De mening van een fysicus

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/09/06, 16:57

Dag

de doping met water als de hoeveelheid goed gedoseerd is doet een semi-diesel auto werken in pure diesel of komt daar in ieder geval in de buurt
alle snelle dieselmotoren van auto's zijn van semi-diesel ze hebben een cyclus die lijkt op de motor heeft een explosie met nog meer brutaliteit als gevolg van een rotte injectie, het is alleen nodig om een ​​motor te laten werken met een open injector of die stroomt om te zien wat het ziet eruit als een verbrandingsmotor die ontbrandt.
dit verklaart waarom waterinjectie aan het begin van de eeuw in 1900 spectaculair was op dieselmotoren.
Wat mij brandt in de taal (van de onderzoeker) is dat hij vooruitgaat op onderwerpen die hij niet beheerst, hij hoeft mij alleen maar les te geven over de propellers van vliegtuigen daar vindt hij schoen aan zijn voeten..
Met zijn kennis, als hij niets meer technisch brengt, geen interesse voor mij..

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 26/09/06, 17:45

Oké, ik begrijp het beter... je hebt het over een fietsstandpunt.

Trage dieselmotoren volgen de Diesel (pure) cyclus:

Beeld

met isochore explosie, vandaar de efficiëntie van meer dan 50% van zeer langzame grote scheepsmotoren (sulzer waar we het over hadden op de forum)

Snelle dieselmotoren volgen de Mixed Diesel (of Sabathé) cyclus, zeker wat je Semi Diesel noemt:

Beeld

Het theoretische rendement van deze cyclus is lager dan dat van "pure" diesel....

Hier voor info, een klein bestand voor goede bases op Diesel: http://www.motorlegend.com/new/techniqu ... /index.htm
0 x
francoisb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/09/06, 08:50
Plaats: Canada




par francoisb » 26/09/06, 17:51

Ik denk dat ik genoeg tijd voor je heb genomen, het is beter om je te concentreren op ons respectieve onderzoek. Ik wens u veel succes en hoop van harte dat uw ervaringen leiden tot grootschalige verbetering die een positief effect zal hebben op het milieu. Als ik ooit hoor van de pantone-engine (die waarschijnlijk een andere naam zal krijgen), dan zal ik aan jou denken.

Veel succes in je werk!

François
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/09/06, 18:06

FrançoisB schreef:Ik denk dat ik genoeg tijd voor je heb genomen, het is beter om je te concentreren op ons respectieve onderzoek. Ik wens u veel succes en hoop van harte dat uw ervaringen leiden tot grootschalige verbetering die een positief effect zal hebben op het milieu. Als ik ooit hoor van de pantone-engine (die waarschijnlijk een andere naam zal krijgen), dan zal ik aan jou denken.

Veel succes in je werk!

François


Ik prijs de zeer zuivere manier waarop u een debat afsloot dat in cirkels rondging...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 26/09/06, 18:12

Targol schreef:Ik prijs de zeer zuivere manier waarop u een debat afsloot dat in cirkels rondging...


Ik denk niet dat het helemaal in cirkels ging ... integendeel, de laatste 2 berichten (vóór die van jou) zijn zeer informatief ....

Persoonlijk denk ik dat Francois geen ruzie meer had waar de onze bij was, anders kreeg hij wat hij zocht...

Jammer dat deze "exit" echt zonde is...we breken onze c ** om hem van argumenten te voorzien en hier is de dankbaarheid...Bravo voor het onderzoek !!

Als ik denk dat dit zijn mensen zoals hij (mentaliteit) wie toegang heeft tot dit soort spullen is er genoeg : Cry: : Cry: : Cry: : Cry:

Beeld

http://www.univ-orleans.fr/lme/index.ph ... 3&Itemid=0
Dernière édition par Christophe de 26 / 09 / 06, 18: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/09/06, 18:24

Christophe schreef:Ik denk niet dat het helemaal in cirkels ging... integendeel, maar ik denk dat Francois niet langer echt een argument voor ons had (of anders kreeg hij wat hij zocht...)


Het ging in cirkels rond dat je het er niet mee eens was, hoewel ik niet zeker weet of jullie allemaal zo verschillend waren. Ik denk dat het misverstand meer voortkwam uit een verhaal van aanpak en invalshoek.
Kortom, het debat op deze manier verlaten is nog schoner dan iedereen beledigen (ik noem geen namen, volg mijn blik - die steeds sneller draait, afhankelijk van de wind : Wink:)
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 26/09/06, 18:28

Christophe :pijl: Op jouw foto ontbreekt het apparaat dat het vaakst wordt gebruikt: het koffiezetapparaat

: Cheesy:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/09/06, 18:33

Over de foto: ik wist niet dat de discobal al bestond sinds het oude Egypte en dat ze ze bovendien mummificeerden : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 26/09/06, 18:36

Targol schreef:(Ik noem geen namen, volg mijn blik - die afhankelijk van de wind steeds sneller draait : Wink:)


+ 12 :D
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/09/06, 19:17

Hallo Targol
je zult kijken naar het tijdstip van de berichten we zijn midden in de middag, ik weet niet of de natuurkundige aan het werk is of dat hij op een pedagogische dag is, maar het zal me hoogst verbazen dat we naar de forums, heeft zijn baan .. het is 13 uur in deze dienst ..
Nu hij weet dat ik niet ver van zijn huis woon, houdt niets hem tegen om contact op te nemen, het is 3/4 uur met de auto..

De vraag die ik mezelf stel is dat het makkelijk is om te denigreren, te bekritiseren en titels aan je pseudoniem te geven, maar je moet aannemen wat je zegt, las ik onlangs in het blad Protect You
er zijn namen van universiteitsprofessoren die hun indruk geven van ramjet-gadgets, magneet, turbulator, het lijkt wel een evangelie, ik heb ze een 3,8l Buick Park Avenue-auto ter beschikking gesteld, alleen met een turbulator, het hoeft niet alleen 300 of 400km en tanken en rekenen en dan praten.
of ik ben het met hen eens, er zijn veel charlatenten, maar in bepaalde motoren en bepaalde gevallen werken de gadgets, het zou eerder moeten kijken naar het waarom van degenen die werken in plaats van te vertrouwen op hun adellijke titel.
de geschiedenis bevestigt ons dat veel van de zekerheden die de grote wetenschappers van die tijd ondersteunden, pas 10 of 20 jaar later werden vernietigd.
Voor de cyclusdiagrammen zijn het de theoretische cycli, kijk liever naar de echte cyclus, je zult een plotselinge drukstijging zien, afhankelijk van de injectievooruitgang op de autodiesel, het is deze piek die moet worden afgevlakt met een juiste dosering water in de reactor .
vermindering van de schokken van diesels, meer langdurige druk in de afdaling van de zuiger en koudere motor, alles wat men aantreft op een panton die werkt..
Andre
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten