Interessante lijst op verschillende economizers

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 29/05/06, 15:23

Precies, wat betreft incompatibiliteit, hoe beheer je een waterstofdoping op een benzinevoertuig met elektronische injectie met een lambdasonde?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 29/05/06, 15:25

bof, 20L./uur max. het is kattenplas! zelfs NLC doet het beter met zijn prototype
Ik was meer geïnteresseerd in je unit van meer dan 600L./HR, althans daar zou ik zeker met een kopje diesel kunnen rijden.
Het doel is nu al om de bevoorrechte enkelingen te laten profiteren van toekomstige revoluties ...Beeld
En sceptici en andere critici wachten nog een paar jaar.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 29/05/06, 15:29

Jean-Marc MOREAU schreef:
Zoals je kunt zien, is het onderwerp niet zo eenvoudig en heb ik veel werk te doen ... maar met betrekking tot het idee om een ​​experiment uit te voeren op een pantonized voertuig zeg ik geen nee, maar laat me denk een beetje na (zelfs als deze hypothese al een tijdje in mijn hoofd zit!) ... We gooien verschillende dingen (om te eten) en komen er op terug. Voor de rest zal iedereen begrijpen dat, zelfs als er onverenigbaarheden kunnen zijn, die uiteindelijk niet incidenteel aan ons product zijn toe te schrijven, het beter is dat we er enkele zelf ontdekken, om dan beter te adviseren onze gebruikers, alleen om stom te worden neergeschoten een mooie activiteit in de maak, bij gebrek aan voorzorgsmaatregelen, door deze mogelijke tijdelijke onverenigbaarheden door de gebruikers te laten ontdekken ...


Begrepen en ik hoop de volgende blij gekozen te worden! 8)
Merk op dat ik geen lambdasonde, egr of ingebouwde elektronica heb.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 29/05/06, 19:03

Jean-Marc MOREAU schreef: Verbruik van 1 liter water voor 80 bedrijfsuren, een korte berekening op basis van 1850 liter gas per liter water


hallo Jean-Marc Moreau
Deze "basisberekening" voor een liter water is alleen 1850 liter waterstofgas of het is het volume waterstof plus zuurstof, afkomstig van "deze" liter water

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 29/05/06, 21:03

in 18 g water zijn er 2 g waterstof en 16 g zuurstof, dus in 1 liter is er (1000 * 2/18) 111 g waterstof en (1000 * 16/18) 889 g zuurstof
wetende dat 1 g waterstof een volume van ongeveer 11.12 liter inneemt zodra het eenmaal is ontleed, geeft een liter water (111 * 11.12) 1234 liter waterstof
en daarom half 617 liter zuurstof
in totaal 1851 liter, maar het volume kan sterk variëren, afhankelijk van de temperatuur ....
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 29/05/06, 23:42

pluesy schreef:in 18 g water zit 2 g waterstof en 16 g zuurstof ..... eenmaal ontleed geeft 1234 liter water XNUMX liter waterstof
en 617 liter zuurstof
in totaal 1851 liter, maar het volume kan sterk variëren, afhankelijk van de temperatuur ....


bij ongeveer 20 ° C neem ik aan
Om mijn kennis te verfijnen
bij 100 ° C hebben we daarom voor het geheel:

(1851/293) x 373 = 2356 liter

ter vergelijking kun je me berekenen of bevestigen welk volume de waterdamp bij 100 ° C inneemt
is dat niet ongeveer 1674 liter voor een kg verdampt water?
Ik doe voor 100 ° C (altijd bij 1 atm) anders hebben we noodzakelijkerwijs vloeibaar water (dit is voor vergelijking met het volume "ontleed")

1 kg lucht bij 20 ° C = 831 L
1 kg lucht bij 100 ° C = 1058 L
van mijn "vondsten", maar hoe berekenen we het uit atoommassa's :?

bout
0 x
lolo21
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 17/04/06, 16:41




par lolo21 » 30/05/06, 00:34

Het eerste voordeel van Hydrogen Boost is in ieder geval dat we bij levering worden geleverd! in tegenstelling tot een Franse kit die ik begin november heb besteld en nooit heb ontvangen (gelukkig was de betaling bij aflevering ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 13/08/06, 19:42

0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten