Nieuw 2006-tariefblad voor Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 03/02/06, 23:06

Houthakker schreef:Pfuuuuu .... :|
Heel pijnlijk om deze site te lezen! Het is opzichtig, vol agressieve kleuren, gewaagde woorden en uiteindelijk begrijpen we niet veel en kunnen we geen informatie snel vinden ...

Ik capituleerde na 10 minuten vermoeiend lezen ...


De kwaliteit (vorm en inhoud) van deze site was de eerste aanwijzing die mij op het spoor bracht "Moreau = niet duidelijk..." Het was bijna 2 jaar geleden... toen hij net zijn reclamecampagne was begonnen. ...

Trouwens, houthakker, heb je PACES gezien? dat overtreft dat!
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 11/02/06, 21:29

0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
The Passing
x 17

par The Passing » 12/02/06, 10:23

Enkele opmerkingen over dit document:

Het is nieuwsgierig, hoe meer tijd verstrijkt, en naarmate er nieuwe documenten uitkomen, hoe meer we termen "à la JL Naudin" vinden, alleen in dit document .pdf:

- klitten draaikolk multiples
- type kwantumenergieoverschot ZPE
- kwantumenergie-extractor
- overtollige energie ZPE
- COP superunitair van 2 tot 4

en tot slot "bewijs" dat JM Moreau weet van het bestaan ​​van JL Naudin: http://www.utopiatech.fr/downloads/GIFNET.pdf

:schok:

... zonder het volgende te vermelden, dat een beetje 'uit context' lijkt, en om opheldering van JM Moreau vraagt:

- zelfgestuurde oppervlaktebehandeling?
- ASIC's (op de behuizing)? Een ASIC is een geïntegreerde schakeling die op aanvraag is ontwikkeld en functies omvat die zijn geassembleerd op een stuk silicium, het is erg duur om in kleine hoeveelheden te produceren ...

Ik weet niet of het toeval is, maar het is ook een beetje sterk:

MC2E op de zaak: zoals in E = MC² (Maar dat is slechts mijn mening).

Anders kunnen de drie zichtbare schroefkoppen worden gebruikt om verwarmingselementen (zoals spanningsregelaar, vermogenstransistor, MOSFET, ...) tegen de doos te drukken die van aluminium lijkt te zijn gemaakt om de warmte af te voeren, daar is het coherent .

In dit document wordt het teruggebracht naar 50 liter geproduceerd gas per uur, wat weer realistischer wordt.

Hoe dan ook, en volgens zijn geschriften, lijkt de zaak ervan goed beschermd tegen elke poging om het voor analyse te ontmantelen. : Lol:

Dus wanneer zijn de eerste onafhankelijke getuigenissen van gebruikers van UtopiaTech?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 12/02/06, 11:04

Benoit- schreef:Dus wanneer zijn de eerste onafhankelijke getuigenissen van gebruikers van UtopiaTech?


Vooral degenen die hebben betaald zonder ooit iets te hebben ontvangen... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 12/02/06, 11:36

Omdat de 2 onderwerpen een beetje samenvallen, heb ik navraag gedaan op de site die spreekt over de uitvinding van JL Perrier die waterstof produceerde uit zonne-energie en de stroomvoorziening van een Simca-motor 1000 had aangepast om deze op waterstof te laten draaien (zie het onderwerp Jean Luc Perrier).

Ik vroeg of we het boek van JL Perrier over zijn uitvinding konden vinden, hier is het antwoord =>

** Resultaatwaarden **
Van: spijkerbroek...
Naam: .... Johannes
telefoon:
Regio: 63
Onderwerp: Boek van JL Perrier
Opmerkingen: Is het mogelijk het boek van JL Perrier te verkrijgen?
Tegen welke prijs? Dankjewel.

Het is niet langer in de handel verkrijgbaar.
Maar ik weet niet of de persoon
die de aandelen heeft gekocht, heeft er nog steeds een paar
en onder welke voorwaarden.
Ik zal het ontdekken, maar wees niet gehaast.

--
Jij familie
St. Philbert en Mauges
persoonlijke website ->
http://m.you.free.fr

Laten we hopen dat degene die de aandelen heeft gekocht dit niet heeft gedaan met als enig doel alle sporen ervan uit te wissen. :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
The Passing
x 17

par The Passing » 12/02/06, 11:52

Grappig dat JM Moreau en degene die je citeert allebei in een dorp wonen Sint Philbertus ding en beide in de 49 :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

par gegyx » 12/02/06, 16:22

jean63 schreef:Omdat de 2 onderwerpen een beetje samenkomen,... (zie het onderwerp Jean Luc Perrier).
Ik vroeg of we het boek van JL Perrier over zijn uitvinding konden vinden, hier is het antwoord =>...

Aangezien je deze informatie al tien minuten eerder hebt gemarkeerd in het betreffende onderwerp en geschikt "Jean-Luc Perrier", begrijp ik echt niet waarom de herhaling van deze informatie copy-paste, in een nauw onderwerp, en ontoereikend?
Er zijn tientallen verwante onderwerpen over waterstof... Het is niet nodig om uw gedachten over allemaal te kopiëren en te plakken.
Ik zie nog steeds alleen woordenstroom en een verlangen om zichzelf levend te lezen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 12/02/06, 16:29

Je hebt het mis, het was gewoon om de informatie over te brengen.

Het is inderdaad erg moeilijk om alles te zien omdat de onderwerpen elkaar overlappen, maar als ik me te gênant voel, zal ik permanent mijn mond houden.

Bedankt meneer Gegyx, ik dacht dat ik een goed oordeel had geveld over uw berichten, nu vergist u zich in mij.

Sorry voor het storen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 12/02/06, 16:33

Hé, op dat moment had ik niet gemerkt dat dit bericht het mogelijk had gemaakt om een ​​val te lokaliseren (hetzelfde adres van JL Perrier en de site van M.Moreau!).

Zoals wat, een copy-paste kan soms handig zijn.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

par houthakker » 12/02/06, 16:37

jean63 schreef:[...] Het is inderdaad heel moeilijk om alles te zien omdat de onderwerpen elkaar overlappen, maar als ik me te gênant voel, zal ik definitief mijn mond houden.

Bedankt meneer gegyx, ik dacht dat ik een goed oordeel had geveld over uw berichten, hier vergist u zich in mij.[...]
Niet eenvoudig om een ​​echt beeld te krijgen van mensen op een forumhe? : Lol: 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 219-gasten