Magnetische motor met constante onbalans

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 06/04/10, 10:55

Bonjour à tous,

Jouw idee is niet nieuw EOF, dat is er zeker forum, onder andere een prachtige literatuur erover.
Een goede reflex bestaat uit het raadplegen van wat al is gedaan, het herhalen van enkele experimenten, om persoonlijke zekerheden te verkrijgen,
En dan kies je je as en ga je aan de slag.
Dit zijn niet alleen maar loze woorden, ik heb een aantal modellen achter me staan.
Maar goed, ik heb het gevoel dat wat je vooral motiveert het filosofische aspect van de dingen is.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

Kauwbot dat rechtop staat in plaats van eeuwigdurende beweging




par dedeleco » 06/05/10, 17:40

Omdat je van eeuwigdurende beweging zonder hoop houdt, bied ik je een perfect mogelijke aan die de natuurkunde respecteert en niet ontoegankelijk is:
Maak of gebruik liever een klassieke warmtepomp waarbij de motor (Stirling?) van de compressor wordt geactiveerd dankzij het temperatuurverschil tussen de lucht en de aarde op diepte in de winter, genomen als koude en warme bronnen (actieve Canadese bron).
Er zou dus geen andere energie dan natuurlijke thermische energie nodig zijn om te verwarmen tot 20°C boven de temperatuur van de aarde.
In de zomer, als de temperaturen omgekeerd zijn, zouden we krachtige airconditioning en verwarming van de aarde hebben en de Canadese bron om in de winter te herstellen!!!
Ik nodig je uit om na te denken over de warmtestroom, voor één kW mechanische motor heb je een warmtestroom nodig van minimaal 30 kW (indien perfect)!!
Geen kerncentrales meer voor warmtepompen!!!!
startpunt :
https://www.econologie.com/forums/capacite-t ... 51-10.html

Ten slotte kunnen we, omdat de temperaturen in de aarde vrij stabiel zijn rond de 10 tot 15°C, een efficiënte vloeistof gebruiken met een vloeistof-dampovergang rond de 10°C, waardoor een beter rendement mogelijk is dan commerciële warmtepompen. !!
Ten slotte, voor de sceptici: de Atmos-klokken van Geiger Lecoultre worden opgewonden met een motor die op 1°C draait tussen warm en koud, veroorzaakt door gewone temperatuurschommelingen in een kamer gedurende de dag!
Hier hebben we 10 keer zoveel, dat wil zeggen: 10°C!! Zo mogelijk!!
Dus in plaats van het onnodig verplaatsen van eindeloze magneten, maak laswerkzaamheden voor lage temperatuur warmtemotoren en prachtige wisselaars!!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: Kauwbot dat rechtop staat ipv permanente beweging




par Tagor » 06/05/10, 17:44

dedeleco schreef:Omdat je van eeuwigdurende beweging zonder hoop houdt, bied ik je een perfect mogelijke aan die de natuurkunde respecteert en niet ontoegankelijk is:
Maak of gebruik liever een klassieke warmtepomp waarbij de motor (Stirling?) van de compressor wordt geactiveerd dankzij het temperatuurverschil tussen de lucht en de aarde op diepte in de winter, genomen als koude en warme bronnen (actieve Canadese bron).
Er zou dus geen andere energie dan natuurlijke thermische energie nodig zijn om te verwarmen tot 20°C boven de temperatuur van de aarde.
In de zomer, als de temperaturen omgekeerd zijn, zouden we krachtige airconditioning en verwarming van de aarde hebben en de Canadese bron om in de winter te herstellen!!!
Ik nodig je uit om na te denken over de warmtestroom, voor één kW mechanische motor heb je een warmtestroom nodig van minimaal 30 kW (indien perfect)!!
Geen kerncentrales meer voor warmtepompen!!!!
startpunt :
https://www.econologie.com/forums/capacite-t ... 51-10.html

Ten slotte kunnen we, omdat de temperaturen in de aarde vrij stabiel zijn rond de 10 tot 15°C, een efficiënte vloeistof gebruiken met een vloeistof-dampovergang rond de 10°C, waardoor een beter rendement mogelijk is dan commerciële warmtepompen. !!
Ten slotte, voor de sceptici: de Atmos-klokken van Geiger Lecoultre worden opgewonden met een motor die op 1°C draait tussen warm en koud, veroorzaakt door gewone temperatuurschommelingen in een kamer gedurende de dag!
Hier hebben we 10 keer zoveel, dat wil zeggen: 10°C!! Zo mogelijk!!
Dus in plaats van het onnodig verplaatsen van eindeloze magneten, maak laswerkzaamheden voor lage temperatuur warmtemotoren en prachtige wisselaars!!


Respecteert de natuurkunde de natuur?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 06/05/10, 18:09

Respecteert de natuurkunde de natuur?

De natuurkunde houdt zich heel nederig aan de natuurwetten, en de mens doet, met deze kennis, wat geld oplevert, vol verwaarloosde toekomstige gevaren, als ze over 30 jaar zijn, ondanks de waarschuwingen!!!
Geen enkele natuurkundige zou zich de echte kwantummechanica kunnen voorstellen die door de natuur wordt opgelegd, en natuurkundigen waren nederig verplicht om de natuur op dit gebied te respecteren.
Kwantummechanica, heel vreemd, ontoegankelijk in simulaties op onze klassieke computers, leidt tot kwantumcomputers, waar tijdelijk een zeer groot aantal kleine computers parallel rekent, voor resultaten die anders ontoegankelijk zouden zijn, zoals het ontcijferen van geheime banksleutels, ontoegankelijk voor huidige computers, zelfs het berekenen van de gehele levensduur van het universum!!
Ten slotte veroorzaakt de natuur in het universum gigantische catastrofes die veel superieur zijn aan die van de mens: supernova aan de oorsprong van ons bestaan, zwarte gaten, meteorieten, vulkanen die het leven in stand hebben gehouden, enz.!!!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 06/05/10, 18:44

dedeleco schreef:De natuurkunde houdt zich heel nederig aan de natuurwetten, en de mens doet, met deze kennis, wat geld oplevert, vol verwaarloosde toekomstige gevaren, als ze over 30 jaar zijn, ondanks de waarschuwingen!!!
Geen enkele natuurkundige zou zich de echte kwantummechanica kunnen voorstellen die door de natuur wordt opgelegd, en natuurkundigen waren nederig verplicht om de natuur op dit gebied te respecteren.
Kwantummechanica, heel vreemd, ontoegankelijk in simulaties op onze klassieke computers, leidt tot kwantumcomputers, waar tijdelijk een zeer groot aantal kleine computers parallel rekent, voor resultaten die anders ontoegankelijk zouden zijn, zoals het ontcijferen van geheime banksleutels, ontoegankelijk voor huidige computers, zelfs het berekenen van de gehele levensduur van het universum!!
Ten slotte veroorzaakt de natuur in het universum gigantische catastrofes die veel superieur zijn aan die van de mens: supernova aan de oorsprong van ons bestaan, zwarte gaten, meteorieten, vulkanen die het leven in stand hebben gehouden, enz.!!!


Sorry, maar het was een grapje

dit heeft er allemaal niets mee te maken!!

de natuurkunde verzint niets

maar de mens maakt modellen

deze komen niet altijd overeen met de ervaring
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/05/10, 00:06

maar de mens maakt modellen
deze komen niet altijd overeen met de ervaring

Precies, zoals de klassieke mechanica vervangen wordt door de kwantummechanica, en dus als je doel is:
het doel zou zijn om een ​​machine op onze schaal te creëren met de kenmerken van een planetenstelsel, en odnc, een soort eeuwigdurende beweging

probeer het voor altijd door magneten te roeren, maar net als bij een loterij zijn je kansen veel kleiner dan die om de jackpot van de nationale loterij te winnen, vooral omdat de eigenschappen van magneten goed ingeburgerd zijn en in een miljard apparaten worden gebruikt, een bewijs van de wetenschappelijke geldigheid van modellen gebaseerd op de reproduceerbaarheid van eindeloze experimenten!!!
Als het je lukt, verander je de hele wereld, met nieuwe energie.
Integendeel, u weet zeker dat u een zelfaangedreven warmtepomp kunt creëren gebruik als bron het temperatuurverschil tussen dag en nacht, of dat tussen lucht en aarde, in de winter of de zomer.
Maar het Carnot-principe, een model dat zich al sinds 1830 heeft bewezen, vereist dat om 3 tot 4 kW verwarming te hebben bij 20°C (COP van 3 tot 4) om de 1 kW te bereiken die nodig is voor de warmtepompcompressor, je een thermische stroom moet hebben van Minimaal 30 kW afkomstig van de hete bron van ongeveer 10 tot 13 °C, terwijl de kou rond de 0 tot 3 °C 29 kW warmte ontvangt!!

Als je het veel beter doet, zul je hebben aangetoond dat dit model, opgericht als principe, niet altijd in overeenstemming is met de ervaring, maar ik ben bereid om te wedden en een miljoen euro te winnen dat het principe van Carnot altijd een model zal blijven dat in overeenstemming is met iedereen. ervaringen.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 07/05/10, 14:17

dedeleco schreef:
maar de mens maakt modellen
deze komen niet altijd overeen met de ervaring

Precies, zoals de klassieke mechanica vervangen wordt door de kwantummechanica, en dus als je doel is:
het doel zou zijn om een ​​machine op onze schaal te creëren met de kenmerken van een planetenstelsel, en odnc, een soort eeuwigdurende beweging

probeer het voor altijd door magneten te roeren, maar net als bij een loterij zijn je kansen veel kleiner dan die om de jackpot van de nationale loterij te winnen, vooral omdat de eigenschappen van magneten goed ingeburgerd zijn en in een miljard apparaten worden gebruikt, een bewijs van de wetenschappelijke geldigheid van modellen gebaseerd op de reproduceerbaarheid van eindeloze experimenten!!!
Als het je lukt, verander je de hele wereld, met nieuwe energie.
Integendeel, u weet zeker dat u een zelfaangedreven warmtepomp kunt creëren gebruik als bron het temperatuurverschil tussen dag en nacht, of dat tussen lucht en aarde, in de winter of de zomer.
Maar het Carnot-principe, een model dat zich al sinds 1830 heeft bewezen, vereist dat om 3 tot 4 kW verwarming te hebben bij 20°C (COP van 3 tot 4) om de 1 kW te bereiken die nodig is voor de warmtepompcompressor, je een thermische stroom moet hebben van Minimaal 30 kW afkomstig van de hete bron van ongeveer 10 tot 13 °C, terwijl de kou rond de 0 tot 3 °C 29 kW warmte ontvangt!!

Als je het veel beter doet, zul je hebben aangetoond dat dit model, opgericht als principe, niet altijd in overeenstemming is met de ervaring, maar ik ben bereid om te wedden en een miljoen euro te winnen dat het principe van Carnot altijd een model zal blijven dat in overeenstemming is met iedereen. ervaringen.


Ik prefereer deze

http://www.youtube.com/profile?user=las ... HPKSdRRPCQ
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/05/10, 16:52


Heel goed gedaan! Dit bewijst dat uw met katoen bedekte draad het doet. Al mijn Stubblefield-spoelen presteerden altijd beter in de grond dan als ze nat waren op mijn tafel. Ik durf te wedden dat die van jou dat ook zal doen.

Als het regende, daalden mijn volt en mA's, maar toen het uitdroogde, werd alles beter.

Nogmaals, heel goed gedaan en houd ons op de hoogte.

op dit patent van 8 maart 1898 geven de koper- en ijzerdraden, vochtig katoen maar niet te veel, met zekerheid aan dat het het Galvani-effect (1771, 1790) op kikkers is (biologisch effect met balustrade) opgelost door Volta rond 1800 met zijn elektrische batterij, startpunt van al onze moderne technologie!!!
dus koper-ijzerbatterij (0,77V) die werkt tot het einde van het strijkijzer!!
Plezier voor de eeuwigheid om te herontdekken met een vertraging van 220 jaar!!! !!!
http://fr.wikipedia.org/wiki/Luigi_Galvani
http://en.wikipedia.org/wiki/Luigi_Galvani
http://www.chimix.com/an7/bts/bat72.htm
en zelfs 2250 jaar oud in Irak!!!!
http://secretebase.free.fr/civilisation ... bagdad.htm
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 08/05/10, 01:41

Als je van rendementen van meer dan 100% houdt, verwarm jezelf dan met dit absoluut bizarre exemplaar met rendement 170% > 1, een kleine motor om veel meer te verwarmen, een rotor vol gaten in het water!!!
BRANDSTOFFEN VERWARMING GEEN BRANDSTOF GEEN GAS GEEN HOUT GEEN GROENE HUIS GASSEN
http://www.youtube.com/watch?v=yh_-DUKQ ... re=related

Ze werken hier al 15 jaar aan in laboratoria!!!!
De kleine motor lijkt mij echt groot!!!!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 08/05/10, 02:40

Nog een krachtige versie van Amerikaanse brandweerlieden!!!
http://www.youtube.com/watch?v=V0M2GnQl ... re=related

Nog iemand die er nog meer in gelooft! 600% rendement!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LNBMVsuP ... re=related
en 500%
http://www.youtube.com/watch?v=8sorgApq ... re=related

Ik heb geen video gevonden met 1000% !!!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten