Benzinemotor zonder bougie

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
ggdorm
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 122
Inschrijving: 23/02/09, 17:25
Plaats: belgique




par ggdorm » 25/08/10, 22:28

Mijn 7.5 cc (os 46 ax) maakt 1.65 pk en 16 tpm om precies te zijn.
Dit geeft 1.214 kw dus 1.48 l/kwh.
Het verbruik is inderdaad exorbitant... Om concurrerend te blijven met betrekking tot de cilinderinhoud en het gewicht aan boord, is het voor hen onmogelijk om het verbruik te verbeteren. Het is echt zonde van deze verspilling, ik ben benieuwd naar de efficiëntie van de micromotoren! Genoeg om de doorbraak van de elektriciteit in de wereld van de modelbouw te begrijpen...
0 x
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 26/08/10, 08:23

chatelot16 schreef:u
dit verbruik is niet alleen te wijten aan slechte verlichting: thermodynamica is erg ongunstig voor te kleine motoren

Fout:
Zeker op thermodynamisch niveau is er sprake van een volume-effect, maar het onverbrande is het gebrek aan voorvervroeging: de duur van de verbranding ligt vast, dus hoe sneller de motor is, des te meer voorschot er in moet worden gestopt... Daarnaast heb ik onlangs een oude gerepareerd auto die geen vermogen meer had en 18L per 100 verbruikte in plaats van 9, wat precies het dubbele is...: het waren de voorgewichten van de distributeur die in beslag werden genomen...QED
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten