Interessante lijst op verschillende economizers

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 31/01/06, 13:47

paotop schreef:bah ...... om sap te produceren, moet er een middel zijn om een ​​generator aan de transmissie te koppelen die alleen tijdens de vertragingsfasen zou inschakelen.

je gooit een massa op wielen van meer dan een ton en niemand gebruikt deze traagheid om energie op te wekken ........ terwijl deze massa hem hoe dan ook snelheid maakt om het te remmen gevolgd door "bloeden".

er is geen afval daar : Mrgreen:



:schok: :schok:

er was PSA die dit gisteren moest lezen en die de hele nacht werkte om zijn prototype vanmiddag te presenteren aan de krant van de Franse televisie : Mrgreen:

een hdi gekoppeld aan een elektromotor en een generator die de motorrem vervangt.
consumptie aangekondigd ........... in 3 liter en knoedels per 100 km

natuurlijk is dit slechts een prototype ........
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

waterstofboost / een tevreden




par jean63 » 15/02/06, 02:12

Misschien heb je deze verzadigingspost van het waterstofboostsysteem niet gelezen. het maakt dat je wilt proberen in plaats van je te vervelen ... om een ​​pantone te monteren die heel moeilijk te ontwikkelen is?

celdelph
Ik heb 10 berichten gepost!



Lid geworden: 01 Jan 2005
Berichten: 23

Geplaatst op: wo 07 september 2005 19:33:03 Onderwerp:

-------------------------------------------------- ------------------------------

Ik probeerde het waterstofboostsysteem op een automerk Audi 80 jaar 1984 van 1.8 liter cilinderinhoud en bosch mechanische injectie.
Ik verwarmde de brandstof met een wisselaar (motorwatercircuit)
en ik installeerde een klep op het injectiesysteem om de verhouding te veranderen zodra de motor warm was
Ik zet de elektrolyseur aan met een eenvoudige schakelaar. (De verkoper biedt een ioniserende oplossing om in de doos te plaatsen die we doseren volgens het gekozen gasdebiet: 1l tot 2l per minuut en 15 tot 30 ampère)
het systeem heeft ongeveer 4000 km gewerkt en de resultaten passen perfect bij mij.
er is geen onderhoud behalve 1.5l water om de 2500 3000 km.
het verbruik is met 25 tot 50% gedaald, maar het systeem moet worden geautomatiseerd om het resultaat te verbeteren.
Ik ben van plan het systeem te installeren op een modernere motor met programmeerbare ontsteking en injectie om rekening te houden met alle parameters (temperatuur en motorbelasting)
het systeem werkt echt, maar de implementatie moet met zorg worden behandeld omdat het gas extreem gevaarlijk is
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 15/02/06, 09:26

Ah! Interessant! Eindelijk een terugkeer! Waar heb je dat gevonden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 15/02/06, 16:35

Ik vond dit op de forum econology!

"Tips voor minder verbruik" / UTOPIA-proces / pagina 3 / gepost op woensdag 7 september 2005 om 19:33 uur '

cedelph heeft 23 berichten gepost, waaronder deze die me met tegenzin interesseert, want als het echt werkt, ga ik me niet lastig vallen ... een pantone bouwen en mijn leven besteden aan het ontwikkelen ervan.

je kunt het vinden door naar "zoeken" te gaan en cedelph => te typen, je krijgt alle forums waar zijn bijnaam wordt genoemd.

als je iets nieuws hebt, laat het me weten.

PS: er zijn veel gedetailleerde informatie waarvan we niet op de hoogte zijn; het is gewoon nieuwsgierigheid waardoor ik dit bericht heb ontdekt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 15/02/06, 16:45

Ik hallucineer !!! :schok: :schok: :schok: :schok:

Het is over mijn onderwerp "verbeterde elektrolyse" dat hij dit bericht heeft gepost !!!
Ik had het volledig gezapt, en ik ben niet de enige die het lijkt !! : Cry:

Maar, maar ... het is geweldig!

EDIT: nee, het gaat niet over mijn onderwerp, het is natuurlijk "prcodé utopia". Over mijn onderwerp beschreef hij de constructie van de waterstofboostreactor
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 15/02/06, 17:04

Dus nlc vertel me dat het een goede ader is? Je moet kijken waar je de info kunt krijgen.

Ik heb echt genoten van je elektrolysetests met je vriend, maar ik was nogal pantone-georiënteerd, maar eerlijk gezegd zal ik geen seconde aarzelen.

Geef me adressen waar ik interessante dingen kan lezen.

Waar heeft hij zijn waterstofboost gekocht?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 15/02/06, 17:10

http://www.petrolbooster.com/index.html
http://www.tuning-project.com/actutunin ... et/RHP.php

je zult me ​​vertellen of het werkt, ik ben sceptisch. Niet meer dan 5% besparing
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 15/02/06, 17:13

Als ik niet dacht dat het een goede ader was, zal ik er niet aan werken;)

Er is informatie over het onderwerp van verbeterde elektrolyse.
Anders zijn sdc en dudu bezig met het vervaardigen van een reactor.

Van mijn kant wacht ik op een teruggave van SDC die het binnenkort moet proberen, en ik verwacht ook dudu die er een doet, dat we het in mijn auto zullen proberen, omdat ik een boordcomputer heb die het verbruik in realtime weergeeft. Dus dit is het beste om te zien of het werkt of niet.

En ondertussen maak ik een site om een ​​samenvatting te maken en meteen naar de kern van de zaak te gaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 15/02/06, 17:19

OK bedankt : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 15/02/06, 17:28

lau :pijl: Je hebt het mis, je links hebben niets te doen! Dit zijn systemen die op de brandstoftoevoerslang worden aangesloten.

Met jean63 praten we over waterstofdoping.

Trouwens, ik vergat eerder te specificeren: celdelph moest het rechtstreeks bij de fabrikant kopen: http://www.hydrogen-boost.com
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 246-gasten