Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: HHO kit back-ervaring?




par izentrop » 09/09/19, 07:40

GuyGadebois schreef:Ik kon de twee systemen niet vergelijken, maar de waterdoping die ik op mijn auto heb gemonteerd, is in alle opzichten verbluffend.
Als ik het principe goed begrepen heb: door de uitlaat opgewarmd water wordt verdampt en deze damp wordt in de inlaat geïnjecteerd.
We kunnen afleiden dat het de verbrandingstemperatuur verlaagt. Als er echt een voordeel wordt gebracht op het verbruik, is de kans groot dat het een slechte afstelling corrigeert, kan te wijten zijn aan de leeftijd van de motor en de slijtage.
Net als de andere zogenaamde "brandstofbesparende" systemen, zal ik het geloven de dag dat er een bewijs zal worden geleverd op een dubbelblinde testbank. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 09/09/19, 08:59

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:Ik kon de twee systemen niet vergelijken, maar de waterdoping die ik op mijn auto heb gemonteerd, is in alle opzichten verbluffend.
Als ik het principe goed begrepen heb: door de uitlaat opgewarmd water wordt verdampt en deze damp wordt in de inlaat geïnjecteerd.
We kunnen afleiden dat het de verbrandingstemperatuur verlaagt. Als er echt een voordeel wordt gebracht op het verbruik, is de kans groot dat het een slechte afstelling corrigeert, kan te wijten zijn aan de leeftijd van de motor en de slijtage.
Net als de andere zogenaamde "brandstofbesparende" systemen, zal ik het geloven de dag dat er een bewijs zal worden geleverd op een dubbelblinde testbank. : Wink:

Dubbele blindering is niet nodig. Mijn visie op de flowmeter is genoeg. Twee jaar zonder het systeem en een paar maanden ermee hebben mijn brandstofverbruik, mijn rook (er is er geen meer) en de reactie van de motor op het gaspedaal veranderd. Mijn zoon, die mijn voertuig maar af en toe gebruikt, merkte het meteen op en vertelde me erover.
Ps: Mijn motor heeft 50000 km gereden en slijtage probleem, ik heb de stad nog nooit gedaan, of heel erg weinig.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 09/09/19, 12:04

izentrop schreef:Als ik het principe goed begrepen heb: door de uitlaat opgewarmd water wordt verdampt en deze damp wordt in de inlaat geïnjecteerd.
We kunnen afleiden dat het de verbrandingstemperatuur verlaagt. Als er echt een voordeel wordt gebracht op het verbruik, is de kans groot dat het een slechte afstelling corrigeert, kan te wijten zijn aan de leeftijd van de motor en de slijtage.


a) Dat water corrigeert een slechte instelling... Het is als magie, vreemd voor een sceptische wetenschapper zoals jij om dit te schrijven :)

En als de slijtage is gecorrigeerd of in ieder geval is verminderd (naar mijn mening geldige hypothese, zie onderstaande links): het is gemakkelijk te begrijpen dat waterinjectie niet van economisch belang kan zijn voor motorfabrikanten...motorverkopers!

b) Er zijn veel andere effecten dan "thermal looping"... en we injecteren geen waterdamp (in de gewone zin, d.w.z. > 100°C) maar een nevel (+ of - opgewarmd)...

Als vaste klant forum, ik dacht dat je ijveriger was geweest dan dat bij de waterinjectie... :schok:

c) Hier, speciaal voor jou, zijn hier (oude) pagina's om bij te praten:

https://www.econologie.com/synthese-the ... r-pantone/

https://www.econologie.com/injection-ea ... au-moteur/


ps: deze discussie raakt steeds verder weg van HHO...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 09/09/19, 12:09

GuyGadebois schreef:Ps: Mijn motor heeft 50000 km gereden en slijtage probleem, ik heb de stad nog nooit gedaan, of heel erg weinig.


Het volstaat te zeggen dat het uit het inlopen komt!

Hoeveel km heb je gereden met waterinjectie?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 09/09/19, 12:15

Christophe schreef:
GuyGadebois schreef:Ps: Mijn motor heeft 50000 km gereden en slijtage probleem, ik heb de stad nog nooit gedaan, of heel erg weinig.


Het volstaat te zeggen dat het uit het inlopen komt!

Hoeveel km heb je gereden met waterinjectie?

Ongeveer 5000.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 09/09/19, 12:17

Christophe schreef:ps: deze discussie raakt steeds verder weg van HHO...

Bah, terecht want: "het werkt" (Garcimorre).
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: HHO kit back-ervaring?




par izentrop » 10/09/19, 01:06

GuyGadebois schreef:Dubbele blindering is niet nodig. Mijn visie op de flowmeter is genoeg.
: Mrgreen:
De flowmeter van een Dacia meet eigenlijk de luchtstroom, niet echt het verbruik... :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 10/09/19, 01:47

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:Dubbele blindering is niet nodig. Mijn visie op de flowmeter is genoeg.
: Mrgreen:
De flowmeter van een Dacia meet eigenlijk de luchtstroom, niet echt het verbruik... :)


Een diesel werkt boven lucht en dit bijna constant, ik begrijp niet hoe de luchtstroom een ​​indicatie van het verbruik zou kunnen geven??? Op benzine is het al aannemelijker... hoewel het met de nieuwe verbrandingsmodi niet zeker is of het lineair is... het is zelfs zeker van niet!

Je kunt een diesel leeg laten lopen door veel lucht in te slikken zonder dat het iets anders verbruikt dan het vermogen dat overeenkomt met zijn interne wrijving... het meten van de luchtstroom en het daaruit afleiden van het verbruik is onzin op een dieselcyclus!

In dezelfde geest is de grap van de lege controle van de vervuiling door dieseldeeltjes van onze technische inspecties welbekend bij degenen die een beetje weten over de werking van een diesel ... deze test maakt het alleen mogelijk om grote fouten in de verbranding of mechanische . Zoals een HS-injector of een waardeloze segmentatie... je kunt er in geen geval de vervuiling op de weg mee meten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: HHO kit back-ervaring?




par gildas » 10/09/19, 08:36

GuyGadebois schreef:
Christophe schreef:ps: deze discussie raakt steeds verder weg van HHO...

Bah, terecht want: "het werkt" (Garcimorre).


We kunnen niet zeggen dat het niet werkt (zie p.14), HHO-kits zijn gewoon energie-intensiever dan Pantone-kits...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 10/09/19, 10:08

Gildas schreef:
GuyGadebois schreef:
Christophe schreef:ps: deze discussie raakt steeds verder weg van HHO...

Bah, terecht want: "het werkt" (Garcimorre).


We kunnen niet zeggen dat het niet werkt (zie p.14), HHO-kits zijn gewoon energie-intensiever dan Pantone-kits...

Natuurlijk, 54% besparing, het is echt geloofwaardig! Alles in één infomercial...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 29-gasten