HHO-kit en waterinjectie verboden bij de Technische Inspectie door de DREAL

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par jean.caissepas » 24/01/20, 15:16

Macro schreef:Bof ... Mij zijn het twee bi-fuel auto's, geherprogrammeerd, zeer zichtbaar in olie die ik passeer ... Om de controller minder te laten lijken ... Ik zette een fles jack Daniels op de passagiersstoel .. Het leidt zijn aandacht af : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: en de baas geeft me 10% korting


Op nieuwe Ford-bestelwagens kunt u vanaf het begin 100% olie gebruiken :schok:

https://www.automobile-propre.com/breve ... es-diesel/
1 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
BornToBeWild
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 11/06/06, 13:10
Plaats: Biskaje
x 8

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par BornToBeWild » 11/07/20, 09:50

Hallo het gelukkige gezelschap (ja een "geest" ... het is zo lang geleden!) : Roll: : Cheesy:

Goed voor de wetteksten, we zullen niet vergeten dat Frankrijk lange tijd de zeer slechte student van Europa is geweest door te blijven vasthouden aan de Europese wetten en ecologie, en een obscure tekst van douane-goedkeuring verlangde (fric-fric - geld!) op brandstoffen, om plantaardige olie (bij voorkeur gerecycled) in goede dieselmotoren te verbieden (deze lieve Diesel Rudolf had ook zijn motor gepatenteerd met pindaolie, geen stookolie!). Maar de lelijke Franse administratie kreeg nog steeds het oor in handen van de ultieme juridische instantie: het Europese Hof. :P

Daar zien we het Ancien Régime zijn neus opnieuw richten: de dictatuur van de imbeciele kleine feodale leiders, van de kleine koningen van de co ... ery! De dwaas die ijverig het hoofd van de technische controle op zich neemt (het is duidelijk noodzakelijk om zijn centra van TC te kiezen, toont zijn onmetelijke domheid aan: de HHO is niet in tegenspraak met wat het een "brandstof" noemt, maar een Verbeterde "oxidator" zeker! Wat zijn rapport onbeholpen maakt, omdat de brandstof identiek blijft aan het origineel.

meer Frankrijk staat duidelijk brandstofbespaarders en systemen voor vervuiling toe : https://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte.do?cidTexte=LEGITEXT000006074341&dateTexte=20100305 (kopieer en plak de link die ik niet heb kunnen plaatsen met de functie "insert a link": hij blokkeert elke keer!)
Maar als we deze tekst lezen, kunnen we zien dat het apparatuur moet zijn die is goedgekeurd door de fabrikant van het HHO-systeem: niet zelfgemaakt :frons: (geld geld geld!).
2 x
Noch onderdanig noch rebels ... Wild !!!
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par gildas » 11/07/20, 10:25

Hallo,

Van mijn kant heb ik geen goedkeuringsnummer gezien dat is voorgesteld door de verkopers van HHO-kit ...

De actieve link: (Je hoeft alleen maar te kopiëren en plakken)
https://www.legifrance.gouv.fr/affichTe ... e=20100305

Bewerken: een apparaat goedkeuren is (zeer) duur!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par izentrop » 12/07/20, 01:07

BornToBeWild schreef: in tegenstelling tot wat het aangeeft, is HHO geen "brandstof", maar zeker een verbeterde "oxidator"! Dat maakt zijn rapport ongeschikt. Omdat de brandstof identiek blijft aan het origineel.
Om het te laten plakken, verwijder je de 2 H en laat je alleen de O over.

In feite is er een kans dat er bij de injectie alleen zuurstof overblijft, zoveel als niets te zeggen in vergelijking met de energie die op de dynamo wordt gepompt.

Gelukkig zijn deze doe-het-zelvers echte zeven tegen het waterstofmolecuul. Dus minder gevaarlijke schoten die tegelijkertijd ineffectief zouden kunnen zijn.
Ik zie niet in hoe we zoiets kunnen certificeren. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par GuyGadebois » 12/07/20, 18:25

izentrop schreef: In feite is er een kans dat er bij de injectie alleen zuurstof overblijft <<< Bron?

Gelukkig zijn deze doe-het-zelvers echte vergieten tegenover het waterstofmolecuul <<< Bron?.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par phil59 » 12/07/20, 20:02

Je bent echt een grap! vraag naar bronnen ... Waar zijn de echte bronnen die waarden geven in het lab, die de goederen laten zien die van zo'n kit zijn gemaakt met het verbruik van elektronen? .....
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par ENERC » 12/07/20, 20:17

Waterstof gaat overal: het is zo klein dat het het metaal kruist en het verlaat de tanks voor bijvoorbeeld waterstofauto's (na een paar weken is de tank leeg).
De zorg is dat de waterstof snel stijgt in de bovenste atmosfeer en dat het de OH-radicalen in de bovenste atmosfeer "opeet".
Deze OH-radicalen breken methaan af ...

Bij massale waterstoflekkage is dus meer methaan betrokken dat zich ophoopt in de atmosfeer.
Ik had een goed artikel gelezen waarin werd uitgelegd dat een waterstofeconomie noodzakelijkerwijs lekken had en dat de impact ervan erg slecht was op het klimaat, maar ik kan deze publicatie niet meer vinden :schok:
2 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Macro » 12/07/20, 20:21

Hoe dan ook ... Of er is waterstof, er is geen plezier ... Ik stopte deze onzin na een explosie van elektrolysator ... Wat me bijna 15 jaar acoufen heeft opgeleverd ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par GuyGadebois » 13/07/20, 12:23

phil59 schreef:Je bent echt een grap! vraag naar bronnen ... Waar zijn de echte bronnen die waarden geven in het lab, die de goederen laten zien die van zo'n kit zijn gemaakt met het verbruik van elektronen? .....

Het kan me niet schelen, ik weet dat het niet werkt met deze HHO-kits. Ik vraag me gewoon af waar Izy heen ging om weer onzin te gaan. Niet meer.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Flytox » 13/07/20, 14:31

Gildas schreef:Hallo,

Van mijn kant heb ik geen goedkeuringsnummer gezien dat is voorgesteld door de verkopers van HHO-kit ...

De actieve link: (Je hoeft alleen maar te kopiëren en plakken)
https://www.legifrance.gouv.fr/affichTe ... e=20100305


Juist volgens uw link kan er pas goedkeuring worden verkregen als de verbetering van het verbruik> 5% is .......
Dus de verbetering, als er verbetering is, moet heel klein zijn ..... chai niet wat ze beweren als consumptie
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten