Vraag aan André

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27

Vraag aan André




par bpval » 18/02/07, 18:39

bonjour Christophe

Hallo André

Bonjour à tous

Waarom André ... het is simpel
Van wat ik hier en daar heb gelezen ... veel daar, over econologie ... een steeds voor de hand liggende term ... econologie ... het is van jou Christophe
zo ja hoed ... zo niet hoed !!!!

Sorry... ik dwaal af

André, het lijkt me dat je grote zeuren waardeert, ik kwam het toevallig tegen!

In 1993 op zoek naar een Renault-ruimte vond ik alleen wrakken tegen gekke prijzen en daar een V6 ... KRA IS LER bovendien ... binnenkort een museumstuk als Daimler ze op de brandnetels neukt ... KORT ...

Een Chrysler V6 3 liter benzine-injectie ... automatische versnellingsbak

Niets om op mijn knieën te vallen... Wacht, laat me opstaan

Momenteel 150 Km... Piept een beetje in de bochten, maar nauwelijks meer dan ik.
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 18/02/07, 19:02

ik kom

Vanmorgen, in een goed humeur, hoewel het regent, rust ik mezelf uit met een kan van 5 liter water, een tube van 2 ml met een diameter van ongeveer 3 tot 4 mm en transparant.

Ik open de motorkap ... JA

En ik sluit de leiding aan op het inlaatspruitstuk van de V6, op de "ondersteunde" remvacuümaansluiting
Terwijl de motor draait, steek ik de slang in het waterreservoir...

En daar zuigt de V30 in minder dan 6 s een goed glas water op zonder een spier terug te trekken.

Ik durfde de "throttle" vlinder niet te activeren, uit angst voor mogelijke schade...

De motor gaf geen krimp, afgezien van de witte damp die uit de uitlaat kwam...

En dat is waar André waar ik je ervaring nodig heb...

Wat zijn volgens u de risico's van het sturen van enorme hoeveelheden water in een motor?

Is er een probleem met de katalysator?

Subsidiaire vraag ... als je wilt

Waarom kan een mager brandstofmengsel gevaarlijk zijn voor een motor... Hep, we lachen niet.

In ieder geval bedankt voor uw aandacht.

Prettige avond
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/02/07, 19:42

Hallo,
U moet weten dat de V6 GM, Chrysler, de vacuüminlaatpijp alleen communiceert met een groep van 3 cilinders
dat de depressie bij stationair draaien enorm is, dat de motor veel water kan slikken, de limiet is misfires.
het water dat zo rechtstreeks de motor in wordt gestuurd, reinigt alleen, het verbetert het verbruik niet.
De toegangsdeur tot de V6 is het ERG-ventielgat dat er direct naast zit.
Het wordt niet aanbevolen om de motor met vloeibaar water te wassen.
wanneer het toerental toeneemt, zal het minder water trekken, de depressie neemt af, maar deze motoren houden van de mijne 3,8 liter
hij draait met 100 km/u bij 1800 tpm en de depressie is op halve atmosferische druk. (0,5 bar)
Wat sommigen in de jaren 60 deden met infuuskleppen, het laat de motor druppel voor druppel water eten
door een vacuümkanaal dat natuurlijk communiceert in de 6 cilinders, maar het is moeilijk af te stellen, het kost heel weinig water..
het is het beste om het te spuiten voordat u de motor ingaat.

Voor de grote motoren is het niet dat ik het leuk vind, het is omdat ik geen andere bij de hand heb.. (Ik zou mijn voertuigen moeten verjongen en voor de experimenten denk ik dat de oude beter beweren)

Andre
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 19/02/07, 09:33

Dag

Dank je wel André voor je uitleg, met name over de ERG plug.
die ik van plan ben te gebruiken voor de andere tests.

A+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten