De mening van een fysicus

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 27/09/06, 12:58

pluesy schreef:we horen zoveel onzin op de pantone dat ik er niet meer aan wil toevoegen ...


+1
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/09/06, 21:10

Dag

gegyx schreef:Om te praten en nuttig te vinden ...
: Cheesy:
Graan voor ingenieurs ...
http://perso.orange.fr/quanthommesuite/ ... idmouv.htm


Bij het lezen van deze goed geschreven wetenschappelijke presentatie zijn er nuances van theorie tot praktijk Ik plaatste de foto's van een zeer kleine turbulator in de waterdopingreactor van mijn Chevrolet en testte vorig jaar. bij waterdoping en het draaien op stookolie, weten we al lang dat er een roterende stroming rond de stang is, de sporen geven ons deze aanwijzingen, maar andere sporen geven ons aanwijzingen die soms maakt deze werveling niet eens een draai om de stang (spoor van olie gekookt met behulp van de ontluchter) nadat ik in mijn begin een tangentiële ingang heb geprobeerd, juist om deze bewegingsrotatie te initiëren, keer ik terug naar een rechtse ingang met voorkamer die mij gaf een betere doorgang,
Na het proberen van verschillende reactorgroottes, een staaf van 19 mm, een staaf van 12,7 mm en een staaf van 9 mm (3/8), zijn de spiraalmarkeringen die je alleen ziet als je lang genoeg loopt altijd in hetzelfde tempo als de straal van de staaf, in zijn presentatie lijkt de straal op een zeer strakke draadspoel
deze markeringen zijn soms zichtbaar op een oude staaf wanneer we besluiten deze in een rechte lijn te polijsten met zeer fijn papier 600
en soms zijn ze beter zichtbaar op bepaalde plaatsen,
De turbulator bij de inlaat van de reactor heb ik geëlimineerd, een eenvoudige lasplek op de stang bij de inlaat is het begin van de turbulentie voor deze projectie en het werkt zowel als een turbulator.
Voor zover de reactor alleen in depressie werkt, ben ik niet zo overtuigd na de montage van MMM high flow, ik wilde controleren, ik gebruikte de druk van de turbo om in de reactor te blazen die ik niet duwde de test over duizenden km, maar het werkt ook onder druk, wat betekent dat het een bepaalde snelheid in de reactor nodig heeft als de depressie die we op de gebruikelijke manier creëren en voornamelijk om de stroom in de reactor te versnellen (maar ik zeg dat onderwerp er zijn veel dingen om te bewijzen) Ik raakte zo betrapt met doping al, water versus een 100% panton, waarin ik heb geëxperimenteerd, meer gemeten.

Het materiaal van de stengel wordt niet veel genoemd. nikkel of anders!

Hij noemde niet de holte op de stang, de pinnen een roestvrijstalen stang die eruitziet als aangetast door roest, vooral aan de zijkanten van de stang die zich het dichtst bij de reactor bevinden (we slagen er nooit in de stang te centreren 1/10)

Noch spreken van de interne oxidatie van de koperen leidingen die de reactor verlaten

Welke observaties kunnen voor ons klusjesman niet relevant zijn!


Voor de positie van het magnetische veld mogelijk, maar in de praktijk is het niet de waarneming (de oude dynamo's op de auto's worden onschadelijk gemaakt, laten ze ook gewoon draaien en het begint helemaal alleen in het algemeen blijft er een spoor van magnetisch .
een ijzeren staaf wanneer je hem eruit haalt, is magnetisch, maar op een heel willekeurige manier, als je hem eruit haalt, is hij erg magnetisch, je installeert hem weer lopend 30 minuten en haalt er bijna niets uit!
daarom geen gids voor iets over de goede werking van de reactor.


Beeld

Beeld

Upload afbeelding met PicTiger

Andre
Dernière édition par Andre de 28 / 09 / 06, 04: 15, 1 keer bewerkt.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 27/09/06, 23:22

Is er bij het leppen van de staaf geen dunne, volledig isolerende donkerbruine laag?

hoe kunnen er markeringen in het metaal onder deze laag worden aangebracht?

of dan worden deze sporen gemaakt vlak voordat ze worden ingereden
misschien sterker op een stang die lang heeft ingebroken (zonder beperking van de uitlaat tegen de reactorbuis : Mrgreen: )
0 x
uitsteeksel
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 26/10/06, 14:24
Plaats: ergens in het midden van de koeien in Normandië ...

enkele ideeën om in te dienen (futuristen misschien)




par uitsteeksel » 28/10/06, 01:13

Na het bovenstaande debat te hebben gegeven, zal ik enkele futuristische ideeën uit mijn brein als elektronicus geven:

idee van vertrek: sommige huidige voertuigen hebben een elektronische ontsteking:
hier is een beknopte beschrijving van de operatie
1 ° het vliegwiel uitgerust met een magneet passeert voor een sensor die binaire reeksen in de informatica levert van 0 (ov) en 1 + 12 v), die naar een computer worden gestuurd die op zijn beurt 12v naar de laagspanningsvoeding (12 v) van de bobine om een ​​vonk in de cilinder te produceren (11 tot 19kv)

2 ° Ik zag ook enkele assemblages voor de opwekking van waterstof
in deze assemblage bestuurt een elektronische module het elektrodecircuit, de waterpomp, de ingebouwde instrumenten, een versneller en het focuscircuit

velen waren op de goede weg wat betreft de frequenties van de circuits om waterstof en zuurstof te produceren

deze kit past op benzine of aardgas

voor de benodigde reserveonderdelen ben ik bezig met het opstellen van een lijst met Franse leveranciers en probeer ik de kosten te kwantificeren, bijvoorbeeld voor een voertuigtype renault 5 omdat de auteur van het e-boek alleen Amerikaanse leveranciers geeft

ter info, dit type gen vervuilt niet maar ruimt de omgevingslucht op

iedereen kan het persoonlijk in elkaar zetten en volgend jaar zou het in massa geproduceerd moeten worden als een kit, zo wordt uitgelegd; moment in de vorm van een 93 pagina's tellend Engels e-boek dat ongeveer $ 50 kost, dat ik in het Frans heb vertaald en bij een gerechtsdeurwaarder heb gedeponeerd om het eigendom te beschermen van MR Power, de auto-expert, ingenieur en wetenschapper die eigenaar is van de patenten van Charles Garrett en ook om "verdwijnende" acties te vermijden, omdat ik er veel over heb geïnformeerd
een affiliate prog is gepland om kleine inkomens te verdienen en ook zodat iedereen dit proces kent (een site in het Frans staat klaar om het bekend te maken op het web en ik heb ook een systeem zodat de hosts niet kunnen niet censureren

om dit e-boek te vinden, de site in het Engels: http://www.tinyurl.com/h2r2b
(URL's zijn gecodeerd tegen de risico's van hacking en hacking)




velen waren op de goede weg wat betreft de frequenties van de circuits om waterstof en zuurstof te produceren

deze kit past op benzine of aardgas

voor de benodigde reserveonderdelen ben ik bezig met het opstellen van een lijst met Franse leveranciers en probeer ik de kosten te kwantificeren, bijvoorbeeld voor een voertuigtype renault 5 omdat de auteur van het e-boek alleen Amerikaanse leveranciers geeft

ter info, dit type gen vervuilt niet maar ruimt de omgevingslucht op

3 ° voor een niet-empirische aanpassing van de benodigde hoeveelheid waterstof baseer ik me ook op de volgende gegevens: er is 4 tot 74 nodig, 2% waterstof is nodig om het "stoichiometrische" mengsel explosief te maken, dus drijft de zuigers aan, dit het is om de verbrandingskamers te bestuderen

Ik denk aan een elektronische klep die wordt bestuurd door de oscillator (ne555) die een bepaalde hoeveelheid waterstof doorlaat volgens een spanning die door een rekenmachine in een gemodificeerde carburateur (bijvoorbeeld die voor gasvoertuigen) wordt geleverd voor de stuur naar de inlaatpijpen om het te mengen met de zuurstof die door de generator wordt gegenereerd.

Voor de krukas van de motor kan het nodig zijn om over te schakelen op lichte legeringen die niet vervormen maar bestand zijn tegen temperatuur, nylon of siliconen lagers, de mechanica zal zeker ideeën of kritiek hebben, het geperforeerde vliegwiel dat sensoren van sensoren kan regelen opto-elektronica is oordeelkundig geplaatst en kan voor meer functies worden gebruikt
Ik heb het over dit alles om het aandeel van aardolie in motoren te verminderen (petroleumvetten die kunnen worden vervangen door plantaardige vetten, oliën die kunnen worden vervangen, enz.)

voor motorvoeding: zonnepaneel met recent uitgevonden oplader en dynamo

voor uitlaatproblemen denk ik aan een chemisch additief om in het water te doen dat corrosie zou voorkomen; ondertussen denkt iedereen aan roestvrij staal maar andere metalen of legeringen kunnen gebruikt worden
voor koeling denk ik aan luchtkoeling (zoals deudeuches)

dit alles is slechts theorie, het is vooral om de vervuiling te bestrijden, de zuurstof en de waterstof van de atmosfeer te reconstrueren en dus bescheiden te vechten tegen de huidige klimaatveranderingen.

Voor de afhankelijkheid van olie staan ​​kolossale bedragen op het spel (intergouvernementele overeenkomsten, enz., Het zijn niet alleen de Verenigde Staten die hun economische wetten aan de wereld dicteren, maar ook olieproducenten die "het deeg" niet willen laten wegglijden. zwart goud of gas, maar dat door onze kinderen zwaar zou kunnen worden veroordeeld wegens misbruik van monopolie omdat het 'wiel draait'


uitsteeksel
0 x
voor onze kinderen, laat ze schonere lucht en land zonder afval
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 28/10/06, 01:38

ter info, dit type gen vervuilt niet maar ruimt de omgevingslucht op


:schok:
Wat bedoel je ??? de auto verbruikt geen benzine meer ??? het ruimt op dat het vervuiling is?

Let op voor toekomstige kopers, het ruikt naar een scam met volle neus ...

Heruitgave !! Ik heb net de site gezien, het ruikt echt echt oplichterij !!! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 28/10/06, 08:40

In ruil voor onze vriend natuurkundige-ingenieur-grandait alles:

Ik sprak op een dag op de radio met een collega die zijn technische school verliet met zeer hoge frequenties, radar en allerlei soorten signalen.
Ik vertel haar ineens over een galena-station, en daar oh stupor! wat is een galena post ?????
Ik bleef op de c * l !!!
hij kende de galena niet en begreep niet dat deze radio kan werken zonder batterij of voeding en met zo'n primitief afstemmingssysteem !!!!!!!!
Dus als het doen van dergelijke studies betekent dat we de hacks van weleer vergeten die werken en zichzelf hebben bewezen, wie kunnen ze dan vertrouwen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 28/10/06, 12:15

nonoLeRobot schreef:Let op voor toekomstige kopers, het ruikt naar een scam met volle neus ...


+1

iota schreef:Dus als het doen van dergelijke studies betekent dat we de hacks van weleer vergeten die werken en zichzelf hebben bewezen, wie kunnen ze dan vertrouwen?


+2 Dat was ik en ik ben nog steeds verbaasd om mijn betreurenswaardige technische opleiding als werktuigbouwkundig ingenieur en na 5 jaar hoger onderwijs te zien ... Ah wiskunde en vergelijkingen die dat wel deden ... maar in het veld en in de praktijk eerlijk gezegd niet veel. .. het moet zijn omdat we als de Elite worden beschouwd ... mogen vooral geen "vuile" en praktische dingen doen ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/10/06, 18:02

Dag
iota schreef:In ruil voor onze vriend natuurkundige-ingenieur-grandait alles:

Ik sprak op een dag op de radio met een collega die zijn technische school verliet met zeer hoge frequenties, radar en allerlei soorten signalen.
Ik vertel haar ineens over een galena-station, en daar oh stupor! wat is een galena post ?????
Ik bleef op de c * l !!!
hij kende de galena niet en begreep niet dat deze radio kan werken zonder batterij of voeding en met zo'n primitief afstemmingssysteem !!!!!!!!
Dus als het doen van dergelijke studies betekent dat we de hacks van weleer vergeten die werken en zichzelf hebben bewezen, wie kunnen ze dan vertrouwen?


Laten we eens kijken! om een ​​te vastgelopen, de kleinste cursus elektronica af te handelen, leren we deze montage, behalve dat het woord galéne niet meer bekend is maken we de montage met een diode en een afgestemd circuit. het is een beetje normaal dat veel historische dingen het onderwijs niet langer overbelasten, bijvoorbeeld seleniumgelijkrichters, gelijkrichters met kwiklampen (er waren krachtige die in de jaren 75 in gebruik waren) volledige fabriek in DC) het is hetzelfde met alle elektronische buizen diode Triode pentode Thiratron ect .. het was van mijn generatie ik heb lampen in de tv, met de ervaring keken we naar de foto en we wist welke lampen .. te veranderen ..

Ik had een verhit debat met de Franse elite van piloten op de forum Fox papa, over de training van piloten zoals wat ik zei dat hij dingen in de loop van de tijd was kwijtgeraakt (zoals weten hoe hij een motor met de hand moest starten met de propeller enz.) Ik had het recht heeft dit soort antwoorden.

Geef mij niet de schuld, maar als het gesprek "het was beter voor" en "de
jonge mensen weten niets meer "toon het puntje van de neus, ik haal mijn
Kalashnikov.

Zo'n verklaring op een forum het is zorgwekkend
Ik zou nooit zeggen dat jonge mensen niets meer weten (ze weten veel, verschillende dingen, het meeste wat ze moeten weten voor de tijd dat ze leven)
Waar hij een probleem had, is wanneer deze piloten in een antiek vliegtuig zitten, hun kennis niet langer toereikend is ...
Je hebt een probleem met een klassenmaatschappij van mensen die zichzelf voor de elite stellen en degenen onder de laagopgeleiden is shit! Ik weet nog niet hoeveel generatie het zal kosten, zodat mensen begrijpen dat rang in de samenleving slechts een illusie is, ze zullen dit begrijpen wanneer ze aan het einde van hun leven zijn.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 28/10/06, 18:20

Heel gewoon André!

Ik had mijn collega uitgelegd dat galena semi-geleidende eigenschappen had (denk ik zwaveloxide) en dat we dan germaniumdiodes konden gebruiken.
Wat hij niet begreep, is hoe een radio zou kunnen werken zonder "zichtbare" energie-input zoals bijvoorbeeld een stroomvoorziening en dat het ook nodig was om een ​​oortelefoon met hoge impedantie te gebruiken.

Wat me pijn deed was dat deze man iedereen les gaf, hoewel hij enkele basisprincipes van elektromagnetisme miste.

Ik stel me dan voor dat onze ingenieurs aan motoren werken en enkele fundamentele principes van de thermodynamica vergeten.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten