"Regulator" of "variator" hendel ...

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 14/05/07, 19:36

ja, het is gemakkelijker om te experimenteren met een auto waar er ruimte is onder de motorkap...
dus ook al ben ik op dit moment overweldigd door werk,
Ik weet dat ik alles zal ervaren wat ik wil ervaren onder de motorkap van mijn dyane...
want als ik ook een nep-jacot-kap krijg, die ik visueel leuk vind, heb ik nog meer ruimte...
en voor wattenbollen, ook al is dat niet de enige oplossing..
het is nog steeds een oplossing waarmee je uiteindelijk alles in de montage kunt variëren...gemakkelijk...
bovendien geloof ik niet dat het nodig is om een ​​"zwaar" wattenbalsysteem te bouwen.
Ik denk dat de rotatiesnelheid het mechanisme van kracht zal voorzien... en er is in feite geen behoefte aan kracht...
voor een bestelling...
een veer die in de juiste hoek is geplaatst, compenseert de moeilijkheid....
soms twee tegengestelde veren, zoals mijn test van een handmatige regelaar, die het mogelijk maken de krachten in het spel in evenwicht te brengen en een lichte bediening te verkrijgen.
een veer op 90° van de bediening vergemakkelijkt ook de beweging, of vergrendelt deze zelfs in de open of gesloten positie...
een beetje zoals de scharnieren van je spaanplaat keukenmeubel, waarbij de deur in gesloten of open stand hangt...

Ten slotte, als je niet las, is het geen echt probleem voor een besturingssysteem, hendels...
vaak is een metalen staaf met drie gaten voldoende...
het gat aan het ene uiteinde, met een as, geeft het commando...
het middelste gat (of niet in het midden) is het draaipunt voor een eenvoudige hendel...
een as en een pin zijn voldoende...
en het gat aan de andere kant is het gat voor de handbediening....
als de hendel in "dezelfde richting" moet werken, maar met een grotere amplitude, bevindt de bevestiging aan de auto zich niet in het midden, maar aan één kant aan het einde.

tenslotte, voor een vast systeem van hefbomen,
Dankzij een gevouwen en doorboorde stalen poot, een paar bijlen en een fietsremkabel kun je bijna alles besturen wat je maar wilt...
Ik gebruik heel vaak de verwarmingsinstellingen van mijn douches, analoog systeem, kabel (stijf) en mantel, met bediening...

daarom is het niet noodzakelijkerwijs nodig om te kunnen lassen om een ​​"controle" met een hendel uit te voeren...
aan de andere kant moet je voor het te testen systeem vaak kunnen lassen....
maar het hangt allemaal af van welk systeem we het over hebben...
voor een simpele vortex is tinsolderen voldoende...
anders stalen poten, bouten/moeren, en het rolt...
en voor de watt-ballen kan ik me voorstellen dat ik twee "lagers" gebruik voor de druklagers van de koppeling ... en de vorken ...
het hele punt is om je verbeelding te laten werken....
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten