veel willen antwoorden op je andere eerdere opmerkingen, maar ik ben verlegen ...
Door nadelen zie ik 4 gordijnverhogers, met spontane herinnering om afscheid te nemen van de muziekhal! (om aan te komen bij 301 berichten).
Lau zou onschuldig de realisatie zien van "weinig moeite en de 6e ster zit in de doos!" ...


Mijn interventies zijn niet stijl: hoe te lassen, elektronica te leren, advies te vragen voor mijn laatste autopech ... enz ...

Om dit bericht volledig voor u nuttig te maken, zou ik erop willen wijzen dat de verlammende afbraak van de R21-benzine niet de vervorming van de carburateurpijp is, onder invloed van warmte, maar die van de carburateurbasis, bevestigd aan een wig, en zelf op de intake; dit veroorzaakt extra luchtinlaten die storingen en terugslag veroorzaken, in vertraging. Het is noodzakelijk om het aluminium te frezen, de basis af te vlakken en door te geven aan het canvas op het marmer.
De vastzittende vlinder, ik had hem al, en het is nog steeds gemakkelijk op te lossen ... Als het afkomstig is van een zijdelingse speling op de as van de sluiter, plaatst u een sluitring of een clip om de speling te verwijderen. U moet ook de bevestiging van de sluiter op zijn as losdraaien om de offset-sluiter opnieuw te centreren; dus kan het al zijn oorspronkelijke verplaatsing weer in zijn cilindrische kanaal hebben.
Zie je, ik weet hoe ik naar mensen moet luisteren.


Goed gedaan! beter en beter! Ik probeer het vuur te doven en jij gooit benzine.
Ik realiseer me dat je de neiging hebt om psychoanalytici te spelen en lessen te geven:

Dag
Dudu x2
Je link over natronloog is goed.
Integendeel, Ik zie het nut van het herhalen van je 3 berichten, citeren en reciteren niet in ...
Om tot de formidabele aftrek te komen, dat het de loog was
! : Idee:


het zou grappig zijn, begrijp ik, maar daar is het eerder het complex van superioriteit (of minderwaardigheid) ... om ter plaatse te zien.

Over uw advies (laat) op de R21-koolhydraten heb ik niet op je gewacht om advies om me heen te vragen, en vind het niet erg, het probleem is niet waar je gelooft, de anderen zijn je waard, je bent niet de God op aarde.
Je bent vanavond echt uit elkaar.

Jammer hiervoor forum zeer interessant.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 13/02/06, 00:34

Ik vergrendel het onderwerp totdat je kalm bent!

Als je stoom over elkaar wilt afblazen, maak dan hier een onderwerp aan: https://www.econologie.com/forums/humour-cou ... -vf23.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten