Hulp bij de productie van een elektrische mobiel

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
soulinscraps
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 13/10/09, 19:08




par soulinscraps » 14/10/09, 18:52

nou, ik zie niet in waarom dat me stoorde, want het is waar, ik weet er niet veel van, daarom ging ik naar dit forum.

Over mijn onwetendheid gesproken, zou je me kunnen uitleggen, Alain, wat een drive is, het nut ervan, de samenstelling ervan en waar ik het kan vinden.
nog een vraag, ik denk dat ik weet (stop me als ik het mis heb) dat loodaccu's in gelijkstroom zitten, maar zijn de elektrische elementen van een auto ook in gelijkstroom? het lijkt me in ieder geval dat een dynamo op wisselstroom staat, wat de aanwezigheid van een doos tussen de dynamo en de batterij impliceert?

Nogmaals bedankt aan iedereen
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 14/10/09, 20:32

soulinscraps schrijft:nou, ik zie niet in waarom dat me stoorde, want het is waar, ik weet er niet veel van, daarom ging ik naar dit forum.

Over mijn onwetendheid gesproken, zou je me kunnen uitleggen, Alain, wat een drive is, het nut ervan, de samenstelling ervan en waar ik het kan vinden.
nog een vraag, ik denk dat ik weet (stop me als ik het mis heb) dat loodaccu's in gelijkstroom zitten, maar zijn de elektrische elementen van een auto ook in gelijkstroom? het lijkt me in ieder geval dat een dynamo op wisselstroom staat, wat de aanwezigheid van een doos tussen de dynamo en de batterij impliceert?

Nogmaals bedankt aan iedereen


Fijn dat je niet boos bent, want daar ging het niet om!

Als ik aandrijving zeg, bedoel ik het kastje dat de snelheid van de motor regelt.

Inderdaad, de auto-onderdelen werken allemaal op gelijkstroom, de auto-dynamo kan heel goed worden gebruikt om de batterijen op te laden, maar het idee om een ​​dynamo plus een motor te plaatsen, betekent dat u problemen zult krijgen met het gewicht en de positionering van al deze componenten .

De meeste dynamo's hebben hun eigen regelaars.

Een DC-borstelmotor is ook een uitstekende generator, daarom stelde ik voor om er 2 te gebruiken, en voor variabele controle is het beter om een ​​kant-en-klare motor te kopen, anders trek je je haren uit na verschillende pogingen. met verschillende componenten beschikbaar en niet geschikt voor uw project.
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
soulinscraps
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 13/10/09, 19:08




par soulinscraps » 14/10/09, 23:17

ok, geweldig dat je me echt vooruit helpt, wat betreft de positionering, ik zou het moeten kunnen doen door rekening te houden met de draairichtingen en door de bevestigingen op maat te maken, wat betreft de aandrijving, ik zou ook moeten kunnen iets vinden.

Ik zal eerst bronnen proberen te vinden voor elk van de elementen die ik nodig heb voordat ik alles samenvoeg en de eerste test doe, ik zal je op de hoogte blijven houden
0 x
farenight56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 07/01/10, 23:47




par farenight56 » 08/01/10, 00:52

Dag

Ik zou je sterk aanraden om lichte materialen te gebruiken voor je chassis, zoals aluminium of staal, maar dan in een buis met een kleine diameter.
Rijdend met DH enduro-onderdelen kunt u comfort en veiligheid optimaliseren
Wat de spanningsvariator betreft, deze kan vergezeld gaan van een VTT-transmissie.Koppel gewoon de motor aan het crankstel dat de beweging naar het wiel stuurt.
Met een DH crankstel gemonteerd met een racefietscassette kun je veel snelheid halen.
Je zult het crankstel moeten behouden om de geest van de fiets te behouden, je kunt het andersom monteren en de andere kant van de naven opnieuw bewerken om een ​​vrijloop met 14 of 16 tanden te plaatsen.Het is een goed project, maar het kan je vragen werk en geld.
Vertel het me nog eens en ik stuur je de diagrammen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
devilbrequin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/01/10, 07:52
Plaats: Hérault

Hulp bij de productie van een elektrische mobiel




par devilbrequin » 08/01/10, 09:26

Hallo,
Er zijn al wat testen gedaan en dit is veelbelovend : Lol:
maar het is even wennen want de machine is vurig


http://www.dailymotion.com/video/xqboa_ ... trique_fun
0 x
Hoe meer ik leer, hoe meer ik mijn onwetendheid meet.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 193-gasten