WATERSTOF

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
jelupan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 31/07/05, 11:00




par jelupan » 09/10/05, 01:14

André zal weer blij zijn: Canada staat in de schijnwerpers met dit bedrijf dat continu en op afroep waterstof levert, zonder onderbreking van de belasting, afhankelijk van de behoefte onderweg. Misschien wat volumineus voor een auto, maar zeer geschikt voor vrachtwagens en andere machines, bouwplaatsen, generatoren, boten.
http://www.hy-drive.com

Volgens hun document zullen ze de door Gaskatel GmbH in Duitsland ontwikkelde Eloflux-technologie exploiteren om een ​​nieuwe generatie elektrolyse voor auto's te creëren.
Als ze daarin slagen, kan hun systeem, gekoppeld aan een quasiturbine, de motor van de toekomst opleveren.

WIJ KUNNEN DROMEN,.... TOCH??

Omdat ik in deze Quasiturbine geloof!! ALSTUBLIEFT!!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/10/05, 05:16

Goedenavond jelupan
Ja, ik ben blij met de quasiturbine die ze in beide officiële talen hebben geplaatst, het is waar dat het een Quebecois is die deze motor heeft gemaakt,
maar de anderen op waterstof, ik ben niet trots, de vierkante hoofden naast de deur (spreek wit) Omdat voor hen Frans spreken de taal is van het gemengde ras. alleen in Quebec is het tweetalig, terwijl het wacht om eentalig te worden geassimileerd.
elders is het een grap... nou ja, het is buiten het onderwerp... Ik ken geen Engels en ik wil mijn taal en mijn cultuur behouden. Hij zou een poging kunnen doen zodat we toegang hebben tot deze informatie in onze taal. Al het papierwerk dat ik van de overheid ontvang, als het maar in het Engels is, gaat regelrecht de prullenbak in.

Andre
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 09/10/05, 11:46

Dag
Altijd verrassend en verontrustend voor mij, dit anti-Franse racisme van “Anglo-Canadezen”. Het is waarschijnlijk te moeilijk voor hen (de vierkante hoofden! Spreek wit) om de officiële diplomatieke taal te spreken... En ze zijn niet "gemengd ras"!?! Dit is eigenlijk off-topic, maar goed. Moed Andreas.
Maar er is niets bijzonders aan hun grote doos om waterstof aan de motor te leveren, toch?
Ik zie niet waar de vooruitgang zit... In het begin, voordat ik met Pantone en waterdoping begon, begon ik met een kleine Meyer-assemblage, inderdaad en dat is normaal, we produceren H en O, maar er is zoveel nodig om een ​​hub van stroom te voorzien het kost veel ruimte en elektriciteit...
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 09/10/05, 11:54

Andre schreef:Ik wil mijn taal en mijn cultuur behouden

[HS]
Je hebt gelijk.

De Quebecers, Acadians (Cajuuns...) hebben en moeten vechten om de rijkdom van hun cultuur te behouden.

Ik ben blij dat er toenadering bestaat tussen Quebec en andere Franstalige landen en vooral Frankrijk.
Ik hou echt van vreemde talen, maar Frans is een prachtige taal vol rijkdom en subtiliteiten.

In ieder geval bedankt internet voor het toestaan ​​van uitwisselingen met onze neven uit Nieuw-Frankrijk.

[/ HS]
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/10/05, 13:46

Om terug te keren naar het proces: is dit een nieuw Moreau-systeem?
Ik heb nog niet gevonden wat er in de "zwarte doos" zat... maar ik geloof het maar half...

Zelfs in de brochure is er niet echt technische informatie:
http://www.hy-drive.com/main/FileLib/HyDri...eBookletsin.pdf
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten